Ramswood şehrinde yaşananlar tabi geriye şehir ile ilgili tek bir yapı bile kaldıysa.
Ortaya çıkan devasa krater tüm şehrin olması gereken yeri kaplıyordu ve hiçbir iz bırakmaması tamamıyla gizem olarak kalmıştı.
Bir çok klanın ve krallığın prens prenses kraliçe hatta krallar bile o festivale katılmıştı.
Hatta en güçlü olarak tabir edeceğimiz büyücü ve savaşçılar oradaydı. Hatta suikastçiler bile festivalden yararlanıp iş yapmak için o şehre gelmişti.
Toplam 11 milyon 870 bin insan kadın çocuk yaşı fark etmeksizin hepsi ortadan kayboldu, aramalar yapıldı ama kimse bulunamadı. Sanki tamamıyla başka dünyaya gitmişlerdi, tek bir ceset bile yoktu. Hiç kimse öldü mü, sağ mı, bilmiyorlardı.
Tabi bilmedikleri şey hepsinin öldüğü daha doğrusu hepsinin ruhunun Vasto'nun içine girmesiydi.
Annesinin ve babasının ruhu onun içinde değildi çünkü mühür gerçekleşmeden önce ölmüşlerdi.
Ormanın içinden 8 yaşında bembeyaz saçları ve sanki tamamen duygulardan arınmış boş bakan gri göz bebekleri hafif beyaz ten rengi ile dedesinin yanına koşuyordu, gülerek koşsa da gözlerinde ki boş bakışları kontrol edemiyordu sanki bilinç altında yatan bir şeydi ya da ruhunda mı demeliyim?
Vasto kulübenin kapısını açıp dedesine sarıldı ve sarılırken konuştu
''Dede, ben geldim!''
Kendisini dedesi olarak gösteren İvar karşılık verdi.
''Hoş geldin torunum, hadi artık hazırsan senin gelişmen için akademiye yazdıracağım ama sakın unutma kara büyücü olduğunu kimseye söylemeyeceksin. Yoksa ikimizin de başı belaya girer.''
''Söz veriyorum dede, kimse bilmeyecek.''
Dedi ve dışarı çıkıp İvar'ın tanıdığı olan akademi hocasına Vasto'yu teslim etti.
''Hugo, ona dikkat et. Sağ kalan tek torunum o.''
Hugo ise İvar'ın söylediklerine gülümseyerek karşılık verdi.
''Dikkat ederim İvar dede, sen de benim dedem sayılırsın artık.''
Hugo 21 yaşlarında oldukça güçlü bir savaşçıydı kahverengi saçları mavi gözleri yakışıklı birisiydi.
Vasto bir şey söylemeden ikisi beraber akademiye gidiyorlardı.
İvar gittiklerinden sonra kulübeye girip gülen sevimli yüz ifadesi bir anda değişip kendi doğasına dönen canavar gibi yüzü ve gözleri değişti.
Yüzü sanki her an öldürecekmiş gibi bakıyor göz bebekleri ise eskisinden dahada koyu kırmızıydı oldukça korkutucu görünüyordu.
''Sonunda şu lanet veletten kurtuldum.''
Diyerek masaya oturdu.
''Lanet velet zihnine dedesi olarak yerleştirdiğime pişman etti beni tam bir baş belası, o kendini geliştirene kadar ben güçleri nasıl kendime aktaracağımı bulmalıyım.''
Bir anda göz bebekleri titredi ve elleri masanın üzerinde birbirini tuttu sanki korkuyordu
''Sanırım o canavara gidip bilgi almalıyım.'' dedi.
O gün Vasto'yla kulübeye geldiklerinde bilinci hala kapalı olan Vasto'ya kara büyü ile zihnine kendisini dedesi olarak göstererek anıları tek tek ekledi ve annesini babasını Ramswood olayını anlatarak orada öldüklerini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vasto
FantasyKara büyünün yasak olduğu bir dünyada İvar isimli bir yaşlı adam henüz yediyüz civarı yaşında olan bir kara büyücüydü. İvar uzun süren yılların araştırmasıyla ruh gücünü artırmanın bir yolunu bulmuştur. Bunun bedeli oldukça büyüktür ama bedelini...