Chudáček

345 14 0
                                    

     Jednou ve škole, když David seděl sám v lavici a díval se ven z okna, jsem za ním přišla a sedla jsem si k němu:

"Davčo, co se stalo?" seděla jsem vedlě něho a hladila jsem ho po zádech. David se na mě jen podíval a pousmál se a chytil moji ruku do své ruky a políbil mi ji.

"Davčo, co se teda stalo?" zeptala jsem se ještě jednou

"No asi jsme se rozešli" řekl a sklopil pohled k zemi a já vím že to velmi těžce nesl, byla to jeho první láska a navíc trvala 3 roky a byl to krásný vztah. Přiznám se, že jsem Sáře záviděla, ale teď mi bylo líto Davida.

"A kvůli čemu?" stále jsem měla jednu ruku na jeho zádek a druhá byla v jeho dlaních.

"Nevím" tohle byla jeho jediná odpověď

"A kdo to skončil?" chtěla jsem vědět více, ale on to asi nechtěl rozebírat ve třídě

"Hele co kdyby si ke mě dneska odpoledne přišla?" řekl a já souhlasila

"Dobře ve tři budu u tebe" řekla jsem a objala jsem ho. Sára dneska vůbec nepřišla do školy a zajímalo by mě kde je. David celé hodiny ve škole mlčel a pořád se díval z okna. Bylo mi ho hodně líto, protože vím že ji měl a myslím že i stále má rád. Hodně by mě zajímalo co se mězi něma stalo.

ODPOLEDNE

Už je půl třetí a za hodinu mám být u Davida. Ani jsem se nevyslékla když jsem přišla ze školy a k Davidovi jsem šla tak jak jem byla ve škole. Jediné co jsem udělala bylo to že jsem se jen znovu přepudrovala, vzala jsem si banán a šla směrem k Davidovému domu kde bydlel. Byla jsem u něj asi tak za 3 minuty. Přišla jsem ke dveřím a zazvonila jsem. David mi hned přišel otevřít.

"Ahoj Davídku." řekla jsem a objala jsem ho

"Ahoj Terezko moje." řekl když jsem ho objímala

"Pojď dál, však už víš jak to u mě je ne?" řekl a pokusil se o usměv

"Jasný že vím Davčo, nejsem tu poprvé." mrkla jsem na něj, ale když jsem se na něj podívala do smíchu mi nebylo. Jelikož byl hodně skleslý a měl kruhy pod očima. Přišla jsem k němu do obýváku a sedla jsem si na gauč.

"Chceš něco k pití?" zeptal se

"Vodu děkuju"

"Dobře. Na...pojďme ke mě do pokoje." vzala jsem si sklenici vody a následova jsem Davida do jeho pokoje. Tam si sedl na postel a já si sedla k němu.

"Tak co?" zeptala jsem se a doufala jsem že se konečně dočkám odpovědi.

"No když jsem vlastně Sáře řekl, že bych možná mohl do NHL, tak..." odmlčel se

"Takt co?" nechápala jsem kam tím míří, snad to je obrovská pocta se dostat do NHL a jestli ho Sára nepodporovala v tom co on rád dělá, tak se nedivím že i po tom co se David dozvěděl o tom že je v draftu NHL, to teda sice ještě neznamená že NHL bude hrát, ale nedivím se že z toho David nemá radost.

"Prostě začala s tím že budu někde v Americe a že nebudu s ní a tak se semnou rozešla." po tom co řekl jsem opravdu zůstala hledět

"Cože? To ti opravdu řekla?" byla jsem velmi zaskočená tím co řekl.

"Ano to mi řekla." odsekl

"Hele Davide, ty se teď musíš soustředit na NHL, jestli tě vyberou tak pojedeš do Ameriky a budeš žít svůj sen. To si přece vždycky chtěl ne? Hrát v NHL." musela jsem ho alespoň trochu motivovat a podporovat když to neudělala Sára.

"Jo, máš pravdu!..." podíval se na mě s cílem v jeho očíh "Chci hrát v NHL!" řekl velmi cílevědomě a to se mi líbilo.

"Hele, přece máš mě a já tě nikdy nepřestanu podporovat!" řekla jsem taky velmi sebejistě.

"Teri, opravdu moc děkuju za to že tě mám, nevím co bych si bez tebe počal!" řekl objal mě a dal mi pusu do vlasů.

WIN or LOST?Kde žijí příběhy. Začni objevovat