15. +16

166 16 5
                                    

Képzeletben már vagy ötvenszer vágtam magam pofon, és hajoltam vissza a laptopom fölé. Egy igazán jelentős résznél tartottam a könyvemben, amihez szerettem volna oda tenni magam, hogy jól sikerüljön. És ez a fejezet történetesen 18+-os. Mi ezzel a baj? Régen halál nyugalomban meg tudtam írni az ilyen részeket, nem jelentettek semmit. Most meg....a szereplők helyébe magamat, és Daet képzeltem, hiába nem akartam, az agyam ezt vetítette. És még milyen élesen!
Végig csókolgatta a nyakam, én meg...akarom mondani a főszereplő lány, kéjesen sóhajtozott tetteire. Apró szívás és harapás nyomokat hagyott az érzékeny bőrfelületen, mire én a hajába túrtam. Kezét végig vezette a testemen...Mikre gondolsz Hara?
Viszont ez a vészjelző a fejemben nagyon el szeretett volna menni nyaralni, és egyre tavolabbról hallottam a hangját.
A melleimre markolt, miközben ajkát az enyémre tapasztotta, és nyelvével feltérképezte a számat.
Furcsa érzés kerített hatalmába. A szemeim leragadtak, az agyam elködösült, és lábaim között lüktetni kezdett nőiességem.
Már csak azt vettem észre, hogy a kezem lent matat, én pedig nagyot sóhajtva az élvezettől gördülök a hátamra, és rakom terpeszbe a lábaim, hogy nagyobb helyet adjak a kezemnek.
Lassan masszíroztam magam lent, és fantáziám újra piszkos képeket vetített elém.
Daehyun ajkai bejárták lángoló testemet. A tűz, ami mindig ott lobogott köztünk, most hatalmas erővel lángolt, felperzselt mindkettőnket. Fejemet hátra vetettem a kínzó vágytól, mikor szája a hasam alját érte, csípőm feljebb toltam, nyöszörögni akartam.
Pittyegett egyet a telefonom, én pedig ijedten nyúltam érte. És a...szolgáltató?! Hát b@szdmeg.
A testem szinte könyörgött a kielégülésért, így visszafeküdtem, és kezemet újra levezettem magamhoz.
Most más volt a kép.
Előtte térdeltem, és én elégítettem ki őt. Gyönyörű volt az arca, miközben hátra vetett fejjel élvezett és nyögött. Kezei a hajamban voltak, ő diktálta, hogyan mozgassam a fejemet. Férfiassága nagy volt, alig fért el a számban, mégse akartam kiköpni, vagy valami. Tetszett a dominanciája, azok a mély, kéjes nyögések, amiket hallatott.
Lassan vezettem fel magamba egy ujjam, de nem fájt, így a másodikat is beraktam. Óvatosan mozgattam a kezem, de a kéj elvette az eszem, így gyorsítottam a tempón.
Dae volt bennem, szeretkeztünk, vagyis....nem ez nem szeretkezés volt, hanem b@szás. Kőkemény b@szás. Ilyen helyzetben az ember nem gondol  romantikára, csak a gyönyörre.
Sikítani akartam az élvezettől, úgy éreztem, mindjárt átlépem a menny kapuját.
Dae szemei sötéten, ködösen csillogtak, haja izzadtan tapadt a homlokába, bőre csillogott. Eszeveszett tempót diktált, és nekem minden egyes lökésétől szinte felakadt a szemem.
Az alhasamban épülni kezdett valami, a kezem egyre gyorsabb lett, gondolataim egyre mocskosabbak.
Robbanásként ért utol az élvezet, szemeim lecsukódtak, én pedig csak lebegtem, és most már tényleg át léptem a mennyország kapuit. Mosolyogva, zihálva feküdtem az ágyban, annyira fáradt voltam, ott helyben el tudtam volna aludni.
Végül az agyamról egyre jobban kezdett felszállni a köd, és a rémület lett úrrá rajta. Mit is tettem én tulajdonképpen? Maszturbáltam a legjobb, és egyetlen barátomra. Nem vagyok normális.
Csöngettek, én pedig rémülten ültem fel az ágyban, amitől jól meg is szédültem, de az nem nagyon érdekelt. Kapkodva rohantam a fürdőbe, és néztem a tükörbe. Egy kipirult arcú, csillogó szemű, kócos hajú lány pillanatott vissza.
Gyorsan szedtem rendbe a hajam, és az ajtóhoz szaladtam. Félve nyitottam ki, és jól gondoltam, az ajtóban az az ember állt, akiről az előbb nem szépeket fantáziáltam. Más nem szokott hozzám jönni, de ilyen helyzetben az ember mindenben hinni akar.

Alone (Jung Daehyun f.f) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now