Otel odasından çıkıtığımızda bir personel yanımıza gelerek diğerlerinin bizi üst katta beklediklerini söyledi asansöre bindik bir üst kata çıktığımızda herkes terasta, bizim için hazırlanmış yemek masasında bizi bekliyordu biz tam girerken yine her zaman ki gibi Tuğba kamera ile önümüze atlamıştı ardından masaya oturduğumuz da yemeğe başlamadan önce bir fotoğraf çekmek istedim ve kalkıp hep birlikte bir fotoğrafımızı çektim. Bunu instagram da paylaşırken Barış ile koyduğum fotoğrafı silmeye karar verdim o fotoğrafı sildikten sonra bu fotoğrafı koydum. Bu sırada Barış herkesten söz hakkı isteyerek ayağı kalktı ve ;
"Arkadaşlar ben müsadenizle bir kaç şey söylemek istiyorum.
Bugün sevdiğim kadın karım oldu ononu çok seviyorum, bugün ikimiz içinde çok özeldi ve bu anlarda hep yanımda olduğunuz için size çok teşekkür ediyorum,ben bugün kadehimi güzel karım için kaldırmak istiyorum." diyerek kadehini kaldırdı.
Herkes kadehini kaldırdıktan sonra yemek yemeye başladık.Yemek yemeye devam ederken Barış telefonu ile ilgileniyordu.
Sonra masanın altından ayağıma dokundu."Efendim."
"Kumsal paylaştığın fotoğrafı neden sildin?"
"Canım öyle istedi."
Sonra umursamaz bir şekilde yemek yemeye devam ettiğimizde Barış'ın instagram hesabına girmeye karar verdim.
Paylaştığı son fotoğrafta ikimizin düğünde çekilmiş güzel bir fotoğrafı vardı dans ederken Barış'a bakarak gülmüştüm.
Altına düştüğü not ise fotoğraftan bile güzeldi.
"Küçük kızım güzel karım."
İnstagram'dan çıkış yaptıktan sonra ekrandaSelimmm Arıyor...
Bu telefonu açmalıydım.
Barış bana baktığında ona
"Bakmam lazım." diyerek geçiştirdim.
Diğerlerinden de izin aldıktan sonra terasın en köşesine geçtim ve telefonu açtım.+Alo Kumsal.
-Efendim
+Gittiniz mi? Otele
-Evet geldik yemek yiyoruz. Sen ne yaptın?
+İyiyim bende şirkette biraz işlerim vardı onları hallettim.
-Bugün için gerçekten çok özür dilerim.
+Özür dinlenecek bir şey yok benim hat-
-Hayır Selim,Barış sana vurdu ve ben hiç bir şey söylemedim.
Ben Barış'ı asla suçlamadım beni sevmesi benim ile evlenmek istemesi bir hata değil senin de aynı şekilde sende aynı durumdasın ama ben Barışla-
+Çünkü sen bugün onunla evlendin.
-Selim!
+Kumsal,ne fark eder-
-Selim,ben Barış'ı sevmiyorum kağıt üzerinde evliyiz ve asla onun gerçekten karısı olmayacağım.
+Tamam. Biliyorum."
Sıkıntılı bir şekilfe nefes verdiğinde ;+Görüşürüz. Tatilini tadını çıkar.
-Tamam görüşürüz.
Telefonu kapattıktan sonra Selim'in kişi fotoğrafında ikimizin de çok tatlı bir fotoğrafı vardı. Ben Selim'i öperken Selim çekmişti bu fotoğrafı eminim Barış Bey bunu görse buna da kızardı ama pekte umurumda olduğu söylenemezdi.
Arkama döndüğümde arkamda ki vücda çarpar çarpmaz dengemi kaybettim tam düşecekken çarptığım kişi elini belime doladı ve beni tuttu."Burak."
"İyi misin,özür dilerim ya biraz sessiz geldim sanırım."
"Aslında evet ama önemli değil eğer beni tutmasaydın aşağı düşecektim."
Beni çoktan bırakmıştı sırtımızı teras da ki demirlere yaslamıştık ikimiz de gülemeye başladık.
"Eğer özel olmayacaksa Kumsal bir şey sorabilir miyim?"
"Sorabilirsiniz"
"Barış ile nasıl tanıştınız?"
Ne diyecektim ki ben Barış'ı sevmiyorum. O beni bu evliliğe zorladı mı ? diyecektim.
Uzun süre bekleyip bir cevabım yok dercesine elimi iki yana kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT 1: Ölümün Getirdikleri!
Teen FictionSıradan başlayan hikayenin sonu imkansız bir "UMUT" Kötüye mahkum bir kız Çoktan vazgeçmiş bir Adam! Ve geçmişin gizemi ile; ÖLMÜN GETİRDİKLERİ!