Wiadomość

929 45 4
                                    

   Tę książkę piszę dla przyjemności, ale czyta ją także kilka osób. Pokażcie mi swoją aktywność. Chciałabym, żeby pod każdym rozdziałem było tyle gwiazdek ile jest wyświetleń.
   Jeżeli dalej będzie tak, jak teraz to zastanowię się nad zakończeniem pisania na Wtt. Mam poza tą kilka innych prac, gdzie jest taki sam problem. A jeżeli nie zostawiacie gwiazdek to możecie napisać dlaczego? Piszcie w komentarzach, że nie podoba wam się ten rozdział jeśli tak jest. Macie do tego prawo. Ale moim zdaniem czytanie bez pokazywania żadnej aktywności nie jest fajne. Wiele osób, które mnie obserwują, również piszą opowiadania, czy książki i na pewno wiedzą, jak to jest, kiedy aktywność jest bardzo mała.
   Naprawdę kocham pisać, ale jeszcze bardziej kocham, kiedy jesteście aktywni i kiedy wam się podoba to, co robię. Wiem, że może nie piszę jakoś PERFECT, ale staram się. Zaczęłam pisać na wakacjach w 2017 roku i ciągle rozwijam się w tym kierunku. Pomóżcie mi. Dajcie mi wsparcie. Potrzebuję tego, jak chyba każdy z nas. Jestem tylko człowiekiem i mam uczucia. Przykro mi jest, kiedy widzę, że nie jesteście aktywni.
   Naprawdę was kocham i nie żywię do was urazy, tylko proszę was o aktywność! 😘
   Pokażcie, że potraficie być aktywni! 😘😘 Proszę o gwiazdki i komentarze oraz o liczne wyświetlenia! Pozdrawiam!

Somebody, Who Loves Me... ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz