Jsme spolu už strašně dlouho. Skoro pět let. Do teď jsme se snad nepohádali, možná jen jednou a to kvůli úplné blbosti. Máme nádherný vztah. Nic nám v něm nechybý a tento život s ním je úžasný.
Zítra hraje Boston s Dallasem tady v Bostonu a já tam samozřejmě nemůžu chybět. Na zápasy chodím s manželkou Davida Krejčího. Je to ta nejmilejší osoba, kterou znám.
(Jo a kdyby jste se ptali co je s Tylerem, tak jsme pořád v kontaktu a já jsem neskutečně ráda za to, že jsem ho potkala, je to úžasný člověk a je strašně hodný. Před měsícem se oženil s já jsem samozřejmě na svatbě nemohla chybět.)
Příjde mi, že mi teď lidi kolem mě něco tají. Jsou tacoví tajemní a chovají se divně. Jediný kdo to na sobě nedává znát je Zdeno Chára a ostatní se snaží, abych něco nepoznala. No jako upřímně se jim to moc nedaří. Pořád se snažím u Naomi (manželka Davida Krejčího) vyzvídat o co tady jde. Nic mi nechce říct a dělá jakože nic. Je tu den kdy Boston hraje s Dallasem. Boston ke konci vede 5:2 takže je docela jasné, že Boston vyhraje a David dal gól a má asistenci. Přihrál na Davida Krejčího a ten to krásně dostal za záda Bishopa. Naomi mi ke konci řekla, že máme jít ke střídačce Bostonu. Já jsem vůbec nechápala proč. Nikdy jsme nešli ke střídačce. Vždycky jsme se potkaly s našima chlapama až po zápase.
Došly jsme ke střídačce a na časomíře bylo posledních deset sekund. Zazněla siréna a na ledě začali nějací pomocníci rozmotávat červený koberec ke středu kluziště. Došlo mi, že bude asi nějaký ceremoniál, protože ani hráči Dallasu neodcházeli. Ale najednou do mě Naomi žduchla a řekla ať jdu na střídačku. Nechápala jsem a u mantinelu se objevil David Krejčí a Zdeno Chára. Nabídli mi rameno a já jsem se jich chytla. Uprostřed kluziště kde končil koberec stál David. Byla jsem hrozně nezvózní a nevěděla jsem co se děje. David se Zdenou mě zavedli k mému Davidovi, který v ruce držel mikrofon. Zdeno s Davidem si stoupli za Davida a usmívali se na mě.
"Teri, čas, který strávím s tebou je ten nejlépe strávený čas." říká David anglicky do mikrofonu
"Ten čas bych s tebou chtěl trávit ještě víc, jsi to nejlepší co mě v mém životě potkalo. A chtěl bych s tebou strávit ten život celý a naplno." tak trochu už jsem tušila co chce udělat, ale pořád jsem tomu nějak nevěřila. Najednou ale dal mikrofon Zdenovi do ruky, který za ním celou dobu i s Davidem Krejčím stál, a klekl si na jedno koleno.
"Teri, vezmeš si mě?" něvěřila jsem, že se tohle děje mně. Byla jsem nadšená, dojatá. Slzy toho nejkrásnějšího štěstí se mně začali kutálet po tváři a měla jsem svou tvář zakrytou rukama. Nemohla jsem tomu věřit. Křik z publika byl neskutečný. Všichni tleskali a já jsem byla v šoku. Konečně jsem se zmohla na to říct:
"Ano" Tribuny tleskaly a David mi na prst nasunul nádherný prsten. Byla jsem dojatá a okamžitě jsem Davida políbila a objala. Nejkrásnější moment!
ČTEŠ
WIN or LOST?
FanfictionMladá dívka jménem Terka se potká s někým, kdo jí změní život. S Davidem Pastrňákem se zná už od základky a jsou nejlepší kamarádi. Jednou David Terce nabídne něco úžasného a Terka neváhá. To ale netuší co jí potká.