I vs dress...

1.2K 60 0
                                    

Kate

Byl tu takový klid... Než se má milovaná Stáňulka neprobudila a nezačala do mě hučet, že chce koukat na film. ,,To je sice moc pěkné, ale já si musím něco pořídit na ten dnešní ples. Má to být maturák čtvrťáků na který jdu." To Stáňu hned nakoplo a nanovo do mě začala hučet, ale tentokrát s tím za jak dlouho pojedeme do města. ,,Až si umyješ palici a já se oblíknu." Tím ji zavřu pusu. Usměje se na mě jak v reklamě na zubní pastu a rozeběhne se směr koupelna. Lehla jsem si do postele a projela sociální sítě. Pak se do pokoje vřítila Stáňa jako velká voda a už mě peskovala ať okamžitě vstanu. Rychle se oblíkneme, uděláme hygienu (teda spíš já...) a už míříme na autobus, který do pár minut přijede. ,,Proč, že tam vlastně jedeme?" Podrbu se na hlavě. ,,Chceš snad, aby jsi byla pro Drewa hezká ne?" Připomíná mi, protože ví, že jsem to nezapomněla jen se tomu chci vyhnout. ,,Viděl mě v teplákách, jeho volným tričku, s odbitým drdolem na hlavě, běďary pokrytým celým obličejem a omáčkou od špaget okolo celé pusy... I přes tohle všechno mi řekl, že jsem strašně hezká... Myslím, že ode mě nečeká zázraky." Zabořím se víc do sedačky. Ona si jen povzdychne nad mím přístupem. ,,Jaký je vůbec téma?" Zeptá se. ,,Hm?" Kouknu na ní. ,,Myslím, že to má být maškarní. Povinností je mít přes ksicht masku." No dokonalý. Takže budu vypadat ještě víc jako debil. ,,Skvělý." Zajásá. Když vystoupíme hned mě táhne pryč. Zalezli jsme do nějakého obchoďáku a Stáňa tam lítala z místa na místo a nosila mi ukazovat šaty. Jedny horší než druhý. Ne, že by neměla styl, ale omezuji se právě v tuto dobu na tmavé barvy a ona mi tu nosí světle modré, mentolové, fialkové či dokonce purpurové. Proto sama zalezu mezi vystavené šaty. ,,Ty jsou hezké." Vytáhnu jedny. Korzet je bez ramínek čistě bílý potažený bílou krajkou a sukně sahá pod kolena a je černá. ,,Nejsem si, ale jistá... S mojí postavou..." Skousnu si ret. ,,Máš dobrou postavu a teď padej do kabinky." Žene mě před sebou než dojdeme do jedné z kabinek. Převléknu se a Stáňa nakoukne. ,,Tyhle ti sluší a vím, že už tu nechceš být takže je bereme." Odkývu ji to a sundám je. Zase se převléknu a odnesu je k pokladně. Ty šaty ani nebyli tak drahé vzhledem k tomu, že byli ve výprodeji. ,,Ještě kabelku a boty." Zajásá. ,,Boty mám takže jen černou kabelku." Řeknu a ona m už táhne zase jinam. Vybereme malé, černé, lesklé psaníčko co se mi hodí k botám. ,,Ještě něco?" Dá si ruce v bok. ,,Tu blbou masku." Odceknu a držím ruce dvě igelitky. Jo... Vysloveně mě to 'baví'. ,,Kde by mohli mít masky?" Zeptá se zamyšleně má společnice. ,,Pojď." Povzdechnu si a zavedu ji známého krámu. Nakonec se rozhodnu pro černou, 'krajkovanou' masku. ,,Fajn. Ještě potřebuju rtěnku." Oznámím ji a společně se vydáme pro sytě rudou rtěnku. Pak už konečně jedeme domů. Lidi v autobuse na nás čumí jak na kretény kolik máme tašek co mimochodem táhnu já. Když autobus zastaví rozejdeme se domů. Není to nijak dlouhá cesta a tak po chvíli vcházíme do domu. Vyjdeme schody a já bych se ráda natáhla do postele, ale Stáňa začala křičet, že mám na přípravu jen 2 hodiny. Proto jsem ji řekla, že už jdu a ať už mlčí jinak mi rupne hlava. Jako první jsem si udělala lehký make-up. Pak jsem si udělala decentní linky a obyčejné kouřové stíny s řasenkou, která nešla ani poznat a vypadalo to jako přirozené. Byl to oprus. Vykonturovala jsem si trochu nos a čelist a jako třešničku na dortu byla rudá rtěnka. Rozčesala jsem si vlasy a nějak je urovnala. Lehce se z drdolu co jsem předtím měla vlnily. Navlékla jsem se tedy do šatů a do psaníčka dala lístek, peníze a mobil. Máma slíbila, že pro mě přijede a odveze mě. Fajn. Mám přesně 20 minut. To je akorát. Nasadila jsem si masku a rozloučila se se Stáňou co m ohromeně pozorovala. Popadla jsem psaníčko a sešla dolů. ,,Mami? Odvezeš mě tedy prosím?" Zašla jsem do obýváku a máma měla stejný pohled jako Stáňa.

Don't be SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat