(32)

968 112 3
                                    

Κάθεται στο σαλόνι και προσπαθεί να χωνέψει ένα-ένα όλα τα σημερινά γεγονότα. Τα χέρια της στηρίζουν το κεφάλι και η ανάσα της είναι βαριά. Κανείς δεν την ακολουθεί, γιατί δεν ξέρει τι πρέπει να πει. Μόλις καταφέρει να ανασυγκροτήσει το μυαλό και τις σκέψεις της ξανά μπαίνει φουριόζα στην κουζίνα.

«Δεν μπορεί να είμαστε ετεροθαλή αδέλφια δεν έχουμε κανένα γονιό ίδιο.» ομολογεί.

«Εεεμ... Δεν είναι έτσι ακριβώς...!» λέει άβολα η Καρολάιν η οποία σωριάζεται στην καρέκλα της.

«Δηλαδή πως είναι;» λένε και τα δύο παιδιά μαζί.

«Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα θα σας πω. Καθήστε!» τους κάνει νόημα να καθίσουν.

«Λέγε!» απαιτεί η Φαμπιάνα έχοντας μείνει χωρίς υπομονή.

«Είσαι κόρη του Κεν, όχι του πατέρα που νόμιζες τόσα χρόνια.» ομολογεί άβολα η γυναίκα.

«Συγγνώμη τι;» ρωτάει γεμάτη σοκ η κοπέλα και αμέσως βουρκώνει, ενώ ο Χάρρυ της πιάνει δυνατά το χέρι.

«Με τον Κεν γνωριζόμαστε από πριν. Βασικά είχα μεθύσει ένα βράδυ και τον γνώρισα σε ένα μπαρ. Κάναμε έρωτα και δεν προσέχαμε. Έμεινα έγκυος εσένα, όμως επειδή δεν τον ξανά είδα, είπα στον πατέρα σου πω είναι δικό του.» ησυχία επικρατεί μετά τα τελευταία της λόγια. Κανείς δεν μιλάει... κανείς δεν μπορεί να χωνέψει τι έχει συμβεί.

«Γιατί δεν μου το είπες;» η φωνή της κοφτή και ψυχρή.

«Γιατί θα έψαχνες τον πραγματικό σου πατέρα και δεν θα τον έβρισκες. Ο Κεν είχε φύγει στο εξωτερικό για μερικά χρόνια, έτσι Χάρρυ;» γυρίζει και κοιτάζει τον νεαρό.

«Ναι... ήμουν μόλις ενός χρόνου όταν έφυγε. Είχε πάει στην Πολωνία για δουλειά.» απαντά ο Χάρρυ ανακαλώντας στην μνήμη του εκείνα τα χρόνια.

«Ο πατέρας σου το έμαθε και αυτός ήταν ο βασικός λόγος που τσακωνόμασταν. Όταν είδα τον Κεν κάτι ένιωσα μέσα μου και...»

«Είσαι σίγουρη πως είμαι δικό του παιδί;» την διακόπτει δίχως να την ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα.

«Ναι... Έκανα τεστ DNA και δεν ταίριαζαν τα αποτελέσματα με τον πατέρα σου.» λέει λυπημένα κατεβάζοντας το κεφάλι της.

«Μάλιστα...» απαντά ξερά. Σηκώνεται να φύγει.

«Λυπάμαι...» λέει η μητέρα της. Γυρίζει να την κοιτάξει.

«Λυπάσαι; Τι μου λες; Χέστηκες... Το ξέρεις πως είμαι ερωτευμένη με τον Χάρρυ; Πως τον αγαπώ; Και έρχεσαι εσύ να μας τα διαλύσεις όλα;» τα λόγια της γεμάτα ειρωνεία και θυμό. Στην ιδέα και μόνο ότι είναι αδέλφια το στομάχι της ανακατεύεται.

Ο Γείτονας!Where stories live. Discover now