Kate
Ležela jsem v posteli, když jsem se ráno vzbudila. Jak nečekané. Stáňa už byla u mámy a tak jsem tu zase sama. Ne, že by mi kdy samota vadila, ale je po víkendu zase divný mít tu ticho, když tu nejmenovaná příšerka neječí. Vzala jsem si do ruky mobil. ,,5:30... Tsk to už neusnu." Špitnu si pro sebe a dám si ruce i s mobilem za hlavu. Chvíli čumím do stropu než si mobil zapnu a najedu na ikonku. Začnu si číst a než mi zazvoní budík v 6:40. Avšak jako vždy ho jen s vypnutím dál ignoruju a ležím. Až když mi hodiny ukážou 7 hodin, vstanu a převléknu se. Vzala jsem si černé, upnuté džín, černé triko s bílým nápisem a přes to si přehodila kaki zelenou košili. Vlasy jsem si sčesala do prostého drdolu a v zrcátku si přetřela řasy jemnou vrstvou řasenky, co stejně nebyla ani vidět. Na ostatní jsem se vykašlala a připravila si do školy. Dokonalý fakt, že jo. Matika, angličtina, fyzika, dějepis, chemie a přírodopis. No do háje... Takhle debilní předměty. Jen přírodopis je v pohodě. Proč se vlastně tak nervuju, když je stejně prospím, prokoukám z okna a nebo prokecám s Drewem. Sbalila jsem s tedy věci a šla si vyčistit zuby. Pak ještě jsem zašla do jídelny na snídani co na mě čekala a do školy si udělala do termo hrnku černý čaj. Dala jsem si do něj trochu citronu a med. Sebrala sem rohlík co byl nachystaný od mámy, co ještě popíjela čaj. Odešla jsem nahoru a hodila si to do tašky. Čas už ukazoval 7:28 a to byl nejvyšší čas vyrazit. Šla jsem se obout a zavolala na mámu. Ta tedy zopakovala můj příklad a obě obuté a šli jsme do auta. Jako vždy jsem cestou čučela z okna než jsme dojeli ke škole. Rozloučila jsem se s mámou a odešla do útrob ústavu. Šla jsem až ke skříňce a hodila si do ní tašku. Vytáhla jsem si potřebné věci na první hodinu a ty chytila do rukou. Samozřejmě jsem si nezapomněla ani termo hrnek a když už jsem se otáčela, vedle mé hlavy přistála ruka. Trošičku jsem nadskočila, ale nijakou velkou pozornost jsem mému pohybu nevěnovala. Místo toho jsem se koukala do hnědých očí. Právě teď jak jsem si tiskla učebnice k hrudi a Drew se tak nade mnou tyčil, jsem si připadala jako z holka z každého druhého románu. Naprosto běžná scéna každého románu, jak se frajer školy zamiloval do šprtky. Ale tohle není film. Tohle je realita tak krutá, že by nejraději zničila celý vesmír. ,,Ahoj." Usmál se na mě. ,,Ahoj." Špitnu nazpět a též se mi koutky pozvednou. ,,Jsi malá." Uchechtne se, když se musí pro pusu sklonit. ,,Já nejsem malá. To je jen svět velkej." Pronesu hrdě. ,,A neznamená to, že jsi teda malá?" Zamyslí se. ,,Jak jsem řekla. Jen svět je velkej." Usměju se. Drew mě jako vždy chytne okolo pasu jednou rukou a v druhé, přitisknuté na bok, drží učebnice. Kráčíme vedle sebe takhle do třídy. Hned jak projdeme dveřmi, většina lidí na pár vteřin ztichne, aby se podívalo na nově příchozí a zase se začali bavit. Posadili jsme se do naší lavice a dali si věci na stůl. Domácí úkol, co jsem stihla ještě ve škole v den kdy nám ho učitelka zadala, jsem položila na katedru. Drew se na mě divně podíval a začal listovat. Povzdechla jsem si a podsunula mu mobil s odfoceným úkolem. Úlevně se na mě podíval, lehce políbil na tvář a začal opisovat. Když to měl, hodil to na katedru a vyčerpaně sebou hodil o židli. ,,Čau Drew." Mávl na něj Matt, který se kolíbavě rozešel ke své lavici. ,,Co si sakra dělal?" Zasmál se Drew zatím si přehodil ruku okolo mích ramen. ,,Já? Nic zvláštního, jen jsem se zeptal Streedové jestli by nešla na rande... No a trošičku mě odmítla... Kopancem.... Mezi nohy...." Drew se rozchechtal na celou třídu a Matt se dál kolébal ze strany na stranu dál. Normálně chodil jako kačer, ale tohle byl vrchol. Když zazvonilo na hodinu, všichni jsme si poraženě, znuděně či naštvaně povzdechli. Postavili jsme se na pozdrav. Učitelka přišla po 5 minutách. ,,Sednout." Přikázala a my tak učinili. Hodina na velké H....
ČTEŠ
Don't be Single
HumorVolné pokračování knížky Single Jak pak asi pokračoval románek mezi našimi hrdiny Kate a Drewem? A co ostatní? Jaký úlety asi zažívají? 8.4.18- #93 v kategorii Romance 23.4.18- #42 v kategorii Romance 1.5.18- #10 v kategorii Humor 2.5.18- #9 v kateg...