I can't do it!

810 54 5
                                    

,,Přestaň. Musíš mít na chvíli odpočinek." Založím si ruce na hrudi a přijdu si jak starostlivý otec. ,,Odpočívám při spánku a ty dvě hodiny, kdy jsi jdu zabruslit." Odpoví, avšak neodvrátí pohled od textu. Pro upřesnění situace... Kate se šprtá na zkoušky... Zase... Což zahrnuje žádná sranda, žádný muchování, ale hlavně se mi nevěnuje. Nevadilo by mi to, kdyby se neučila už měsíc. ,,Prosím tě, umíš to. Jenom tuhle učebnici jsi přečetla 18x, a co teprve ty ostatní." Špitnu ji do ucha. ,,Prosím, Drew. Slibuju, že zítra po těch zkouškách se ti budu věnovat, ale teď se musím učit." Povzdechne si, líbne mě na bradu a dál se věnuje textu. Závěrečnou práci má snad už tři týdny. Já ji smolil 3 dny před zkouškami. Ale prošel jsem. Takže teď dělám jako architekt. Příští rok by jsem chtěl si založit vlastní firmu. Dokážete si to představit? Ahhhh. Úžasná představa. Kate, pokud udělá zkoušky, půjde do nedaleké nemocnice jako chirurg. Jako... Klaním se. Má zatraceně silný žaludek. ,,Zlato... Ty to zvládneš, dobře?" Líbnu ji na čelo. ,,Ale moc tě prosím... Pojď už aspoň spát. Je půlnoc." Kate tedy s povzdychem svolí. Dali jsme si tedy společnou vanu, ale protože tam usnula, obléct a uložit do postele jsem nás musel já. Je příliš na nervy.

------Druhý den 14:58-------

Zrovna dělám na jednom projektu, co mi šéf přidělil. ,,Pane Blacku? Přišla za Vámi, slečna Wolfová." Oznámí mi brigádník, Dave, který mi nakoukl do kanceláře, aby mi oznámil nově příchozího. ,,Pošli ji sem, Davee." Nějak mi nedocházeli jeho slova. Vůbec jsem v tu chvíli nedokázal pojmout Kateino příjmení. ,,Drew." Ozvalo se po chvíli plačtivě. Rychle jsem vstal od stolu až židle spadla a přiběhl ke Kate s tvářema umáčenýma od slz. ,,Copak se stalo?!" Přitáhl jsem si ji do objetí a tím ji uklidňoval. ,,Já... Já..." Vůbec to ze sebe nedokázala dostat. Hned mě napadlo, že možná t zkoušky nedala. ,,ŠŠŠ. Klid." Když se po chvíli uklidnila lehce jsem ji odtáhl od své hrudi. ,,A teď mi řekni, co se stalo." Usměju se na ni jemně. ,,Já... Já ty zkoušky udělala! Jsem z toho příliš v šoku, abych zvládla projevit radost." Utře si zmáčené tváře. ,,To je skvělé!" Křiknu na celou budovu až se na mě mí spolupracovníci otáčejí. ,,Víš co? Stejně teď končím. Zajdeme do nějaké restaurace na jídlo." Políbím ji na čelíčko a zastrčím pár vlasů za ucho. A tak Kate udělala maximální hysterii, že jsem si myslel, že to fakt neudělala.

Don't be SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat