Çok kısa oldu farkındayım ama aceleyle bu kadar yazdım.Daha sonra uzun bir bölüm atacağım :Ds Kontrol de etmedim yazım yanlışları varsa kusura bakmayın şimdiden
Kafamın içinde neden filler horon tepiyordu ki!? Kahretsin,başım acayip ağrıyordu.Güneşten de nefret ederdim,niye tam gözüme vuruyorsa ibne.
"Acaba bizim ayı kış uykusundan ne zaman uyanacak Zehra?"Beyza öküzünün sesiydi galiba bu.
"Hiç bilmiyorum ki,Beyza.Bence biz yapalım bir şeyler."
"Kesinlikle."
Heh,nasıl bir piçlik yapacaklardı acaba bana.
Gözlerimi açmak istesem de,açamıyordum bir türlü.Eğer uyumadığımı bilirlerse dokunmazlardı.
"Dokunmayın." Dedim mırıldanarak ben bile zor duymuştum eminim ki onlar hi-
"Hayvan herifler!"diyerek yerimden sıçradım.Beyza ve Zehra karşımda bana bakarak anırıyorlardı,Beyza'nın elinde ki sürahiye baktım sinirle.
"Pislik."dedim tıslayarak.
"Hiç bana kızma bebeğim,uyansaydın sende."dedi hala gülerek.
"Bir dakika ya.Senin üstünde neden o elbise var?" İlk başta bir 'Ne elbisesi gülüm?'diye baksam da hafifçe başımı eğerek üstüme baktım.
Siktir ya.
"Dün!Dün sen uyuduktan sonra bizim uykumuz gelmedi de,bizde,öyle eğlencesine giyinelim dedik."dedi Beyza yine bağırarak.Bu kız,her yalan söylediğinde bağırarak konuşurdu zaten.
"Sen öyle değilsin ama?" Zehra ikimize gözlerini kısmış bir şekilde bakıyordu.Bir şeyler döndüğünü biliyordu,neyin döndüğünü bilmiyordu sadece.
"Ya,bu salak uyuyakalmış öyle işte Zehra.Ne uzattın sende.Hadi kahvaltıya in sende İlkim!"diyip hızla aşağıya indi Beyza.Zehra ise hala bana bakıyordu.
"Ee,duydun onu.İn hadi sen ben bir duş alayım." Yavaşça,kafasını sallayıp indi aşağıya.
Zehra iner inmez,derin bir nefes aldım.İyi kurtarmıştı Beyza.Yavaşça,soyunup suyu ayarladım ve duşa girdim.Saçımı şampuanlarken,düşünüyordum bir yandan da.
Dün ne olmuştu öyle lan?
Gözlerimi kapatıp,hatırlamaya çalıştım.Dün,Beyza için Aras'ı arabadan uzaklaştırıyordum.Bara girmiştik tekrar,oturduk içki içtik...işte devamı bulanıklaşıyordu.Aras'a benimle dans etmesi için ısrar etmiştim sonra dans ettiğimizde de onunla..
Siktir ulan.
Aras'la öpüşmüştüm.Hem de bir kez de değil!Bir dakika.Tamam orda öpüştük,arabada da öpmüştüm,beni yatağa yatırıyordu sonra beraber uyumuştuk galiba.
Rüya mıydı yoksa gerçek mi?
Hızla durulanıp,bornozumu giyerek çıktım banyodan.Yatağıma gittiğimde,sağ tarafımın yastığını elime aldım.Korkarak burnuma götürdüm.
İşte beraber uyumuştuk ve uyumadan önce de beni öpmesini istemiştim ondan!
Tam bir sürtük gibi davranmıştım!
"Ah!"diyip ellerimle yüzümü kapattım.
Bir daha nasıl bakacaktım ki,onun yüzüne?
Hatırlamıyormuş gibi yapabilirsin.
Doğru,her zaman yaptığım gibi alaya alacaktım.Utansam bile,gülerek hiç bir şey yokmuş,her şey yolundaymış gibi davranacaktım.Hem Aras'ta sarhoştu,hatırlamazdı galiba?
