6' Katil

2.2K 206 13
                                    

Aradan birkaç hafta geçmişti, Vasto isyanlardaydı her seferinde sabaha kadar gölde bekliyordu ve nedense hiç hasta olmuyordu. Bunun sebebinin Stark olduğunu düşündüğünden fazla kurcalamadı, aslında bu durum Stark'ın da dikkatini çekti ama bu çocuğun normal olmadığını hatırlayınca o da kurcalamadı.

6 hafta boyunca gündüzleri sırtındaki 100 kilo yükle yolun karşısında yüzmeye, geceleri yemekten sonra ise sabaha kadar gölde soğukta bekliyordu.

İlk 3 hafta hiçbir etki olmadı ama 4. ve 5. Haftada artık 100 kilo yükle azda olsa suyun üstünde durmayı başardı. 6. Haftada ise yolun sonuna gitmeyi başardı, sırtındaki 100 kilo yükle karşıya gitmeyi başardı.

Geceleri ise durumda aynıydı 5. Haftada artık soğuk ona daha az etki ediyordu vücudu soğuğa alışmıştı ama uyku düzeni bozukluğundan gözlerinin altında torba oluştu.

Stark: 6 hafta mı tam bir hayal kırıklığısın, ben bunu  2.5 haftada başarmıştım. Hadi daha ne kadar uyumayı planlıyorsun? Kalk eğitim bitmedi daha.

Vasto içinden küfürler savurarak ayağa kalkmaya çalıştı ama epey zorlandı vücudu epey zorlanmıştı haliyle yorgundu.

Onun halini gören Stark'ın gözleri parladı ve heyecanla konuştu.

Stark: Vücudun epey zorlandı ahahahhaha, eğitimin daha yarısındayız...

6 ay geçti..

Stark: Hayatım boyunca senin gibi birisini görmedim, tam 6 ay geçti ve sen hala 2. seviye savaşçı ve büyücüsün.

Vasto yere bakarak dinliyordu sesini çıkartamazdı, Stark ne dese haklıydı.

Stark sesini yükselterek konuştu.

Stark: Ya bende sıkıntı var ya da sende, o kadar zamanda biraz güçlenirsin diye düşündüm ama sen, sen nasıl böylesin?

Vasto iç çekti.

Stark kahkaha atmaya başladı.

Stark: Ahahaha gerçekten velet benim damarıma bastın, 6 ay boyunca seni durmadan eğittim hala bir boku başarabilmiş değilsin. Ama dur daha yeni başladım hahahhahaha! Ölümden beter bir eğitime hazır ol!
-

Küçük bir handa siyah saçlı kırmızı gözlü küçük kız dışarıda oynayan küçük çocuklara bakıyordu, o anda arkasından hancı konuştu.

Hancı: Neden sen de onlarla oynamıyorsun?

Hancı her seferinde aynı soruyu soruyordu ama cevap alamıyordu aslında o kadar zaman da hiç cevap alamadı çünkü bu kıza dilsiz lakabı takıldı ve hiç konuşmadı.

Hancı iç çekerek giriş katına inmeye başladı.

Geçen günlerde muhafızlar o küçük kız hakkında hiçbir şey bilmediğinden hancı onu sahiplenmek istediğini belirti böylece 6 aydır hancı ona kızı gibi davranıyordu.

Kaju'ya göre de onun artık bir kız kardeşi vardı ama hiç dışarı çıktığı yoktu.

Hancı Kaju ve ona Imu ismini koydukları küçük kız , küçük bir aile gibi yaşıyorlardı.

Gece vakti olduğunda Imu yataktan kalkıp giriş katına inmeye koyuldu belli ki buradan sıkılmıştı ve gidecekti merdivenden inerken oluşan ses hancıyı uyandırdı ve oda giriş katına inmeye başladı.

Tam kapıdan çıkan Imu'yu gören Ramis seslendi.

Ramis hancının ismiydi.

Ramis: Nereye gidiyorsun Imu? Bu saate dışarısı çok soğuk. Hadi yatağına git yat.

VastoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin