''Ceketini vermeyecek misin?''

2.5K 47 4
                                    

 

-ALASKA-

 

         Okulun kapısından çıktığımda beni bekleyen anneme sarıldım. Sınav çok iyi geçmişti ve bu durumdan çok mutluydum. Artık özgürdüm istediğim gibi gezip dolaşabilirdim. Zaten çok rahattım o ayrı psikoloji sanırım kendimi çalışkan öğrenci gibi hissetmek istedim. Son hafta çalışa bildiğim kadar ders çalışmıştım ve sınav umduğumdan daha kolay geçmişti. Geriye tek kalan şey okuldu, bir okul kapansa da rahatlasam. Annem sırtımı destek olurcasına ovalarken mırıldandı.

‘’Nasıl geçti sınavın?’’

‘’Çok kolaydı ‘’ ondan ayrıldıktan sonra telefonumu elime aldım. Acaba Evren’in sınavı nasıl geçmişti. Evren’in üzerine dokunduğum da telefon titreşmeye başladı. Bir insanın içi bu kadar mı temiz olur ya? Ruh Öküzüm yazısını görünce heyecanlı bir şekilde telefonu açıp kulağıma götürdüm.

‘’Evren?’’ sesim mutluluktan çığlık atar gibi çıkmıştı. Oysa ki herhangi bir sınavdı. Evren sayesinde bu sınav o kadar iyi geçmişti ki ona kendimi borçlu gibi hissediyordum.

‘’Nasıl geçti sınavın’’ bismillah canısı bir nasılsın deseydin. 

‘’İyiydi senin?’’

‘’İyi’’ Hemen ona bir teklif sunmuştum.

‘’Bir şeyler yapalım mı?’’

‘’Holdinge gitmeliyim yapmam gereken işler var.’’ Nefesimi sıkkınlıkla dışarıya verdim. Neden bu kadar meşgul oluyordu ki! Şu ilgiyi bana gösterseydi saçımı süpürge ederdim ona ama işte yok. Sinirle telefonu yüzüne kapatıp bu günün aslında çok çirkin olduğunu hatırlattım kendime. Anneme baktığımda anlamış olacak ki üzerime düşmedi.  

‘’Hadi gel bizde birlikte bir şeyler yapalım’’ tamam der gibi kafamı salladıktan sonra annemi takip ettim. Arabasına binip sürmeye başladığında radiyoyu açtım.

Eğer seni kırdıysam darıl bana

Ama bir gün beni arasan bak ruhuma

Birden gecem tutarsa güneşi çevir bana

Sevgilim bağışla biraz zor olsa da

Affet beni akşam üstü gölgen uzarken

Öğleden sonra affet ne zaman istersen

Affet beni gece vakti ay doğmuş süzülürken

Sabaha kalmadan affet tam ayrıldık derken

Çünkü sen çölüme yağmur oldun

Sen gece gündüz oldun

Sen canıma yoldaş oldun

Sen kışıma yorgan oldun

Eğer seni kırdıysam darıl bana

Ama bir gün beni ararsan bak ruhuma

Birden gecem tutarsa güneşi çevir bana

Sevgilim bağışla biraz zor olsa da

Affet beni akşam üstü gölgen uzarken

Sabaha kalmadan affet tam ayrıldık derken

ALASKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin