Conspiracy

875 62 3
                                    

Asi bych začala tím, že jsem doma... S příšerkou. Za hodinu má přijít ten příšerák. ,,Kouknu na film." Řeknu si spíš pro sebe a opravdu nebudeme teď řešit mou samomluvu. ,,Můžu s tebou?" Začala okolo mě skákat Stáňa jako veverka, co vypila příliš energiťáků. Po chvíli mě to štvalo, tak jsem ji okřikla ať mlčí, že může tedy koukat se mnou. Projela jsem internet a našla něco, u čeho bych nemusela usnout. Stáňa se mi hodila do postele... Můj pohled ji několikrát probodl skrz na skrz, ale nechala jsem ji být. Občas se na mě po dobu filmu koukla, ale jen tak po očku až se na mě úplně přilepila. Věnovala jsem ji nechápavý a možná i trochu otrávený pohled s nadzvednutým obočím. ,,Teď můžu. Drew tu není." Zazubí se šťastně a víc mi zaboří hlavu do trika. Pro jistotu si ji ještě jednou přeměřím pohledem, několikrát zamrkám a protřu si obličej, abych věděla, že mě zrak vskutku nešálil. Opravdu už jsem jen čekala na to, až si začne cucat prst jak malé mimino a bude si se mnou hrát na rodinu. ,,Uvědomuješ si, že za-" Věnovala jsem pohled digitálním hodinám na ploše telefonu. ,,-20 minut tu bude?" Skloním hlavu k tomu klubku, které ze sebe NA MĚ vytvořila. ,,To nevadí." Zatváří se spokojeně. Ta holka by si měla najít kluka. Já jí ho jako nahrazovat fakt nebudu. Jenže to jsem opravdu netušila, co ten krypl, co si říká můj přítel, zase vymyslí. ,,Ahoooooj...." Ten debil nám sem vlezl oknem! ,,Jak ses sem dostal?!" Zpanikařím. ,,Přes dřevník... A garáž... A střechu... Ale to není vůbec podstatný!" Zaječí hystericky. Asi odmítá můj hodinový výklad o tom, že mi do domu nemůže lézt oknem. A že by si ho zasloužil. ,,Jsi snad na dveřích viděl pavouka?" Nadzvednu pobaveně obočí. ,,Jo. A byl takhle velkej." Zapiští a ukáže na prstech asi 2 centimetry. ,,Možná si s ním mohl udělat dýchánek." Ušklíbnu e nad čímž si vysloužím dětinské nafouknutí tváří z jeho strany. ,,Ale, ale. Mimi se nám hněvá." Vím, že dráždím hada bosou nohou, ale jeho reakce jsou vždy k nezaplacení. ,,Chceš bonbón?" Jeho naštvané obrácení hlavy mě vskutku pobaví a tak si neodpouštím další poznámky. ,,Ale, ale. Pokud budeš takhle zlobivý půjdeš dneska spinkat hned po večerníčku." On jen ohrne spodní ret a až nebezpečně se ke mně začne přibližovat. ,,Já ti dám mimi." Shodí mě na postel a začne mě lochtat. ,,Neeeeee!" Vyjeknu v záchvatu smíchu. ,,Ale jooo, mimi." Vyplázne na mě jazyk, co mu pohotově chytím mezi prsty. ,,Fust." Zahuhlá a místo lechtání se věnuje tomu jak vyprostit jeho jazyk. ,,Ne." Věřili by jste tomu, že ta malá příšera se k tomu mímu příšerákovi připojila a začala mě lochtat, abych ho pustila? To jim jednou vrátím. Jen, abych je oba neprohodila oknem ven. 

Don't be SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat