(46)

859 97 7
                                    

Το επόμενο πρωί η κοπέλα ξυπνάει και δεν βρίσκει δίπλα της τον Χάρρυ. Υποθέτει πως θα είναι στο μπάνιο, όμως τελικά βλέπει πως δεν είναι. Ντύνεται και αρχίζει να τον ψάχνει σε όλο το σπίτι, όμως δεν τον βρίσκει πουθενά. Ξινίζει τα μούτρα της, αλλά δεν θέλει να χαλάσει την διάθεση της.

Φτιάχνει ενα καφέ και ανοίγει τα βιβλία της. Μεθαύριο ξεκινάει η σχολή και πρέπει να διαβάσει κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες. Βάζει το στύλο ανάμεσα στα δόντια της, όταν ακούει την εξώπορτα να χτυπάει. Σηκώνεται και πηγαίνει να ανοίξει. Μπροστά της εμφανίζεται μια κοπέλα πιο μικρή απο την ίδια. Φοράει ένα, ο θεός να το κανει σορτσάκι, με μια τιραντέ μπλούζα που αφήνει ακάλυπτη την κοιλιά της. Έχει πιάσει μια πλάγια κοτσίδα και είναι υπερβολικά βαμμένη. Επίσης μασάει την τσίχλα της σαν κατσίκα. Το υποσυνείδητο την Φαμπιάνας την προειδοποιεί πως κάτι κακό επρόκειτο να συμβεί.

«Εεμ γεια σου. Μήπως είναι εδώ ο Χάρρυ;» λέει με την τσιριχτή φωνή της κάτι που κάνει την Φαμπ να ανατριχιάσει.

«Όχι, είναι έξω για κάποιες δουλειές... Εσύ ποία είσαι;» λέει η κοπέλα και ανασηκώνει το δεξί της φρύδι.

«Εσύ ποία είσαι;» την πλησιάζει.

«Εγώ ρώτησα πρώτη!» πλησιάζει και η Φαμπ.

«Τέλος πάντων... είμαι η κοπέλα του!» λέει και σταυρώνει τα χέρια της. Τα νύχια της είναι βαμμένα κόκκινα. Αλίμονο!

«Η ποία του;» η Φαμπιάνα έχει πάθει σοκ. Όμως προσπαθεί να ηρεμήσει, ώστε να μην της ορμήσει. Τα μάτια της σκουραίνουν από τον θυμό της.

«Εσύ ποία είσαι;» ρωτάει τσιριχτά.

«Η αδελφή του!» απαντά απότομα.

«Δεν μου είχε πει πως εχει αδελφή!» χαμογελάει.

«Ναι... θα του πω ότι πέρασες. Πως σε είπαμε;»

«Σούζι! Αα και δώσε του και αυτό! Μου το έδωσε σαν δώρο, αλλά δεν χωράει στο δάχτυλο μου.» λέει και της δίνει το δαχτυλίδι που της είχε κάνει δώρο τα Χριστούγεννα, αλλά του το άφησε πίσω όταν χωρίσανε.

«Ε... εντάξει!» λέει με τρεμάμενη φωνή και το παίρνει στα χέρια της.

«Τα λέμε!» απαντά χαμογελαστά και ξεκινάει να φύγει.

Η κοπέλα κοπανάει με δύναμη την πόρτα και πηγαίνει στην κουζίνα. Παίρνει ένα ποτήρι και το σπάει στον τοίχο. Παίρνει άλλα δυο που καταλήγουν και αυτά στο τοίχο. Μόλις πάει να σπάσει ένα πιάτο, ένα χέρι την σταματάει. Γυρίζει και βλέπει τον Χάρρυ. Ο θυμός της συνεχίζει να φουντώνει όσο δεν πάει. Τραβάει το χέρι της και σπάει το πιάτο στο πάτωμα μπροστά τους.

Ο Γείτονας!Where stories live. Discover now