Gözlerimi açtığımda otel odasındaki yatağımda buz gibi bir oda da yatıyordum. Ayak ucumda Barış oturmuş klimayı ayarlıyordu.
Yanan vücudum ve üzerimdeki bikini üstünün beni sıkması ile hissetmiş olduğum acıdan inledim.
Barış hemen yanıma geldi ve;
"Krem sürmemi ister misin?"
Ondan nefret edermişçesine uzak durmamdan dolayı bana dokunmasına izin vermeyeceğimi düşünüyordu.
"Ben Tuğba'yı çağırayım."
Ayağa kalktığında bileğinden tuttum ve geri oturdu.
Ona elimle sürmesi için işaret yaptıktan sonra oda Kremin kapağını açtı ve sırtıma kremi sürmeye başladı.
Ama üzerimdeki bikiniyi çıkarttığında daha da rahatladım.
Kremi yavaş dokunuşlarla sürmeye devam etti.Hem kremi sürüyor hem de üflüyordu.
"Saat kaç?"
"Dokuza gelmek üzere."
"O kadar oldumu ya?"
"Evet,çok fazla uyumuşsun güneşin altında seni kucağımda buraya getirdim, ben buradayım uyu sen her bir saatte bir bu kremi sürersek daha hızlı iyileşiceksin."
Ben yastığa kafamı tekrar koyduğumda o da yanıma uzandı.
Buraklar bugün gideceklerdi.
Gitmiş olmalıydılar.
Gözlerimi tekrar açtığımda Barış yanımda uyuyordu. Artık sırtım yanmıyordu. Bende kalkıp banyoya gittim bir duş aldım. Çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra Barış'ı uyandırdım. Birlikte aşağı indik yemeklerimizi yedikten sonra tekrar odaya çıktık, yemekte Tuğba ile konuşmuştum onlarda uçağa binmişlerdi.
Odadan içeri girdiğimizde ;
"Tuğbayla konuştun mu?"
"Evet uçaktalarmış, biz ne zaman dönüyoruz?"
"Dönelim mi?"
"Evet sıkıldım."
"Tamam yarın dönelim o zaman."
Ben odama doğru giderken o da arkamdan geliyordu.
"Benimle kalmayacaksın herhalde?"
"Bana ihtiyacın olur diye gelmiştim."
"Hayır teşekkürler."
Odaya girdim el slladım ve kapıyı kapattım.
İçeri girer girmez valizimi hazırlamya koyuldum. Bir saat sonra her şey tamamdı. Eşyalarımı kapının yanına koyup bende yatağa yattım.
***
Sabah 6:00
Barış kapımı çalarken gözlerimi arladım daha sonra yatağa doğruldum gidip kapıyı açtım.
O da elinde gazetelerle içeri girdi.
Ben tekrar gidip yatağa oturduğumda o da konuşmaya başladı.
"Kumsal sana kaç defa söyledim. Bak ilk sayfada haber olmuşuz."
"Ne?"
Yatağa fırlattığı gazeteleri aldım ve dün plajda iken Barış'ın başını dizine koymasına izin vermemiştim.
Ve bu sırada bizi gizlice fotoğraflamışlardı ve ilk sayfada"Balayıda kavga mı ettiler?"
Geçtiğimiz günlerde Aras şirketler grubunun Ciosu ve veliahtı Barış Aras ile Çeliker İnşaat'ın Sahibi Levent Çeliker'in kızı,Kumsal Çeliker dünya evine girmişlerdi. Bir yıldır birlikte olduklarını ancak kameralardan uzak bir beraberlik geçirdikleri bilinen çift, balayında kameralarımıza takıldı. Çiftin birbirlerinden uzakta oturduklarını ve hiç konuşmadıkları kameralarımızdan kaçmadı. Barış Aras'ın aksine Kumsal Aras sosyal medya hesabından düğüne dair hiç bir fotoğraf paylaşmamıştı. Barış Aras düğünde çekindikleri bir fotoğrafı paylaşmış ve altına 'küçük kızım güzel karım' notunu düşmüştü ikili'nin sosyal medya hesaplarından birbirlerini takip bile etmemeleri akıllara zoraki bir birliktelik mi? Sorusunu getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT 1: Ölümün Getirdikleri!
Teen FictionSıradan başlayan hikayenin sonu imkansız bir "UMUT" Kötüye mahkum bir kız Çoktan vazgeçmiş bir Adam! Ve geçmişin gizemi ile; ÖLMÜN GETİRDİKLERİ!