Konečně nás pustili domů. Leviho si vezeme v přenosné autosedačce, zatím co Drew řídí a já sedím na místě spolujezdce. Když Drew zastaví na příjezdové cestě před naším malým baráčkem, oba vystoupíme. Drew popadne Leviho, co je najednou vzhůru a zaujatě se rozhlíží. Ne, že by snad něco mohl pořádně zaostřit. Na to je příliš malý a tak mu to splývá jistě ve fleky. ,,Vítej doma, Levi." Usměje se Drew, když odemkne dveře. Oba se zujeme a přejdeme do obýváku. Vezmu si Leviho a nakrmím ho. Ještě jsem ho přebalila a šla ho uložit do předem připraveného pokojíku. Stěny byli uklidňující béžovou. Jen co se vešlo dveřmi dovnitř, byla naproti rohová bílá skříň. Vedle byla krabice s kostkami a kobereček, aby Levi nenastydl. Pak komoda s přebalovacím koutkem a hned vedle skříň, kde byli vykládané nějaké hračky jako plyšáci, autíčka, dětské knížky... Pak byla stěna s oknem. V rohu byla televize se zásobou CD s pohádkami. A konečně u dveří z levé strany byla bílá postýlka s "nebesy" do které jsem malého uložila. Pokojíček zařizoval Drew. Měl z toho ohromnou radost. A i já musím přiznat, že se mu to povedlo. Zapnula jsem chůvičku a šla uvařit i něco nám. Drew už vypadal, že umře hlady a já měla taky hlad. Zvolila jsem rychlou volbu alá co dům dá. Nakonec z toho byly špagety. ,,Máš to dobrý." Zahuhlal Drew s plnou pusou až mu i špageta vypadla. ,,Prase." Podotknu. ,,Black. Těší mě." Podal mi ruku a já měla jasno. ,,Dneska přebaluješ Leviho ty." Řeknu uraženě, zatím co se Drew málem udusil. ,,To mi neuděláš! Vždyť odpadnu!" Hudroval Drew rozhozeně. ,,Prosím, Kate. Já se omlouvám. Opravdu!" Hekal Drew už asi 10 minut. ,,Dobře." Povzdechnu si uraženě. Najednou se z chůvičky ozval křik. ,,Slyšíš? To jsou tři šestky." Ukázal na chůvičku, ale vydal se do pokoje nalého. ,,Bože. Jestli se nezkácím teď tak už nikdy, Levi. Jenže maminka má občas agresivní sklony. No ano. A proto tě raději přebalím teď než budeš od kaku. No ano." To opravdu chcete slyšet od vašeho manžela z dětského pokoje, když přebaluje malého Leviho. Mimo to už z toho hlasu je poznat lehká praštěnost mého může. ,,Ty jsi mi výstřelek poslední módy." Zasměju se, když už hojnou chvíli pozoruju Drewa, jak se Leviho snaží přebalit a po čtvr hodině se mu to opravdu i povede. ,,Ha, ha, ha." Zasměje se falešně. ,,Ale u mimi si sexy." Dodám mu trošku ega a plácnu ho jen tak ze srandy přes zadek. Následně si do rukou vezmu přebaleného Leviho a jdu si někam sednout, abych ho nakrmila.
-----------------------------------------------------------
Večer jsme spali, když se ozval dětský pláč, prahnoucí po jídle. ,,Odstup SATANE!!!" Vyskočí Drew z postele, když se leknutím vzbudí. Čumim na něj jako na naprostého idiota, ale nakonec se zvednu a jdu za tím malým, hlučným klubkem. Cestou se minimálně 3 krát přerazím, a aby toho nebylo málo, Levi odmítal usnout a až teprve s námi v posteli ztichnul a spal. Drew už taky pochrupoval a stačil mi jediný pohled, abych mohla s klidným srdcem říct, že v sobě Drewa nezapře. Oba měli otevřenou pusu dokořán a tekla jim slina. Jednu ruku měli hozenou nad hlavou a nohy pokrčený. Byl to zajímavý pohled.
ČTEŠ
Don't be Single
HumorVolné pokračování knížky Single Jak pak asi pokračoval románek mezi našimi hrdiny Kate a Drewem? A co ostatní? Jaký úlety asi zažívají? 8.4.18- #93 v kategorii Romance 23.4.18- #42 v kategorii Romance 1.5.18- #10 v kategorii Humor 2.5.18- #9 v kateg...