°20°

395 23 7
                                    

Ik wil Louis handschrift 💕

Pov. Louis

We zitten al een tijdje op het bed. Niall zit tegen over me en we praten wat en delen kusjes met elkaar. We vertellen elkaar verhalen wat ons laat lachen en alle negatieve dingen te vergeten.

Het is even stil en we kijken elkaar de hele tijd in de ogen. "Ik heb sinds een nieuw soort verslaving." zegt Niall. "Wat?" "Jou ogen." Ik glimlach en bloos. "Best standaard." "Hey! Ik doe me best!" ik lach en druk een kus op zijn wang. "Het is lief." "Waar is de kus die ik wil?" ik leun naar voren en na een seconde raken onze lippen elkaar aan.

Er wordt op de deur geklopt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Er wordt op de deur geklopt. We laten elkaar los en ik pak meteen mijn shirt. Ik doe hem aan terwijl Niall de deur opent. "Klaar voor?" Zayn komt naar binnen. Niall knikt en hij doet zijn armen om mijn middel.

Hij kijkt naar me en hij wrijft over mijn buik. Vindt hij het erg dat ik mijn shirt heb aangedaan? Vindt hij het dom? Kinderachtig?

"Hey, het is oké. Ik weet dat je je niet fijn voelt." fluistert hij in mijn oor. "Sorry." "Hoeft niet, ik ben trots op je. Je hebt een hele lange tijd je shirt uit gehad." Ik knik.

"Jullie zijn leuk samen." Ik kijk naar Zayn en ik begin te blozen. Even was ik vergeten dat hij er ook was. "Zullen we beginnen?" Niall knikt en we lopen naar de badkamer. "Je weet dat dit niet al te vaak mag." Niall knikt. "Moeten jullie elkaar nog een kus geven? Nu kan het nog met een baardje." Niall grinnikt en drukt een kus tegen mijn lippen. "Het mag weg." glimlach ik. "Wil jij het weghalen?" ik kijk Zayn met grote ogen aan. "Ik... Uh
... Denk het?" "Het hoeft niet." "Mag het?" Zayn knikt. Ik kijk naar Niall. "Vertrouw je me?" "Tuurlijk, kom op. Haal dit lelijke ding weg." Ik grinnik en smeer scheerschuim op zijn baardje. Ik pak het scheermesje en doe hem onder het water.

"Ik ga je hoofd stil houden, zodat je niet jezelf kan verwonden." zegt Zayn en hij houdt Niall hoofd vast. Met het scheermesje ga ik er langs. Het is dood eng om te doen. Wat als ik hem pijn doe? Niall's ogen blijven die van mij aankijken. Als ik er eens stuk heb afgehaald leg ik het scheermesje weg. "Wil jij het verder doen? Ik vind het eng." Zayn glimlacht en knikt. "Kan jij zijn hoofd vasthouden op de manier hoe ik hem vast heb." Ik knik. "Het hoeft niet, ik ga niet bewegen." "We nemen het zekere." Niall zucht en ik pak zijn hoofd op de zelfde manier vast. Zayn maakt het helemaal af en hij gaat met een handdoek over Niall's gezicht en daarna kijkt Niall in de spiegel. Er hangt normaal geen spiegel, die had Zayn nu meegenomen. "Beter?" Niall glimlacht en knikt. "Dankjewel." Hij omhelst Zayn en daarna draait hij zich om naar mij. "En, is het beter?" ik wrijf over zijn kaak en ik glimlach. "Veel beter." Hij tikt zijn lippen aan en ik grinnik en druk mijn lippen op die van hem. "Veel beter." zeg ik als we loslaten. "Jongens ik ga, ik zie jullie straks." "Is goed, tot straks en nogmaals dankjewel." zegt Niall. "Tot straks." Hij pakt de spullen en zwaait en daarna  loopt hij de kamer uit. "En nu ga je douchen." "Stink ik zo erg?" ik haal mijn schouders op. "Ik heb al gedoucht." "Ja, ik gisteren." "En nu weer, stinkie." "Herhaal dat is?" zegt hij terwijl hij zijn  armen om mijn middel doet. "Niall, niet." zeg ik als hij zijn hand bij mijn zij legt. "En waarom niet?" "Je weet waarom." "Je gaat dan heel schattig giechelen, wat is het probleem." "Ga douchen, stinkdier." "Hey!" Ik grinnik en druk een kus op zijn lippen. "Ik ben hiernaast als je klaar bent met douchen." "Jij mag mijn spullen gaan pakken of je wilt dat ik hier naakt ga rond lopen." Ik zucht. "Lekker koud." Niall kruist zijn armen. "Je laat me niet naakt rond lopen, want dan ziet iedereen wat van jou is." Ik zucht en loop de kamer uit. "Ga douchen, ik pak je spullen." "Dankje, love you!" "Alleen omdat ik spullen voor je pak." "Nee, omdat jij het mooiste wezen op aarde bent." roept Niall. "Slijmert!" "Shut up." Ik lach en leg zijn spullen op de wc bril. "Ik zie je straks." Hij glimlacht en hij maakt een geluidje als ik de badkamer verlaat. "Wat?" vraag ik als ik me omdraai. Hij tikt op zijn lippen en ik zucht. "Hoeveel kusjes wil je hebben in minder dan vijf minuten?" "Veel." Ik kus hem snel en daarna ren ik de badkamer uit. "Lou." zeurt hij. "Ga douchen!"

Pov. Niall

Na het douchen loop ik de badkamer uit. Louis ligt op het bed met zijn ogen gesloten. "Lou?" "Ja?" komt er zacht uit zijn mond. Ik ga bovenop hem liggen en ik leg mijn hoofd bij zijn nek. "Ik ben weer schoon." Hij maakt een instemmend geluidje en hij doet zijn armen om mijn middel. "Ben je moe?" "Ja." "Blijf." zegt hij als ik van hem af wou gaan. Ik grinnik en leg mijn gezicht weer bij zijn nek. "Ben ik niet te zwaar voor je?" "Nee, je blijft liggen." Ik glimlach en nestel me dichter tegen hem aan. "Ik hou ervan om tijd met zijn tweetjes te hebben." zegt hij. "Ik ook. Het knuffelen is het fijnst." Hij maakt een instemmend geluidje en hij houdt me steviger vast. "Je bent het geluk in mijn leven." zeg ik. "Jij bij mij." Hij wrijft over mijn onderrug en ik sluit glimlachend mijn ogen. "Je ademhaling kietelt." giechelt hij. Ik grinnikt en druk een kus tegen zijn nek. "Is het vervelend?" "Nee, juist niet." mompelt hij.

Kliniek ~ Nouis/LarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu