72' Yalnızlık

735 83 15
                                    

Vasto bedeni yerde titrerken o adamın sözlerini net bir şekilde duymuştu.

???: Elektrik akımını bırakacağım ama bana saldırmayacağından emin olmalıyım, Hem senin için bir teklifim var ve bu senin oldukça işine yarar bir teklif.

Vasto o adamın dediklerine güvenemiyordu ama başka bir çaresi yoktu, Hem o adam eğer gerçekten de kendisi için yararlı bir teklifi varsa bunu söylemeden bile Vasto'ya istediğini yapabilirdi çünkü şuan vücuduna yayılan elektrik akımı muazzam derecedeydi, Adam biraz sessizlikten sonra elinde ki kutuya benzer bir şeyin üstünde ki düğmeyi çevirdi ve çevirmesi ile Vasto'nun kasılan bedeni sonunda durmuştu artık Vasto elektrik akımı almıyordu, Hızla ayağa kalkan Vasto karşısında ki adamın gözlerinin içine bakmaktaydı.

İfadesinde öfke de olsa merak daha çoktu çünkü karşısında ki adamın kendisine nasıl bir teklifi olduğunu merak ediyordu bu yüzden henüz bir şey yapmamıştı ama bu değişebilirdi, ve en büyük meraklarından birisi de bu adamın nasıl bu dünyaya gelmiş olduğuydu, Vasto karşısında ki adamın kim olduğunu biliyordu o kişi Alcatraz'dı.

Vasto onun bu dünyaya nasıl geldiğini bilmiyordu içinden türlü teoriler üretirken Alcatraz deri koltuğuna oturdu ve bacak bacak üstüne atarak derin nefes alıp konuşmaya başladı: Bana kin tutuyorsun biliyorum Vasto, Ama bunu şimdilik bir kenara bırakalım çünkü seninle konuşmamız gereken meseleler var ama öncelikle sormak istediğim bir şey var....

Konuşmasını masaya eğilip bardağına viski doldurarak bölmüştü Alcatraz, Bardağı doldurup eline alarak koltuğa geri yaslandı ve bir yudum alıp tekrar konuşmaya başladı: Güçlerini kullanabiliyor musun?

Vasto anlamayarak karşılık verdi: Ne demek istiyorsun?

Alcatraz elinde ki bardağı masaya koyup tekrar konuştu: Henüz bende anlayamadım ama bu dünyada güçlerimi kullanmamı engelleyen bir şey var henüz ne olduğunu çözemedim ama eğer sorumu cevaplarsan.

Vasto kafasını olumsuz anlamında sallayarak konuştu: Hayır.. Yani güçlerimi kullanamıyorum.

Alcatraz düşünen bir ifade ile elini çenesine koyarak bir süre düşündü ve düşünürken de Vasto'ya başka bir soru yöneltti: Peki ya ölümsüzlüğün?

Vasto: Bunun cevabını henüz ölmediğim için bende bilmiyorum.

Vasto bunu dürüstçe cevapladığı için kendisine aptal diyebilirdi, Nasıl olur da bu adama güvenerek bu soruyu cevaplayabilirdi ki ya bunu bilerek Vasto'yu öldürmeye çalışırsa diye düşünürken, Alcatraz tekrar konuştu: Vasto bu dünyaya nasıl geldin?

Vasto ayakta kalmıştı bu yüzden üstünü silkeleyerek Alcatraz'ın oturduğu yerin karşısında ki deri koltuğa oturdu, Vasto konuşurken Alcatraz ona ikinci bir bardakta viski dolduruyordu.

Vasto: Bunu neden soruyorsun?

Alcatraz bardağı doldururken yüzünde ki meraklı ifade ile tekrar konuştu: Vasto ben bu dünyaya icat ettiğim bir portal ile geldim yani sen o portal olmadan buraya gelmen mantıksız.

Vasto masada ki içeceğin kendisine doldurulduğunu anlamıştı ama anlamadığı onun ne içeceği olduğuydu, Kokusu biraz farklıydı ama Alcatraz'ın doya doya içtiğini görünce denemeden edemedi, Ağzına getirip bir yudum aldı ve aldığı gibi dışarı püskürterek bağırdı: BU NE ÖHĞ!

Alcatraz yerinden fırlayarak sitem etti: SEN NE YAPIYORSUN ÖYLE! O İÇTİĞİN NE KADAR PAHALI BİR ŞEY BİLİYOR MUSUN DA TÜKÜRÜYORSUN!

Vasto elinde ki bardağı hızla masaya koyarak karşılık verdi: TADI İĞRENÇ BİR ŞEY BUNU NASIL İÇİYORSUN!

VastoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin