🌟5🌟

448 22 11
                                    

Rey obudziła się dość wcześnie,leżała całkiem nago w stronę drzwi,przez chwile nie ogarniała co się stało kiedy nagle poczuła delikatny dotyk ciepłych dłoni,szybko się odwróciła. Za nią leżał Kylo który przyglądał się pięknej kobiecie.

 Za nią leżał Kylo który przyglądał się pięknej kobiecie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Cześć księżniczko-powiedział obserwując jej reakcje.
-C-cześć?
Mężczyzna się zaśmiał-Nie pamiętasz?-wtedy dziewczyna zrobiła wielkie oczy i nerwowo odskoczyła.
-To my???-wtedy się uśmiechnęła i „rzuciła" na Kylo.-dziękuje.
-Za co?
-Za to że miałam ten pierwszy raz z Tobą.-powiedziała po czym go pocałowała.
-Głodna?-spytał po chwili.
-Jak cholera!
-To ubieraj się jedziemy na śniadanie.
-Gdzie?
-zobaczysz.
🥞🥞🥞🥞🥞🥞🥞🥞🥞🥞🥞🥞
Dojechali pod jedną z droższych restauracji.
-Jezu to.... Nie nie nie tutaj jest za drogo!
-Nie dla mnie-powiedział po czym wysiadł a następnie otworzył drzwi dziewczynie.
-Dziękuje-odpowiedziała i wysiadła.
(Po wejściu do restauracji)
-Co państwo chcą zamówić?-spytał kelner (nie No nikt by się nie domyślił)
-Ja raczej tylko spaghetti i wodę-powiedziała dziewczyna.
-Dla mnie to samo-powiedział mężczyzna po czym znowu schował głowę w Menu.
-Dobrze danie zostanie podane za około dwadzieścia minut.
---
-proszę-kelner podał dwa talerze a następnie przyniósł wodę-smacznego państwu życzę.-i poszedł.
----------------------------------------------------
Ben postanowił zabrać Rey do siebie.
-Dokąd jedziemy?-spytała dziewczyna.
-Do mnie,może być?
-Jasne tylko zadzwonię do babci że dzisiaj wrócę później-po tych słowach zadzwoniła.-Dobra załatwione,to za ile dojedziemy?

-Już blisko,za trzy minuty będziemy.-po chwili przyspieszył.-Tak w ogóle to,dlaczego mnie wybrałaś?

dziewczyna na niego dziwnie spojrzała-Rly? Spójrz na siebie! Jak cię nie kochać?

-Miło to słyszeć-po tym sie zatrzymał.-jesteśmy.
Byli pod dużym ciemnym domem w stylu nowoczesnym.
-Jaki twój dom jest piękny!-po słowach Rey mężczyzna otworzył drzwi od auta i wziął dziewczynę na ręce.
-Czas aby cie przenieść przez próg drzwi-powiedział otwierając jedną ręką drzwi wejściowe.-Uwaga na głowę-powiedział po czym wszedł do domu przez swoje mahoniowe drzwi.
(Rey ☺️)
Moim oczą ukazał się piękny przedpokój połączony z jadalnią i kuchnią,wszystko oczywiście czarne,szare i brązowe.
-Nie spodziewałam się-zaczęła-że masz tu tak ciemno-powiedziałam i się zaśmiałam.
-Taaaaa lubie takie odcienie herbaty?
-Nie dzięki nadal jestem najedzona po tum wszystkim.

Siadadajta (czy jakoś tak) kochani!
Sorka że taka nuda ale nie mam pomysła Xd
😅😂

Reylo-Gadka na podrywOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz