Uyan Kumsal

7 0 0
                                    


Sabah gözlerimi ilk açtığımda beni korkutan ve bugüne de lanet olası bir şekilde başlamamın tek nedeni karşımda Selin'in yüzüme bu kadar yakınken gözlerini fal taşı gibi açmış olmasıydı.

Uğultu halinde duyduğum sesler gitgide netleşerek beni dehşete düşürüyordu.

"Uyan Kumsal evleniyorsun."

Selin'in sesi ile kafamı yavaşça kaldırıp karşımda duran herkesin üzerinde gözlerimi hızlıca süzdüm ve kafamı yastığıma gömüp yüzü üstü döndüm.

"Saçmalamayın be ne evlenmesi bak bugün Cuma ya benim bugün dersim falan da yok beni uyandırırsanız hepinizi çok fena yaparım ha."

Sol elimin işaret parmağını  bir sağa bir sola savurarak bitirdiğim cümlenin ardından.

Buğra ya katılan odadakilerin sesi kulağıma doluştu ve beni çileden çıkardı.

"Oğlan bizim! Kız bizim!"
Biraz daha devam ederlerse gerçekten hepsinin üstüne atlayacaktım.

Selin yatağa çıkıp zıplamaya başladığında Meltem Abla;

"Ben pencereyi açayım bak nasıl kalkar."

Vay be güvendiğimiz dağlara karlar yağmış.

"Sende mi? Meltem Abla ya."

"Hadi Kumsal bak daha hazırlıklar yapılacak çok işimiz var hadi kızım aşağıda bekliyorum ben sizi hepiniz aşağıya kahvaltıya."

Kafamı gömdüğüm yadtığımdam üzülerek de olsa ayırdığımda yatakta oturdum.
Herkes buradaydı bu ne ya.

Barış,beyefendi gelmese olmazdı.
Odun.

Buğra,Selin,Melis,Selim.

Selim hepsinden biraz daha geride kapıya yaslanmış kollarını bağlamış beni izliyordu.

Yatağın üstünde ayağa kalktım.
Gerçekten ben uyandırılmaktan nefret ederdim ve bu salaklar beni uyandırmışlardı.

"Ben uyandırılmaktan nefret ederim. Ne düğünmüş ya offffff! Sonra Kumsal neden bağırıyor defolun odamdan yaaaa"

Çığlığı basmıştım işte, ama hepsi birden gülmeye başlayınca onlara boş boş baktım. Beni gerçekten çok sinirlendirmişlerdi.

Ama neye güldüklerini anlayamamıştım.

"Komik olan ne?"

Selin kafasıyla istümü işaret ettiğinde üstümde ki pjamlara baktım.

Selin kafasıyla istümü işaret ettiğinde üstümde ki pjamlara baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İnanamıyorum. Penguenli pjamalarım rezil olmuştum.

"Yaaaaa" diye bağırdım ve hemen sağımda ki kapıdan banyoma girdim.

Bu sırada Buğra arkamdan Barış'ın yanına gitti. Sesli ve duyabileceğim şekilde.

"Bu böyle devam ederse yandın abicim benden söylemesi."

UMUT 1: Ölümün Getirdikleri!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin