Karşımda duran otobüse bindim içeride eski okul arkadaşım Tuba ile Hüseyin dışında kimseyi tanımıyordum. On kişilik bir gruptuk tabi ben Barış Selin ve Buğra ile birlikte, Barış arkamdan gelip beni biraz daha arabanın içine doğru nazikçe itti, belindeki elini çekmesi için yerimde kıpırdandım üzerimdeki ıslak gelinliği çıkartmış ve Selin'in benim için hazırladığı valizimden bir t-shirt ve şort giymiştim.
Barış önüme geçip karşımda duran çiftlerden en önde duranın yanına gitti ve hepsine dönerek ;"Tanıştırayım arkadaşlar bu eşim Kumsal ,bunlarda arkadaşlarım bizi kırmayıp geldiğiniz için çok teşekkür ederiz. Umarım güzel bir tatil geçiririz.
Ne tatili ? Selin'in bahsettiği sürpriz bu olmalıydı. Emrivakileri sevmezdim ama yine de tatil ne kadar kötü olabilirdi ki...
Barış bana sırayla herkesi tanıştırdığında onları çift olarak hatırlıyordum.
Sanırım çoğu sevgiliydi.Alara-Berke
Tuğba-Hüseyin
Nazlı-BurakNerdeyse hepsi gerçekten çok samimi insanlardı tanışır tanışmaz yanıma gelip bana sarılmışlardı ancak erkeklerle tokalaşmam bile Barış'ı kızdırmıştı. Ben en arka koltuklar da tam yatacakken Tuğba elindeki kamerayla yanıma gelmişti. Otobüs'ü ise onun erkek arkadaşı Hüseyin kullanıyordu.
Yanıma oturdu"Tüm düğünü çektim ama oraya gittiğimde de çekmeye devam edeceğim,bu fotoğraflar ile çok güzel bir video yapacağım."
"Çok merak ediyorum,eminim çok güzel olur."
"Kumsal sen iyi misin?"
"İyiyim sadece biraz yoruldum."onu geçiştirmek için söylediğini anlamıştı ve iç çekti ve;
"Kumsal sen çok iyi bir kıza benziyorsun eğer söylemek istediğin bir şey olursa bana söyleyebilirsin kimseye bir şey söylemem ama bir şey sormak istiyorum."
"Tabi sorabilirsin."
"Kumsal, sen Barış'ı sevmeye-."
Kestiğim sözüne kendimden emin bir cevap vermem gerekiyordu.
"Hayır ben Barış'ı çok seviyorum."
İkna edici konuşmuştum.
"Buna sevindim, hadi gel."
Beni otobüs'ün ortasına çektiğinde açılan müzik sesi ile Barış da ayağa kalkmış ve Tuğba ile bana eşlik etmeye başlamıştı.
Sezen Aksu-Manifesto
Ellerimi havaya kaldırıp aynı anda şarkının sözlerine eşlik ediyordum.
Tuğba,ben,Selin,koltukların üstüne çıkıp şarkının sözlerini bağıra çağıra söylemeye başladığımızda Tuğba kamerayı Buğra'ya bırakıp tekrar yanımıza geldiğinde onunla birlikte Nazlı ve Alara da bize eşlik etti.
Barış kendi telefonunu çıkartıp selfie yaptıktan sonra beni kızların arasından çıkarttı ve ikimiz tekrar dans etmeye devam ettik sanırım yıllar sonra ilk defa bu kadar eğlenmiştim.
Yerime oturduktan sonra Barış yanıma oturdu elimi tuttu;
Bu sırada yanımda duran çantamdan telefonumu çıkarttım. İki cevapsız arama vardı biri Selim biri de annemdi ikisine de geri dönüş yapmayacaktım.
İnstagram'a girdim biraz bakındıktan sonra profilime girdim ve neredeyse tüm fotğraflarımın Selim ile olduğunu gördüm kaldırsam mı diye düşünmüyor değildim ama ne olursa olsun biz onunla hala arkadaştık,bu sırada Barış telefonu elimden çekip aldığında;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT 1: Ölümün Getirdikleri!
Teen FictionSıradan başlayan hikayenin sonu imkansız bir "UMUT" Kötüye mahkum bir kız Çoktan vazgeçmiş bir Adam! Ve geçmişin gizemi ile; ÖLMÜN GETİRDİKLERİ!