-38-

10K 341 11
                                    

BEN YİNE SABAHIN KÖRÜNE KADAR BÖLÜM YAZDIM VE UYKUSUZLUKTAN ÖLÜYORUM.TEKRAR KONTROL EDEMEDİM YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR,ŞİMDİDEN KUSURUMA BAKMAYIN.

MULTİMEDİA'DA İLKİM VE ARAS VAR.

VOTE VERİP,YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.İYİ OKUMALAR.

Gözlerime giren güneşle,küfür ede ede gözlerimi açtım.Belime sarılı kollarla gülümseyip arkamı döndüm.Başımı yastığa yaslayıp,ağzı açık uyuyan anneme baktım gülümseyerek.

Aras sanmıştınız,değil mi?

Annemin yanağından öpüp,son bir kez deli gibi sarıldıktan sonra,kollarımın arasında onu sıkıp yerimden hızlıca kalktım.Evet,annemi değişik bir şekilde seviyordum.

Lavaboya girip,aynaya bakarak dil çıkardım.Elimi yüzümü yıkayıp,dolabımdan şort,bluz,kalçamı kapatan ince bir hırka alıp,hızlıca üstüme geçirdim.Bugün kahvaltıya Berklere gidecektim.Aras ve Beyza da olacaktı tabi.Saçımı öne atıp kabarttıktan sonra geriye savurup,aynaya şirince gülümsedim.

Mutluydum.Mutlu olmak zorundayım;çünkü gitmeme on sekiz gün kalmıştı.Bu günlerimin hepsini,Aras’a,Berk’e,Beyza’ya ve anneme harcıyordum.Bundan mutluydum,onlarla birlikte olmak beni mutlu ediyordu.Hele ki Aras böyleyken.Ah,her şey mükemmeldi.Aras hala öküz ve odundu ama yanımda daha rahattı.Tıpkı sevgilisiymişim gibi davranıyordu.Sözlere dökmemiştik ama bildiğin sevgilisi gibiydim işte! Beni kolunun altına alıp gezdiriyor,mekan demeden bir erkek bana bakınca kendine çekip öpüyor,yanımda gülüyordu!Resmen gülüyordu!

Son kez aynada sırıtan suratıma bakıp,dişlerimin temiz olup olmadığını kontrol ettikten sonra,annemin de yanağından öpüp telefonumu ve anahtarlığımı cebime sıkıştırdım.Koşarak aşağıya indiğimde kapıyı açmamla eli havada Aras’ı görüp gülümseyerek boynuna atlamam bir oldu.Ellerini belime koyup,sıkıca sarınca boynunu öptüm.Gözlerimi kapatıp,hiç gitmeyecekmişim gibi bir ömür böyle kalmayı diledim.

Ama hayır,tabiî ki de öyle bir şey mümkün değildi.

Geri çekildiğimde dudağının kenarı kıvrılmıştı. “Ne güzel günaydın deme şekli o.”

Omuz silkip,kapıyı kapattım. “Benimle yaptığın her şey güzel senin.” Kibirli bir şekilde kaşlarımı kaldırıp önden yürümeye başladım.Birden belimden tutup beni döndürünce kahkaha atarak çığlık attım.

“Aras!” dedim ellerine vurmaya çalışarak. “Kusarı bak üstüne!”

Durduğunda hafifçe gülerek öne eğilmiştim,Aras’ta bana yapışık olduğu için o da benimle eğilmişti tabi.Kıkırdayıp,kafamı   arkaya çevirip yanağını öptüm.Kolları öyle bir sarmalamıştı ki beni,nefes almakta zorlandım.Kollarını dolanan kollarımı çözüp,eline vurdum. “Nefes alamıyorum.”

Karnıma uygulanan basınç birden gittiğinde kollarımda iki yanıma düştü. “Yürü geç kalıcaz.”

“Emrin olur.” Diyip,göz devirdim.Öküz ama farkında olmadan romantik öküz.Berklere doğru yürürken,sokakta çok zayıf olmasına rağmen zayıflamak için koşu yapan taş gibi kızları görünce Aras’a biraz daha sokuldum.Aras’a bakan,saçını at kuyruğu yapmış,ince bir sporcu atleti ve altında şortuyla bana taş çıkartacak kıza gözlerimi kısarak baktım ama Aras’ı kesmekten beni göremediği için ayrı bir sinir oldum.

“Oha,oha!Yedin be bakışlarınla.” Aras’ın boğuk kıkırdamasını duyunca,sinirlensem de derin bir nefes alıp,belli etmemeye çalıştım.Aras’ın kolundan tutup,hızlıca yürümeye çalışırken kız da aynı derece diğer kaldırımdan yürüyordu.

Bırakma BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin