Valószínűleg elaludtam, mert arra keltem, hogy valami beteg állat be akarja törni az ajtómat. Itt a beteg állat kizárásos alapon Dae lehetett, így magamban káromkodva álltam fel, és támolyogtam ki az ajtóig, közben gyorsan az órára pillantva.
11: 32
Phu, jó sokáig aludtam, valszeg úgy nézhetek ki mint egy drogos.
Csodálatos.
Egy kicsit vacakoltam a kulcsal, majd végre kinyitottam az ajtót, és egy rémült Daehyunnal találtam szembe magam.
- Hara, b@sszameg, jól vagy? - gyorsan átlépte a küszöböt, és karjaiba zárta meglepődött valómat- Minden oké? Már 1 órája itt vagyok, meg is csörgettelek, de semmi. Történt valami?
Gyengéden eltolt magától, és az arcomat kezdte fürkészni.
- Nagyon karikásak a szemeid, és sápadt is vagy. Mikor ettél utoljára? Ahhj- feszülten beletúrt a hajába, majd a kezét a homlokomra simította- te lázas vagy! Nyomás befelé.
És akkor, kivételes alkalommal, nem mentünk a kis romos étterembe, hanem Dae leültetett a kanapéra, és eltűnt keresgélni valamit. Először egy szürke melegítővel jött vissza, aztán egy zoknival. Ő adta rám a ruhákat, és én nem értettem miért hagyom, de hagytam. Jól esett, hogy törődött velem valaki.
Egy pokrócot is hozott, és betakart vele, így kb úgy nézhettem ki mint egy kockás, ronda hóember a kanapén.
Végül bekapcsolta a TV-t, mellém rakta Bo Mit, és kiment a konyhába.
Hátra döntöttem a fejem, és lehunytam a szemem. Tényleg belázasodtam volna? Ennyire megviselt volna egy álom? Furcsa.
Elszundítottam, és csak arra ébredtem fel, hogy Dae egy hideg vizes rongyot helyez a homlokomra. A fiú, mikor meglátta, hogy kinyitottam a szemeim, elmosolyodott.
- Szépen belázasodtál, én mondtam, hogy öltözz fel normálisan emlékszel? - csóválta meg a fejét szelíden - először is eszünk, aztán elmondod mi történt oké?
Bólintottam.
- Nagyszerű. Csináltam kaját. - húzta hatalmas vigyorra a száját.Egy gyors szivet formáztam a kezemmel, és enni kezdtem, de már az első falatnál össze szorult a gyomrom, és a fájdalmas érzésre grimaszba rándult az arcom.
- Nem ízlik? - vált rögtön aggódóvá a hangja- nem nagyon tudok főzni, de ha gondolod, elmhetek...
- Nagyon finom, csak fáj a hasam- szólt a gép hang a telefonomból.
- Ja értem- mosolyodott el, majd egy kicsit közelebb ült hozzám- de enned kell valamit, mert még jobban legyengülsz. Eszek veled oké?
Bólintottam.
- Egy harapás nekem, egy harapás neked.
A hambit felvágta, és egy kis szeletet a szájába rakott.
- Hmm, nem is lett rossz- nevetett fel, majd egy másik falatot az én számhoz emelt - áá!
Kinyitottam a számat, ő pedig lelkesen etetett. Nem tudtam elképzelni, hogy lehet valaki ennyire gyerekes, és mégis dögös. Ez a két dolog nem nagyon illik össze, Daeben mégis megvolt.
A kaja gyorsan elfogyott, Daehyun pedig csinált egy gyors teát, és leheveredett mellém a kanapéra. - Na, és most mesélj- simogatta meg a hajam.
Nagyon szerettem ha ezt csinálja, így beledőltem a tenyerébe, mire ő szélesen elmosolyodott.
Próbáltam röviden fogalmazni, ami író létemre (no ego) egész könnyen ment.
Dae, mikor meghallotta az üzenet jelző pittyenést a telefonjából, komoly arckifelyezéssel kezdte olvasni, amit leírtam.
Mikor végzett, csak magához húzott, és lágy puszikat lehelt a hajamba.
- Ez a múlt Hara. Próbáld őket elfelejteni. Ez az egyetlen dolog, amit tehetsz.
YOU ARE READING
Alone (Jung Daehyun f.f) BEFEJEZETT
RomanceÖt éve. Öt éve nem szóltam senkihez. Öt éve lézengek a világon. Öt éve nem élek. Öt éve meghaltam. Aztán jött ő, és életet csókolt belém. " Ajkai tüzesen simultak az enyémhez. Éhesen, mohón csókolt, nyelvem lángra lobbant, mikor hozzáért az övéhez...