38' Hiçlik II

1.2K 126 5
                                    

Alcatraz: Gerçektende inanılmaz, Vücudundan kopan uzuvlar siyah küllere dönüşüp havaya dağıldığı gibi senin bacağının olmadığı yere geliyor gerçektende inanılmaz ahahahhaa.

Vasto artık saatlerdir bu manyak adam tarafından canlı canlı kesilerek işkence görmüştü ve kaç saat geçti saymamıştı bile, Artık aklına buradan kurtulması için bir şey gelmiyordu beklide acı yüzünden düşünemiyordu çünkü bu adam ölmemesi için kanamasını durdurup sürekli kollarını ve bacaklarını kesiyor, kesilen uzuvlar bir süre sonra küllere dönüşerek ortadan kaybolup tekrar vasto'nun kopan yerlerinde oluşuyordu ve bu sürekli tekrarlanıyordu. Alcatraz araştırma için saatlerdir onu sürekli kesip duruyordu Vasto ne kadar yalvarsa da nafileydi.

Vasto: Artık.....bitsin.....

Vasto saatlerdir bu sözü söylüyordu ve tekrar söylerken bilinci kapandı ve gözleri karanlığa gömüldü, bir süre karanlıkta kalan Vasto bir ses duyduğu gibi gözlerini açtı.

Etrafa baktığında Alcatraz masada yine bir şeyleri inceliyordu, Vasto o duyduğu sesin nerede geldiğini görmek için etrafa göz attığında etrafta Alcatraz dışında kimse yoktu, İmu ve Azazel'ın nerede olduğunu bilmiyordu, karşısında sadece Alcatraz vardı. Vasto o duyduğu sesi umursamayıp kafasını tekrar yaslayıp gözlerini kapattı, Şuanda yapabileceği hiç bir şey yoktu. Nefesini tutarak öldürmek aklına gelmişti ama nefessiz kaldığı zaman bilinci kapanıp tekrar normal solumaya başlardı, Ama aklına dilini dişleriyle koparak akan kan sayesinde boğulmak gelmişti ama bunu yapmaya cesareti yoktu Kim dilini koparabilirdi ki.

HERKESİ ÖLDÜRMEK İSTİYORUZ

Vasto duyduğu ses ile ürküldü ve kafasını kaldırdığı gibi etrafa baktı, o ses nereden gelmişti belli değildi.

Vasto: SENDE KİMSİN?

Alcatraz Vasto'nun sesini duyduğu gibi ona dönerek merakla sordu.

Alcatraz: sen kiminle konuşuyorsun?

Vasto gözlerini Alcatraz'a getirdiği gibi sordu.

Vasto: SENDE DUYMADINMI?

Alcatraz: Neyi?

Vasto O sesi Alcatraz'ın nasıl duymadığına inanamamıştı çünkü o ses sanki bulunduğu alanda herkesin duyabileceği kadar yüksekti ve o kadar korkutucu bir sesti ki. Vasto etrafa bakarken bakışlarını Laboratuarın sol tarafında Alcatraz'ın bulunduğu masanın hemen ilerisindeki yere kilitledi. Orada zeminde Yoktan var olan karartılar vardı ve yavaşça büyümeye başlamıştı, Vasto şaşkınlıkla oraya bakarak bağırdı.

Vasto: NELER OLUYOR!?

Alcatraz Vasto'nun sesiyle arkasını döndüğünde Vasto'nun bir noktaya baktığını gördü, Kendiside oraya baktığında hiç bir şey göremedi.

Alcatraz: Neye bakıyorsun velet?

Alcatraz Vasto'nun neden oraya baktığını anlamamıştı beklide çektiği acılardan kafayı yemişti o yüzden böyle davranıyordu diye düşünerek onu boş verip ondan aldığı kan örneğini incelemeye koyuldu. Vasto hala büyüyen o karartılara Bakarak bağırdı.

Vasto: ONU GÖRMÜYORMUSUN!

Alcatraz Vasto'nun bağırmasıyla birdaha o noktaya baktı ama bir şey göremedi.

Alcatraz: ORADA BİRŞEY YOK SENİ SALAK SESSİZ OL!

Vasto Alcatraz'ın onu görememesine oldukça şaşırmıştı neden sadece o karartıları kendisi görüyordu, Sanki o karartılar ışığı yok ediyor gibiydi. Karartılar insan boyutuna geldiği gibi sanki bir portal açılmış gibi içinden tıpkı portal gibi karartılardan oluşan insan figürü çıktı, Vasto o figürü daha önce görmüştü, imu ile kaldığı odada bilinci kapalıyken o insan figüründeki karartıları görmüştü. Ve delicesine bağırmaya başladı Vasto.

VastoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin