Happy B-Day! Or not?

864 58 9
                                    

Den 21. narozenin

21.1. 2021  11:28

Operace: Vše nejlepší

Asi takhle to dneska vypadalo v mojí hlavě. Kate se ještě nevrátila ze školy, a protože já měl dneska volno kvůli úniku plynu v prostorách školy, tak ji chci udělat oslavu. No jenže nevím, co tomu úplně řekne vzhledem k tomu, že studuje snad celodenně takže bude unavená a nemá ráda oslavy. Mimo to mi každý rok říká ať na to kašlu. Teď cituji: ,,Mé narození není důvod k oslavě, tak proč dělat nějakou oslavu. Navíc je to zbytečné vyhazovaní peněž." A pak následuje povzdych. Jako vždy pozitivní. Jenže mám pro ní překvapení. Buď ho přijme a nebo mě zabije. Těžko říct. V našem mini domě jsem vše přichystal a zavolal všem našim kamarádům. I Ariana s Jamesem a prckem prý přijdou. Věřili by jste, že mu jsou už 2 roky?! Ten čas rychle plyne. Mimo to se stále nezbavil závislosti na Kate. Říká ji tetička. Kolikrát až žárlím jak se k ní ten prcek lísá. Bude to jen menší oslava. Tak... 20 lidí? Dobře... Kate mě asi zabije.

18:11

Tak jo. Všichni jsou v obýváku. Jídlo, pití je taky připraveno. Najednou zašramotí klíče ve dveřích v předsíni. ,,Jsem doma." Ozve se domem. ,,Huh? Drew?" Ozvalo se domkem. Avšak  Kate by do obýváku jen tak nešla a vzala by to rovnou do postele, kdybych ji nezavolal. ,,Tady. V obýváku." Musel jsem se pro sebe usmát, když jsem uslyšel ladné kroky po chodbě až do obýváku. ,,Všechno nejlepší!" Vykřikli všichni. Kate zatím vypadala, že z nedostatku spánku omdlí. Nevypadala, že je naladěná do párty stylu. Určitě ji k tomu nepřidávalo ani to, že pro jakožto asociála je tady okolo 20 lidí. ,,Tetičko!" Skočil na ni hned malý Danny. Jen tak tak ho stihla chytit. ,,Drew. Na slovíčko." Odtáhla mě za roh. ,,Co jsme si říkali o mích narozeninách?! Navíc víš, že v pondělí píšu důležitý test." Začala panikařit... Zrovna ona, co se celou základku neučila (co vím z vyprávění) a prošla vždy s vyznamenáním a na maturitu na střední se učila jen týden a prošla v pohodě zatím, co my ostatní se učili asi 2 měsíce dopředu. ,,Ale teď je pátek. Klid. Zítra se to v klidu naučí, dobře?" Chytím ji za ramena. ,,Jednou mě přivedeš do hrobu." Založila si ruce na hrudi a poraženě se zamračila. A tak jsme slavili. Kate tam sice málem usnula, ale vypadala (nebo aspoň pro mou radost dělala), že se baví. Přišel na řadu dort. ,,Vážně? Hallo Kitty?" Nadzvedne obočí. ,,Jinej tak narychlo neměli." Snažím se bránit, ale byla to pravda. Už chtěla svíčky sfouknout, ale musel jsem ji přeci zastavit. ,,Musíš si něco přát." Připomenu ji jako malému dítěti. Kate se chvíli zapřemýšlí než si sama pro sebe přikývne a sfoukne všechny svíčky. Pak přišli na řadu dárky. Samozřejmě jsme si dávali s kámošema jen tak nějaký blbosti, ale já sám šel poslední. ,,Víš, Kate... Přijde mi to jako včera, co jsem tě poznal. Možná taky, že jo, protože tě každým dnem poznávám víc a víc, a když už si myslím, že vím všechno, znovu mě něčím překvapíš. Před 5 lety... Přesně v tento den... Jsi měla to srdce a odpustila mi a já... A já chci tento den udělat ještě výjimečnější. A proto..." Vytáhl jsem z kapsy malou, černou, sametovou krabičku. ,,Vezmeš si mě?" Otevřel jsem ji. Byl v ní prsten z bílého zlata. Velikost by měla být správná, protože jsem sebou vzal jediný prstýnek, co Kate nosí. Nosí ho téměř pořád, ale měl jsem štěstí a tak si ho jeden den sundala. Podle toho, co říkala se šli podívat na pitevnu se školou. To jsou, ale nepodstatné informace! Kate najednou stekly slzy. Bylo to asi poprvé, co brečela štěstím... Ne. Podruhé. Poprvé to bylo, když jsem uklidil. Jednou rukou měla přikryté rty a ohromeně na mě hleděla. ,,Ano." Vydechla nakonec omámeně. Samozřejmě jsem ji ze štěstí políbil, aby se neřeklo, že tato situace není tak romantická, jak jste čekali. ,,Co, že tak najednou romantická slůvka?" Ušklíbla se. A stará Kate je zpět. Když všichni odešli bylo okolo půlnoci, ale tím pro nás dva den ještě ani zdaleka nekončil.

Don't be SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat