2.1

1.9K 215 56
                                    

<<Ρε μαμα, θα σκάσω με τοσα ρουχα>> είπε παραπονιαρικα η σχεδόν 10 χρόνων κόρη μου <<Μια χαρά θα εισαι, άντε, στο σαλόνι σε περιμένουν ο μπαμπάς και η Μαρινα>> Μολις άκουσε ποιοι είναι στο σαλονι, βγήκε τρέχοντας από το δωμάτιο. <<ΠΕΡΊΜΕΝΕ, ΤΟ ΜΠΟΥΦΆΝ ΣΟΥ!>> της φώναξα από πίσω και πήρα το μπουφάν της μαζί μου αναστεναζοντας και γελώντας μαζί της.

<<Γεια σου Μιχάλη>> είπα και του έδωσα ένα φιλι στο μάγουλο μόλις πήγα στο σαλόνι <<Η Μαρίνα;>> <<Εδώ είμαστε και εμεις>> είπε τραγουδιστά η μαρίνα, η κοπέλα του Μιχάλη και μπήκε στο σαλόνι με την Ελπίδα

<<Γεια σου μαρινα μου>> ειπα και την φίλησα σταυρωτά, <<γειαα>> είπε γλύκα, οπως πάντα και συνέχισε να κρατά την ελπίδα από το χερι. Πραγματικά την συμπαθώ παρά πολύ αυτήν τη κοπελα. <<Πάμε;>> ρώτησε ανυπόμονα η ελπίδα <<Τόσο πολύ θες να φύγεις από το σπίτι;>> Την ρώτησα τάχα μου θυγμενη και της έβαλα το μπουφάν της. <<Μα βρε μαμα δεν έχω πάει ποτέ Θεσσαλονίκη>>

Ναι, θα πάνε Θεσσαλονίκη, οι τρείς τους, στο σπίτι της Μαρίνας. <<Μυρτώ δεν θες να έρθεις και εσυ;>> <<Μια χαρά θα είμαι μαρίνα, εσείς καλά να περάσετε>> και στο τέλος της πρότασής μου της έδωσα ένα χαμόγελο. <<Άντε, παμε>> είπε η ελπίδα και άρχισε να τραβά από το χέρι τον πατέρα της. Πατέρα της. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως ο Μιχάλης είναι ο πατέρας της.

<<Ηρθαν τα αποτέλεσμα!>> μου φώναξε και πηγα δίπλα του στο καναπέ. <<Άνοιξε τα!>> Τον προσταξα και πήγα κοντά του με την μικρή ελπίδα στην αγκαλιά μου. Τα χέρια του ετρεμαν και μπορούσες να τα διακρίνεις από μακρυά. Και εγώ ετρεμα. Δεν ήξερα ποιανού ήταν το παιδί μου. Δεν θέλω να είναι του κολλητου μου. Δεν θέλω να έχω το παιδί του κολλητου μου, του αδερφού μου, αλλά από την άλλη; Αν το παιδί δεν είναι του Μιχάλη θα είναι του Χρήστου. Θέλω το παιδί να είναι του χρηστου; Βασικά και να το θέλω, τώρα έχει άλλο παιδί, οποτε; Ωχχ Θεέ μου, είμαι τόσο μπερδεμένη!

<<Άνοιξα το!>> του ξανά είπα πιο ήρεμα αυτη τη φορα αλλα η φωνή μου ετρεμε. Αυτός, με μιχανικες κινήσεις άνοιξε το φάκελο και έβγαλε το χαρτί που θα μας πει ποιανού είναι το παιδί.

"Ο υποτιθέμενος πατέρας Μιχάλης Αναστασίου είναι ο βιολογικός πατέρας του τέκνου Ελπίδας Αναστασίου, καθώς τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι περισσότεροι γενετικοί δείκτες είναι ίδιοι και στα δυο δείγματα. Με βάση τις δοκιμές των αποτελεσμάτων και από τις αναλύσεις, η πιθανότητα της πατρότητας είναι 99%".

ΝΑΙ ΚΑΛΑ [2]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora