•77

6.4K 457 197
                                    

Sabah gözüme giren gün ışığıyla uyandığımda gözlerimi açmaya çalıştım. Ama başımın ağrısı o kadar şiddetliydi ki yapamamıştım.

Gözlerimi sımsıkı yumup kafamı yasladığım yere tekrardan bastırırken kulağıma bir kıkırtı doldu. Kaşlarım çatılırken bir şeyler de yüzümü gıdıklamaya başlamıştı.

Gözlerimi hafifçe araladığımda kafamı yasladığım yerin bir omuz olduğunu fark ettim. Yüzümü gıdıklayan şeyin ise sarı saçlar.

Kaşlarım iyice çatılmışken yattığım yerde geriye doğru kaydım. Yasmin ise bana doğru döndü.

"Günaydın."

Gülümseyerek kurduğu cümleyle şaşkınlıkla ona baktım. Neredeydim ben? Ne oluyor burada?

"Rüyada mıyım?"

Sorduğum soruyla Yasmin kafasını yastığa gömerek güldü. Ardından tekrar bana döndü.

"Değilsin."

Yasmin göğüs hizasında sıkı sıkı tuttuğu yorganı iyice bastırırken dikkatimi çeken ilk şey omuzlarının çıplak olması oldu. Ardından istemsizce kendime baktım. Benim de tişörtüm yoktu. Altımdaki eşofmanı hissedebiliyordum ama neden üstüm çıplaktı?

"Yasmin... Biz neredeyiz?"

"Bizim evdeyiz. Sen sarhoş olunca annemler seni göndermedi. Burada kaldın. Ben de gece yanına geldim."

Yasmin'in gülümseyişiyle yutkundum. Kızarmamak için dua etmeye başlamıştım.

İçimden gelen soruyu sormak istiyordum ama bir yandan da korkuyordum. Bir anlık cesaretle gözlerimi kapattım ve sordum.

"Dün gece ne oldu?"

Gözlerimi açmadan bekliyordum. Yasmin'in gülerek konuştu.

"Cidden hatırlamıyor musun?"

"Ben... Ben sarhoştum. Her şey çok bulanık."

Gözlerimi açtığımda gülümsüyordu. Kollarını üstündeki yorgandan çekti ve bana doğru geldi. Üstünün çıplak olabilme ihtimaline karşı gözlerim otomatik olarak gözlerine odaklanmıştı.

Yasmin de kollarını boynuma sarıp konuştu.

"Ben dün gece yanına geldim... Bana küsmüştün, kendimi affettirmek için üstüne oturdum. Dayanamazsın inmem için affedersin diye planlamıştım ama sen sarhoşluğun etkisinde olduğundan planım tutmadı."

Sertçe yutkundum.

"Ne yaptım?"

"Yerimizi değiştirdin. Bir anda üstte olan sendin. Sonra öptün beni. Öpüştük de öpüştük. Ondan sonra boynumu öptün. Hatta öperken elini tişörtümün içine soktun. Belimi falan okşadın."

Utançtan yerin dibine girmek üzereyken Yasmin anlatmaya devam etti.

"Ondan sonra geri çekildin..."

Rahat bir nefes vermeme kalmadan devam etti.

"...Ve tişörtümü çıkardın."

Gözlerim kocaman olurken Yasmin de benim vücuduma baktı.

"Bayağı bir hayran kaldın herhalde vücuduma çünkü bakmaya doyamıyor gibiydin. Sonra da ben seni öptüm. Valla hiç de geri çekilmedin. Sonrasında da işte... Öyle."

Yasmin'in kafasını sallayarak devam etmediği cümle ile titrek bir nefes alıp verdim.

"Ne denek öyle?"

•Gün 1 • 15 Gün | texting |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin