Stark oturmuş kahkaha atarak Vasto'yu izliyordu.
Stark: Velet, 1 sene oldu. Hala 2. seviyelerdesin, beni deli ediyorsun!
Vasto ellerin yere koymuş dizleri üstünde nefes nefese kalmıştı. Altında sadece şortu vardı vücudu çıplaktı, orta düzeyde kaslı vücudu belirginleşmişti.
Stark: 1 senelik eğitim diyorum, Vasto. 1 senelik. Sen hala 2. seviyesin. BU NASIL MÜMKÜN OLABİLİR. BEN EN KÖTÜ 5-6 SEVİYE OLURSUN DİYE DÜŞÜNÜYORDUM SEN HALA 2 SEVİYESİN!
Vasto sessizce soluklanıyordu 1 yıl aralıksız kan ter içinde eğitim yapmıştı eğer sıradan bir insan olsaydı çoktan kasları organları iflas ederdi. Ama Vasto sıradan bir vücuda sahip değildi.
Stark: Element eğitimi hiç yapamadık, en yakın krallığa gidip elementini öğrenmeliyiz hadi hazırlan gidiyoruz.
Vasto kafasıyla onaylayıp çantasını almaya gitti.
İkili yolda yürürken bir anda karşılarına bir grup eli silahlı kişiler çıktı.
Lider olanları bir adım öne çıkıp
Lider haydut: Tüm eşyalarınızı verin ya da ölün!
Stark iç çekerek Vasto'nun sırtından iterek onu meydana iterek konuştu.
Stark: Hadi 1 senelik eğitimin meyvesini göster.
Vasto ne yapacağını bilmiyordu lider şaşırsada etraftaki diğer haydutlar gülüyorlardı, bu durum Vasto'nun hoşuna gitmesede Stark onu korurdu bu yüzden rahatlıkla saldırabilirdi.
Lider: Hahaha duydunuz mu? Kendisi korkup küçük çocuğu bize saldı hahahahahaha.
Vasto artık küçük görülmekten bıktığı için öfkeyle lider hayduta koşmaya başladı.
Lider çocuğun cesaretine şaşırsada yaklaşan çocuğa karşı tetikte bekliyordu, tam yaklaştığı sırada Vasto karnına bir tekme yeyip birkaç metre geri uçtu, yerden acıyla kalkmaya çalışan Vasto karnını tutuyordu. Çok pis tekme yemişti ama pes etmedi tekrar liderin üzerine koştu ama lider tekrar tekmesiyle Vasto'yu birkaç metre geriye uçurdu.
Vasto karnını tutarak az önceki hızından biraz daha yavaş hızla lidere koşmaya başladı, lider sıkılmış ifadeyle tekrar tekme attı çocuk tekrar geri uçtu.
Etraftaki haydutlar gülmeyi kesip çocuğa acıyarak bakıyorlardı birazda tedirgin olmuşlardı çünkü o çocuk acı çekiyor gibi durmuyordu.
Stark ise heyecanla olacakları izliyordu.
Vasto karnını tutup 4. kez lidere koştu ama hızı düşmüştü , lider tekrar tekme attı bu durum 10 kez tekrarlanınca 10. kez ayağa kalkan Vasto küçük adımlarla karnını tutarak lidere gitmeye başladı ağzından hafif kan sızıyordu.
Lider öfkeyle bağırarak konuştu.
Lider: YETER BU KADAR CİDDEN CANIMI SIKTIN VELET!!!!!
Bu sefer lider hızla Vasto'ya koşup tüm gücüyle tekme atınca Vasto 20 metre geriye uçtu, tekrar ayağa kalkmaya çalıştı ama kalkamadı.
Stark iç çekerek olaya müdahale oldu.
Haydut grubu ağaca bağlanmış şekilde bırakılmışlardı.
Stark Vasto'yu omzuna alıp en yakın şehre doğru yürümeye başladı.
Yolun yarısında Vasto kendine gelmişti, olanları ondan dinleyince yine bir şey yapamadığı için kendisine kızmıştı.
Bunu fark eden Stark konuştu hafif bir gülümseme ile.
Stark: Kendine kızmamalısın, vasat bir öğrenci olsan da orada asla pes etmedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vasto
FantasyKara büyünün yasak olduğu bir dünyada İvar isimli bir yaşlı adam henüz yediyüz civarı yaşında olan bir kara büyücüydü. İvar uzun süren yılların araştırmasıyla ruh gücünü artırmanın bir yolunu bulmuştur. Bunun bedeli oldukça büyüktür ama bedelini...