(3)

1.9K 181 9
                                    

Καθώς προχωράει προς τα έξω, την βλέπει να μιλάει με έναν τύπο. Πολύ ωραίο τύπο βέβαια! Ήταν ψηλός, μελαχρινός με σκουλαρίκι στο αυτί & στο κάτω χείλος του. Είχε μερικά τατουάζ στα χέρια & στο λαιμό. Ήταν πολύ εμφανίσιμος, όμως φαινόταν πολύ "bad boy". Απλά ήλπιζε πως δεν θα καταλήξουν άσχημα... μα καλά τι σκέφτεται; Σήμερα τον γνώρισε προφανώς.

Επιλεγεί να μην πάει κοντά της. Δεν θέλει να της κάνει χαλάστρα, γι' αυτό αρχίζει να προχωράει προς το σπίτι τους. Μόλις μπαίνει μέσα ανεβαίνει στο δωμάτιο της. Βγάζει τα βιβλία της & αρχίζει να διαβάζει προκειμένου να κρατήσει το μυαλό της απασχολημένο.

Στο μυαλό της ακόμα τριγυρίζει η χθεσινή ντροπιαστική σκηνή. Τα μαγούλα της κοκκινίζουν. Τουλάχιστον της είπε πως έχει ωραίο σώμα, κάτι είναι και αυτό. Προσπαθεί να θυμηθεί το όνομα του. Είναι σίγουρη πως ο τύπος που της φώναξε ήταν εκείνος, όμως έφυγε βιαστικά και δεν θυμάται το όνομα του. Λίγο αργότερα ακούει την εξώπορτα να κλείνει.

«Ήρθε η Μπεατρίξ, ώρα για ανάκριση» σκέφτεται κι γελάει μόνη της. «Καλώς την!» λέει αμέσως μόλις κατέβει την σκάλα.

«Χει!» απαντά η Μπεατρίξ.

«Θέλω να σου πω.»

«Και εγώ»

«Ωραία εσύ πρώτη» λέει η Φαμπιάνα.

«Όχι εσύ»

«Όχι εσύ»

«Όχι εσύ» επιμένει η Μπεατρίξ.

«Καλά... Λοιπόν, πρώτον γνώρισα μια κοπέλα την Βικτώρια σήμερα και... το παιδί που με είδε χτες να ξεντύνομαι.» λέει & κοκκινίζει.

«Τι; Σοβαρά; Λέγε παιδί μου λεπτομέρειες!» λέει η Μπεατρίξ καθώς αρχίσει να χοροπηδά στον καναπέ.

«Καλά καλέ! Βασικά, έτρεχα στον διάδρομο να προλάβω το τελευταίο μου μάθημα κι έπεσα πάνω του. Δεν μιλήσαμε εκεί πολύ, γιατί ντράπηκα. Έφυγα γρήγορα για την τάξη και μόλις έκατσα τον είδα... έκατσε δίπλα μου, μιλήσαμε λίγο, μου έκανε ένα κομπλιμέντο για το σώμα μου & έφυγα. Όμως...»

«Όμως τι;» ρωτάει γρήγορα η Μπεατρίξ.

«Μου φώναξε το όνομα του, αλλά δεν το θυμάμαι!»

«Πω είναι σαν ταινία. Γλυκούλικα μου.» λέει και της χαϊδεύει το μάγουλο.

«Πας καλά παιδί μου; Τι γλυκούλικα; Σιγά... άσε που δεν θυμάμαι το όνομα του.»

«Καθόλου;;»

«Μπαα...» κουνάει αρνητικά το κεφάλι της.

«Μην αγχώνεσαι, εύκολα θα το μάθουμε.» της κλείνει το μάτι.

Ο Γείτονας!Where stories live. Discover now