POLECAM Z MUZYKĄ DLA KLIMATU!
Siedziała na ławce i wzdychała na myśl o tym że już minęło 5 lat od ich ślubu... Ben zaczął prace jako nauczyciel oraz wolontariusz przez co musiał częściej wyjeżdżać,na kilka dni,tygodni,miesięcy,lat.... Bała się o niego jednak,kiedy patrzyła na twarze swoich dzieci dostrzegała ten sam uśmiech który dostała na pierwszej randze z Kylo...
-Mamo!-jej myśli przerwał Han.
-Tak?
-Plose-powiedział po czym podał Rey wianek z stokrotek.
-piękne synku,ale kto cię tego nauczył?-spytała lekko wystraszona.
-Ciocia Phasma! Ona ma talent!-po tych słowach oboje sie zaśmiali.
-Jesteś tak podobny do swojego ojca...-po tym Han siadł na ławce obok swojej matki.
-Tęsknie za tatą...-łza spłynęła po policzku dziecka a następnie matki.
-Ja tez Han...Ja tez...-Rey przytuliła mocno swojego syna po czym poszli do domu.
———————-
-MAMA!-krzyknęła Aphra po czym niczym taśma przykleiła się do swojej mamy.
-Ty moja mała przylepo.-powiedziała i pocałowała córeczkę w czółko.-Mam dla was miłą wiadomość.
-jaką?-spytali chórkiem.
-Jutro przyjeżdża do nas tata! Zostanie w domu do końca tego sezonu czyli prawie cały rok a dopiero w styczniu znowu wyjedzie!-po tych słowach rozległy się okrzyki radości a następnie rodzeństwo pobiegło do swojego pokoju przygotować dla ojca jakiś prezent powitalny bo nie widzieli się rok.-Rey.... Jestem z Ciebie taka dumna....-zaczęła Leia-Mój syn ma naprawdę wspaniałą żone która dała mu tak wspaniałe dzieci.
-Oj Mamo,bo się rumienie. Pójdę do kuchni przygotować jakieś przekąski.-Kiedy znalazła się w kuchni zaczeła przygotowywać ulubione danie Bena,czyli spaghetti carbonara. Po chwili rozległ się dzwonek do drzwi oraz okrzyki radości.
-Cześć skarby!-powiedział Ben całując dzieci w czoło a następnie zmierzając w strone swojej matki oraz żony.
-Hej mamo,witaj kwiatuszku-powiedział po czym pocałował Rey a następnie przytulił swoją matke.
-Tak za Tobą tęskniłam!-Powiedziała Rey po czym sie rozpłakała i wpadła w jego ramiona przytulając go jak najmocniej umiała.
-Szszszsz... Już jest dobrze.... Obiecuje....-powiedział i ją pocałował namiętnie.
-Dobrze już ide do kuchni,zobacze jak tam makaron-odpowiedziała po czym poszła do kuchni.
---------------------------
Kiedy wszyscy juz skończyli kolacje a dzieci zasnęły,Rey i Kylo postanowili spędzić ze sobą miły czas..
-Ben?-spytała bawiąc się jego włosami.
-Tak?-odpowiedział przewracając strone ksiązki którą czytał.
-Czy chciał byś...Wiesz-dziewczyna się zarumieniła.
Mężczyzna wiedział co to znaczy,więc szybko odłożył książke i zdjął okulary,a następnie delikatnie położył kobiete na łóżku.-jak najbardziej skarbie.-po chwili mężczyzna zaczął zostawiać na szyi kobiety różowe malinki,jednak ona mu to przerwała.
-Jesteś pewny,że dzieci spią?
-Tak. Sprawdzałem tysiąc razy! Możemy wrócić do poprzedniej czynności?-kobieta tylko pokiwała głowa na zgode.
Tak Ben i Rey spędzili wspaniałą noc tylko we dwoje...
-----------------------
RANO
Kylo wstał dość późno,dzieci wraz z babcią były na dole i jadły śniadanie.
-Cześć tato!-powiedziały chórkiem.
-Cześć dzieciaki-po chwili na dole pojawiła się również Rey.
-Hej mamo-znowu powiedziały chórkiem.
-Hej Aphra,Han-po czym siadła przy stole i zaczeła pić kawe obok męża.
-Mamo...-spytała lekko chichocząc Aphra.
-Tak skarbie?
-Bo wczoraj...-zaczał Han-słyszeliśmy...
-Jak mama krzyczała.-Ben i Rey zamarli.
-Mama się uderzyła!-dodał Ben także lekko chichocząc.
-Ale ona tak krzyczała chyba przez całą noc!-Dodała Aphra.
-To dlatego że wasz tata nie mógł znaleść apteczki! Iiiiii.... Dlatego tak było. Hehe....-Dzieci spojrzały na nich podejrzliwie,po chwili na siebie a następnie poszły się bawić w salonie.
-Mama się uderzyła! Ależ ty wymyślił!-powiedziała lekko zdenerwowana Rey.
-No no Ben! Ciekawoś mają po Tobie!-powiedziała Leia siadając przy stole z kubkiem herbaty.
-Oj już przestań...
Tak oto kończą się losy rodziny Solo.... HAHA DOBRE! Czekajcie na II część w tej samej książce! Akcja będzie jeszcze bardziej pokręcona niż wcześniej! Do zobaczenia w cz2!
CZYTASZ
Reylo-Gadka na podryw
FanfictionOTO WASZE DLUGO OCZEKIWANE REYLO! ❤️❤️❤️ Myśle ze wam sie spodoba. Opowiada o złamaniu reguł czyli miłośc o między uczennicą a nauczycielem. Będzie gorąco i ciekawie. Niesamowite zwroty akcji oraz wasza ukochana Yenax! Tak wiem że ją kochacie! (iron...