Oldukça yakın mesafeden ateş ettiği için bir miktar kan üzerine sıçramıştı Vasto'nun ve bu yüzden girdiği sokaklarda oldukça dikkat çekiyordu, Zaten dikkat çeken şeyler arasında en önde olan şey saçlarıydı.
Uzun binaların arasında ilerlerken etrafta sırtını duvara yaslayan esmer adamlar gördü, Bunlar ilk öldürdüğü zenci insanlar gibi giyinmişti, Bir tanesinin kafasında bere vardı ve ortada olmasından onun onların ele başı olduğu anlaşılıyordu, Vasto kendisine garip ve pis pis bakmalarını umursamadan ara sokaktan ilerlemeye devam etti, hava yeni aydınlık olduğundan ana caddelerde gitmek istemedi çünkü şuan bile dikkat çektiği halde kim bilir ana cadde de ne kadar dikkat çekerdi ve o polislerle tekrar uğraşmak istemiyordu.
Bir süre kadar ilerlerken iki binanın arasını kapatan demir tellerin oraya geldiğinde adım atmayı kesti, Ve onun adım atmayı kesmesi ile arkasında ki esmer adamlar geri dönüş yolunu tıkayarak ona bakmaya başladı, Vasto arkasına dönüp onlara boş boş bakarken daha önce gördüğü bereli adam öne çıkarak konuştu: SENİN KİM OLDUĞUNU BİLİYORUZ.
Şimdi aklına gelince onlardan bir tanesinin yaşamasına izin vermişti ve muhtemelen o adam yüzünden şuan yine başı belaya girmişti, daha demin atmış olduğu silah için bir kere daha pişmanlığını fısıldarken bereli adam tekrar konuştu: SENİ HABERLERDE GÖRDÜK!
Vasto duyduklar ile anlamayarak bereli adamın gözlerine bakmaya başladı, Vasto onun dediği şeyin ne olduğunu bilmediği için tam sormak için ağzını açtı ki az önce girdiği yerden polis arabası sirenleri eşliğinde hızla gelmeye başladı, Vasto Snager'in ne demek istediğini şimdi anlamıştı ''Polisler tam bir baş belası'' demişti. Bereli adam ve diğer zenci adamlar polisleri gördükleri gibi Vasto'ya doğru koşarak yanından geçtiler ve demir tellerin üstünden atlamaya başladılar, Onun kaçtıklarını gören Vasto'da aynı şekilde onları takip etmeye koyuldu.
Tellerin üstünden atladıkları gibi koşmaya başlayan adamları takip etti Vasto çünkü nereye gideceğini bilmiyordu bu yüzden onları takip etmek istedi, Adamlar arkalarına hiç bakmadan koştuklarından takip edildiklerinin farkında değildi. Bir noktaya geldiklerinde soluklanmak için ellerini dizlerine koyarak soluklandılar, Vasto'da onların yanına geldiğinde onlar gibi soluklanmamıştı çünkü o bu tür koşuşturmalara zaten alışkındı, Bereli adam yine o beyaz saçlı çocuğu görünce şaşkın ve merakla bağırarak konuştu: S-EN... SENİN BURADA NE İŞİN VAR!?
Vasto bereli adama bakarak gülümsedi ve cevap verdi: Şey... Buraları bilmiyorum da.
Bereli adam onu kovmak için tekrar konuşacaktı ki girmiş oldukları çıkmaz sokağın sol tarafında ki binanın kapısı açıldı, kapıyı açan adam da zenciydi ve sanki tüm herkesin lideriymiş gibi bir hava yayıyordu, Kapıyı açarak konuştuğu için bereli adamın konuşmasına engel olmuştu.
Lider zenci: Dur Mike.... O bizim işimize yarayacak.
Dediği gibi ara sokağa elleri silahlı dolan esmer ve asyalı karışımı adamlar silahları Vasto'ya doğrultmuştu, Lider zenci kapıdan çıkınca arkasından daha önce yaşamasına izin verdiği adamı gördü, Vasto onu görünce neler döndüğünü çözmeye başlamıştı bile, Lider yürüyerek bereli olan adamın yani ismi Mike olan adamın yanına geldi, Mike ona anlamsızca bakarak konuştu: A- Ama patron?
Patron kel yapılı biriydi, kirli sakalı ve kara gözleri vardı ve yapılı kaslı vücudu ona ayrı bir hava katıyordu, Elinde ki ince sivri çubuğu Vasto'ya doğrultarak konuştu: BU ÇOCUK BİZE OLDUKÇA YARDIMCI OLACAK.
Dedi ve cümlesini yarım keserek Vasto'nun yanına doğru yavaş adımlarla yürüdü, elinde ki çubuğu Vasto'nun göğsüne dayayarak cümlesini tamamladı: ÇÜNKÜ SEN SNAGER'İN YAŞAMASINI İSTİYORSUN DEĞİL Mİ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vasto
FantasyKara büyünün yasak olduğu bir dünyada İvar isimli bir yaşlı adam henüz yediyüz civarı yaşında olan bir kara büyücüydü. İvar uzun süren yılların araştırmasıyla ruh gücünü artırmanın bir yolunu bulmuştur. Bunun bedeli oldukça büyüktür ama bedelini...