Medyada Partide giyindikleri kıyafetler var. Bu arada voltelerinizi bekliyorum....
-ALASKA-
Eve girdiğim gibi kendimi duşa attım.Bugün oldukça güzeldi, Evrenle uyuya kalmamız çok romantikti değil mi? Onun o erkeksi kokusuyla uyumak beni oldukça etkilemişti, bu iyi gelmişti. Salak salak gülümserken çilek kokulu losyonumu vücuduma sürdüm. İlk defa utanmıştım,oysaki utanacak bir durum yoktu,saçımı yıkamaya başladım. Neden özel hissediyorum? Alışmadığım bir duygu, durulandıktan sonra sarı bornozuma iyice sarıldım. Dantelli iç çamaşırlarımı çıkarıp yatağın üstüne koydum. Dudaklarının dolgunluğu....Tekrar salak salak gülümsedim.O dudakları öpmek istiyorum! Vücudumu kurulayıp iç çamaşırımı giyindim. Dolabımı açıp, üvey annemin hediye aldığı sırt dekolteli üst kısmı siyah etek kısmı krem rengi olan elbisemi alarak giyindim.Sırt dekoltesini her zaman sevmişimdir.
Makyaj olarak gözüme siyah far ve eyelınır sürdüm, dudağıma kırmızı bir ruj vs...Saçımı salaş bir örgü yaptıktan sonra ayağıma siyah topuklularımı geçirip elime siyah el çantasını aldım. Aynaya baktığımda hafif gülümsedim. Mükemmel görünüyordum...Telefonun çalmasıya bu düşüncelrimden sıyrıldım.
''Seni bekliyorum, hızlı olmasılısın belkide? he?'' uyuzluk yapmasan olmaz!
''Tamam çıkıyorum hemen'' hayvan telefonu yüzüme kapattı! Sinirle telefonumu çantaya tıktım. İçimden Evren'e söverken evden çıktım, arabanın içerisinde beni bekliyordu. Kapıyı açıp binmemle bana doğru baktı, yüzündeki kaslarının gerildiğini göremeyecek kadar salak değildim. Üzerimdekileri göstererek
''Bu ne?''
''Beğendin mi?'' sağ kaşını kaldırdı ve bir şeyler mırıldanarak önüne döndü. Ona doğru baktığımda üzerindekileri incelemeye başladım, ceket giyinmiş, açıkçası giyindiği cekete ne deniyordu bilmiyorum ama o muazzam vücuduna o kadar yakışmış ki ... Ben bunları düşünürken o arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Neden bu kadar yakışıklı ki?
''Partide yanımdan ayrılmak yok'' otoriterli sesini duyunca irkildim. Neye bu kadar sinirliydi ki? Bana kötü davranması hiç hoşuma gitmiyordu.
''ama..'' sözümü kesti
''Ne dediysem o'' Açıkçası ona itiraz etmek istemiyorum çünkü onunla olmak bana iyi geliyordu yada ben öyle hissediyorum. Telefonumun zil sesiyle elimi çantama daldırıp elime aldım. Bilinmeyen bir numaraydı, rehberimde kayıtlı değildi.
''Evet?''
''Partide buluşmaya ne dersin? '' tanrım bir kaç gündür şu karanlık dünyamdan ne kadar uzak olsamda, ne olursa olsun karanlık peşimi bırakmıyordu
''Hayır sanmıyorum'' dedikten sonra telefonu yüzüne kapattım. Evren arabayı hızlı kullanmaya başladığında ona doğru döndüm yüzündeki gerginlik beni çok korkutmuştu
''Belkide haklısın ha?, yanından ayrılmamalıyım'' bunu demem hoşuna gitmiş olmalı ki gülümsedi
''Ben her zaman haklıyımdır güzelim'' arada böyle bir ukalalıkları oluyor, gerizekalı! Arabayı durdu ve bana doğru döndü ''İn bakalım '' gülümsedim ve arabadan indim oda inip görevliye anahtarı verdi. Yanına gittiğimde koluna girdim.
İçeriye girdiğimizde herkes bize bakmıştı. Ah doğru ya ben partilere hep tek gelirdim, yanımda böyle bir yakışıklı ve kol kola görünce şaşırmış olmalılar. Ensemdeki nefesle irkildim ve kafamı o tarafa çevirdim
''Nereye gitmek istersin küçük yaratık?'' bu dediğine sinirlensemden kolundan tuttuğu gibi onu çekiştirmeye başladım
''Beni takip et'' burası o kadar kalabalıktı ki yürümem zorlaşıyordu, kızların Evrene bakmasını istemiyorum o yüzden sessiz bir yerde takılmalıydık evin kapısından bahçeye çıktığımızda havuzun önüne gelip durdum. Burada kimse yoktu, gecenin karanlığıyla ayın parlalıkğı buluşmasıyla ortaya loş bir hava veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALASKA
RomanceLise 2 başladığım bir hikaye o yüzden etrafa vereceğim görüntülü kirliliğinden dolayı özür dilerim🙈