O sarhoş değildi gerizekalı,sendin sarhoş!
Sarhoş değilse niye öpüyordu beni o zaman!?
Çünkü,o bir erkek!Hepsi azgın!
Ne demişti bana Aras? Ben seni öpersem,benim için bir şey değişmez,umursamam bile.Ama senin için fark eder değil mi?
Evet!Kahretsin,evet!Tabiki fark ederdi.İlk öpücüğümdü lan o benim.
Tamam,bu zamana kadar erkeklerle hep ilgilenseydim,sevgilim falan olsaydı öperdim.İlk öpücüğümü özel birine vereceğim diye bir kuralım yoktu,ama şuana kadar bir Aras ilgimi çekmişti.Babam yüzünden tam bir erkek düşmanı olmuştum.Erkek türünden ciddi anlamda nefret ediyordum.Hayır,eşcinsel falan değildim,sadece ilgimi çekmiyorlardı.Hepsi yavşak,hepsi bir şeylerine düşkün sapıklardı!
Aras'ı öpmüştüm ve bu –tam hatırlayamasam da-güzeldi.
Yine öpmek istiyom.
Yok,canım.Saçmaladın bu sefer iç ses.
"İlkğğğiiimmm" Böğüren Beyza ile düşüncelerime son vermeye karar verdim.Evet,dediğimi yapacaktım.Hiçbir şey hatırlamıyordum.Ne Aras'ı öptüğümü ne de onunla dans ettiğimi ya da tekrar onu öpmek istediğimi falan hiçbir şey!
"Geliyorum!" diye bağırdım.Eğer haber vermesem gelir,bağırır çağırılardı.
Hızla giyinip aşağıya indim.
"Hadi ya."diyip güldü Beyza,Zehra'ya bakarak.
"Ne oluyor gençler?"diyip masaya oturduğum gibi ağzıma salata attım.
"Oğuz,Zehra'yı çiftlik evlerine götürmüş."dedi Beyza peyniri çiğnerken. "Neler yaptıkları anlatıyordu tam da."diyip sinsicede sırıttı.
"Aklında ne gibi fesat düşünceler var bilmiyorum ama,hiçbirini yapmadık."
"Anlat hadi!"dedim gülerek.Zehra tabi ki bize Oğuz'u anlatmıştı o kavgadan sonra.Bunlar cafe de tanışmış,Zehra kahve sırasına girerken Oğuz gelip önüne geçmiş bunun,Zehra'da sinirlenmiş "Ne yaptığını sanıyorsun sen?Sıra var burada."diye Oğuz da onu şöyle bir süzüp "Sakin ol güzelim."falan demiş Zehra da "Çekil şimdi."demiş bu da gülmüş "Çeksene" diyince Zehra birinin kahvesini alıp dökmüş üstüne.
Daha da devam ediyor işte.Aa,acaba Beys dün ne yapmıştı,kesinlikle öğrenmeliydim onu da.
Beyza'nın telefonu çalınca hemen gidip açtı.
"Kim arıyor?"dedim sırıtmasının anlamını çözmeye çalışarak.
"Berk."diyip daha çok sırıttı.
"Efendim Berk? Hıhı tamam.Tamam geliriz.Görüşürüz."
Zehra'yla Beyza'ya baktığımızda gülümseyip "Aras'la Berk bizi bu akşam gezdirmek istiyormuş!Ve sizde geliyorsunuz hatta Oğuz'a da haber ver o da gelsin.Hep beraber eğlenelim.Ay süper olacak!"diyip güldü.
Ya eminim çok güzel olurdu.
Aras'la hem de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Beni
ChickLitİlkim Emsal;tıpkı bizler gibi.Hikayelerde ki o 'kusursuz kız' tanımı,İlkim için geçerli değil.İlkim,hepimiz gibi kilo almaktan korkan,orta halli,derslerinde başarısız,babasız,sorunlu bir genç kız. İlkim tamamen sıradan.Ne çok iyi resim yapabiliyor,n...