Kıtanın başkenti olan Ramswood şehrinde insanların kahkahaları ve müzik sesleri birbirine karışmış olan şehirde ki bir festivalde, insanların çoğu bu festivalin amacını bilmese de çoğu kişi bedava yemek içecek ve eğlence için geldiğinden bu soruyu umursamadılar.
Her yerde gülen, eğlenen ve sarhoş gezen halkın arasından metal grisi renkli cübbesiyle yürüyerek acelesi varmış gibi insanların arasından geçiyordu.
Köprücük kemiğine kadar gelen uzun bembeyaz sakalı sayesinde onu görenler onun yaşlı olduğunu anında anlıyordu çünkü cübbesinin şapkası kafasına takılı olduğundan yüzü gölgeleniyordu ama sakalı onu ele veriyordu.
İvar içinden ''Çok az kaldı her şey tam istediğim gibi!'' diye söylendi ve aceleyle sessiz denilebilecek bir yere geldi.
Binaların arasında tamamen karanlıktaydı ve burada kimse yoktu, yapılan hiçbir şey görünmeyecekti ve sesleri de duyulmayacaktı çünkü festivalin sesleri daha çok yüksekti.
''Bunun için bir servet harcadım umarım gerçekleşir, yoksa acısını çıkartmakta tereddüt etmem!'' Diye sesli şekilde söylendi.
Zaten bağırsa da kimse duyamazdı çünkü festival sesleri oluşacak sesleri duymasını engelliyordu.
Ama o henüz farkında değildi arkasında gölgede en önde 5-6 yaşlarında küçük bir çocuk ve arkasında annesi ve babası, babasının elleri çocuğunun omzunda sessizce gri cübbeli adamı izliyorlardı. Hareket edip kaçamıyor tamamen dona kalmışlardı babasının göz bebekleri titriyordu.
Çocuğun ise hiçbir şeyden haberi yoktu sadece elindeki dondurmasını tutuyor ve babasının önünde durup o yaşlı adama bakıyorlardı. Annesi ise korkudan eşinin sağ koluna girmiş sımsıkı sarılıyordu.
Vasto'nun annesi ve babası İvar'ın yaydığı aura'dan onun kara büyücü olduğunu anlamışlardı çünkü her kıtada bilindik bir şeydi kara büyü yasaktı ve yıllardır böyle devam ediyordu her kara büyücü katlediliyordu o yüzden kara büyücü ırkından olanların soyu tükenmişti.
Ama şu an karşılarında oldukça güçlü bir kara büyücü olan İvar duruyordu.İvar henüz arkasındakileri fark etmemişti, normalde etrafında ki karıncaları bile hissetmesi gerekirken dikkati tamamıyla ayaklarının altında ki garip kan kırmızısı rengiyle çizilmiş çapraz düz çizgilere odaklanmış heyecandan etrafını sezmeyi bırakmıştı.
İvar heyecanla ve arkasındakilerin duyucağı şekilde konuştu.
''Bu mühür umarım işe yarar! Şehirde 10 milyon civarı insan var ve aralarında özellikle soylu, güçlü ve en güçlü olanlarını davet ettim, bu mühür işe yararsa hepsinin ruhu benim olacak!'' Dedi.Vasto'nun babası İvar'ın dediklerini duyunca bir adım geri çekildi.
Herkesin ruhunu almak 10 milyondan fazla ruhu almak demek herkesi öldürmek demekti bir büyücü olmasa da anlamını biliyordu. Kaçmak istiyordu ama yapamıyordu, korkudan nefes almayı bile unutmuştu.
Vasto her şeyden habersiz yaşlı adama bakıp duyacağı şekilde seslendi
''Yaşlı amca mühür ne deme-''
Babası oğlunun seslendiğini duyunca kalbi duracak gibi olmuştu ve hemen Vasto'nun ağzını tuttu, Adım adım geri gitmeye çalışırken İvar'ın onlara baktığını fark etti babası korkudan titriyordu, Vasto babasına seslendi.
''Baba neden titriyo-''
''SİZ DE KİMSİNİZ!? BURADA NE ARIYORSUNUZ!? NE ZAMANDAN BERİ ORADASINIZ!?'' Diye bağıran İvar Vasto'nun lafını bitirmesine engel oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vasto
FantasyKara büyünün yasak olduğu bir dünyada İvar isimli bir yaşlı adam henüz yediyüz civarı yaşında olan bir kara büyücüydü. İvar uzun süren yılların araştırmasıyla ruh gücünü artırmanın bir yolunu bulmuştur. Bunun bedeli oldukça büyüktür ama bedelini...