EVET DAHA YENİ BÖLÜMÜ DÜN KOYMUŞTUM AMA BİR OKUYUCUM SAYESİNDE YAZMA İSTEĞİM DAHA DA ARTTI YAZDIM BENDE :d BU BÖLÜM ÇOK ARAS&İLKİM YOK.BU BÖLÜM DOSTLUĞUN ÖNEMİNİ ANLATMAK İSTEDİM :D BİRAZDAN BEYZA'YI ARAYIP BU BÖLÜMÜ OKUTUCAM.ZEHRA MUHTEMELEN KIZICAK BANA ONU ÇIKARTTIĞIM İÇİN YAŞASIN KÖTÜLÜK :dsSD ARKADAŞLAR CİDDEN EMEK HARCIYORUM BİR VOTE YAPACAKSINIZ YA ÇK DĞL YNİ :D VOTE SAYILARINA GÖRE YAZMA İSTEĞİM GELİYOR ZATEN BENİM DE, NEYSE İYİ OKUMALAR :SD
@KİTAPKOLLİK'TEN YASAKLAR ADLI BİR KİTAP VAR ARKADAŞIMIN :d BEN ÇOK BEĞENDİM ÖNERİYORUM SİZE DE :D
“Uyansana kızım!Lan orospu.” Rüyamda Beyza’yı görüyordum.Kız,rüyalarıma bile giriyor lan. “İlkim,uyanmazsan götüne iğne batırırım.Zaten kızgınım sana.Kalk!”
Zorlukla gözlerimi açtığımda,Beyza tepemde elleri belinde dikilmiş,Berk ise onun arkasında kollarını birleştirmiş bizi izliyordu.Ona,sinirli bakışlarımdan yolladım.Ben masumum der gibi ellerini kaldırdı.
“Lan piç.Ne kadar merak ettim seni biliyor musun?Annen beni aradı ‘sizde mi İlkim?’diye, ‘hayır.’dedim.Sonra Zehra’yı aradım,onlarda da değilmişsin.Zaten onda da bir tripler anlamıyorum ki,neredesin sen iki gündür ulan.Okula da gelmiyorsun.Devamsızlık 10 gün kızım nereye gelmiyon!”
Beyza’nın nefessiz konuşmasına,içimden bir tebrik edip,Berk’in yatağından kalktım.Berk kanepede uyumuştu.Her yeri tutulmuştur kesin.Üstümde Berk’in verdiği,beyaz tişört altımda ise onun şortu vardı.Hoş Berk’in şortu bana etek gibi gelmişti ama.
“Of,doğru ya.Ne zamandır boşladım okulu.”
“Sonunda aklına gelebilmiş ne güzel!”
Beyza’ya gözlerimi devirerek baktım.Kalkıp odada ki banyoya gidip,kapıyı kapattım.Aynada kendime bakınca,yine ne kadar çirkin olduğumu gördüm.Normalde,sabah kalkınca,şişmiş göz ve dudakların bana yakıştığını düşünürdüm.Ama şimdi ayrı bir çirkin gelmiştim gözüme.Evet,tuhafım.Ama çok masum görünüyordum öylede.Suyu açıp,yüzümü yıkadım üç kere,havluyla da kurulayıp çıktım.Yatakta,Beyza ve Berk vardı.İkisi de uzanmış,ellerini birleştirmiş,konuşuyorlardı.
Kahretsin,çok tatlılar.
Şimdi,hiç çaktırmadan işlerime devam edebilirdim ama,ben ibne biriyim.
“Öhm,öhm.”
Beyza,kafasını Berk’in göğsünden çekip,bana Berk’e çaktırmadan 32 diş sırıtıp göz kırptı.Berk doğrulunca,hemen eski haline döndü.
Ben ne kadar ibneysem,Beyza’da o kadar ibne tabi.
“Benim eve uğramam lazım.Kıyafet falan alacağım.”diye mırıldandım.
Beyza da Berk’te kafasını salladı.Berk,bugüne kadar başıma gelen her şeyi biliyordu,dün anlatmıştım hepsini ve onun dediği sadece ‘İçinden geldiği gibi davran,bugüne kadar hep mantığını dinledin.Bak,bir bok olduğu yok.”demişti.Haklıydı,içimden geldiği gibi davranacaktım artık.
Üstümde,Berk’in kıyafetleri,elimde de kendi kıyafetlerimle birlikte sokağa çıktım.Burada ki,herkes bizim Berk,Beyza ve Zehra’yla, çok sıkı arkadaş olduklarımızı biliyordu.O yüzden böyle şeyleri yadırgamazlardı.
Yere bakıp,düşünürken ki,bende çok fazla düşünme gibi bir problem var ve kesinlikle sağlıklı değil.Birine çarptım.Aslında o bana çarptı.Hadi ama,seni görmediği mi biliyorsun,neden üzerime doğru geliyorsun ki?Tam kafamı kaldırıp laf söyleyecektim ki,o muhteşem yeşil gözlerle karşılaştım.Kalın ve boğuk sesiyle konuşunca,kalbim olduğundan daha hızlı atmaya başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Beni
ChickLitİlkim Emsal;tıpkı bizler gibi.Hikayelerde ki o 'kusursuz kız' tanımı,İlkim için geçerli değil.İlkim,hepimiz gibi kilo almaktan korkan,orta halli,derslerinde başarısız,babasız,sorunlu bir genç kız. İlkim tamamen sıradan.Ne çok iyi resim yapabiliyor,n...