FİNAL 2

1.1K 24 6
                                    

Sabahın ilk ışıkları gözlerime ulaştığında huzursuzca yerimde kıpırdandım. Gözlerimi sıkıca yumup yorganı kafama kadar çekiştirdiğim de gözlerimde kalan son uyku kırıntılarına tutunmaya çalıştım. Yorganımın yoğun sıcaklığına kendimi teslim ederken Yankı'nın birden ağlamasıyla gözlerimi zorda olsa aralamayı başarmıştım.

Derin bir nefes alıp üzerimdeki sıcak olan yorganı fırlattığım da ilk dakikalarda pişman olmuştum. Ağır adımlarla Yankı'nın yatağına ulaştığımda yarı uyanık halimle onu kucağıma alıp esnedim. Tek gözümü kapatıp net bir görüntü yaratmaya çalıştığımda yatağıma oturmuştum bile.

"Annecim, saatin 6' da anneyi uyandırmakta nedir? Lütfen bundan sonra daha duyarlı olalım daha kargalar bile.... neyse sana kötü örnek olmak istemiyorum"

Kendi dediğime gülümserken Geceliğimin askısını aşağıya indirip çok sevgili oğlumu amacına ulaştırdım. Yoğun bir istekle Yankı göğüslerimi emerken ben hala ayılmaya çalışıyordum.

"Oğlum biraz daha sakin ol kaçmıyor sütün" göğsüme ısırmasıyla derin bir iç çektim. Küçücük şey nasıl oluyor da bu kadar canımı acıta biliyordu. Şimdiden babasına benzediği belli oluyordu. Onun gibi istediğini koparan bir bebekti. İstediği olana kadar ağlaması durmuyordu lakin durum Evren'e gelince adeta put gibi kesiliyor ve sürekli gülüyordu. Bazı zamanlarda babasıyla birlikte uyuyor ve o uyanana kadar uyanmıyordu. Bu zamanlarda bende evde hallolması gereken işleri yapıyordum.

Gözlerimi Evren' e çevirdiğim de derin bir uykuda olduğunu buradan görebiliyordum. O kadar huzurlu uyuyordu ki o kusursuz yüzü her zamankinin aksine yumuşak ve dudağı hafif yukarıya doğru kıvrıktı...

Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan yankının hıçkırmasıydı. Gülümseyerek  onu göğsümden uzaklaştırıp geceliğimin askısını tekrar olması gereken yere kondurdum. Yankıyı yatağına yatırdığım zaman yoğun bir uykunun kollarına bıraktım. Burnumu bezine götürüp altına yapma ihtimalini yok sayarak tekrar kendimi çektim. Memnun bir şekilde gülümsedim. Tekrar yatağıma uzandım. Dinç bir vücutla sıcacık yatağın içerisine girdiğimde gözlerim Evrene kaydı. İçimde bir kıpırtı oluşmuştu ve bu hiç iyiye işaret değildi. Bu kıpırtı bütün vücudumu sararken aniden yataktan kalkıp makyaj masamın önüne geçtim.

Aynamın üzerindeki kışkırtıcı parfümü boynuma sıktım. Ardından saçlarımı tarayıp sağ omuzumda buluşturdum, Hafif bir ruj sürdükten sonra geceliğimi biraz daha aşağıya indirip sütten dolayı iri olan göğüslerimin elbisenin üzerinden hafifçe sarkmasına izin verdim. Memnun bir şekilde gülümseyip tekrardan vücudumu yatakla buluştururken kısa olan geceliğimi biraz daha yukarı çekiştirerek bacaklarımın daha çok ön plana çıkmasına neden oldum.

Evren istemsizce bana doğru yaklaştığında bacağımı bacağına sürttürdüm. Bir tepki vermedi ve bu da benim daha da alevlenmeme neden oldu. Bu sefer bacağımı erkekliğine sürttürdüğümde erkekliğinin bana tepki verdiğini görünce gülümseyerek Evren'in yüzünü izlemeye devam ettim. Evren yavaş yavaş uykusundan ayılmaya başladığında gözlerimi kapatıp ayağımı yavaşça kendime çekip uyuyormuş numarası yaptım.

Evren'in kalktığını yatağımızın hafifçe hareketlenmesinden anladım.

"Hasiktir" mırıldanışı gülmeme neden olurken tepkş vermemeye çalıştım lakin vücudum zevk diye bağırıyordu.

Yatak bir daha hareketlendiğinde bacağımda sıcacık ellerini hissettim. Ardından elleri popoma kaydırıp orada oyalanmaya başladı.

" Bakalım bu saatten sonra seni benim elimden kim kurtaracak" ardından bedeniyle bana mümkünmüş gibi daha da sokuşturdu. Ben uyuyormuş gibi kıpırdandığımda sırt üstü yatar pozisyonuna geçip beni nasıl etkileceğini düşünmeye çalıştım.

ALASKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin