Pov. Louis
Meteen stromen te tranen over mijn wangen. "Nee." zeg ik zacht. Harry drukt me dicht tegen zich aan. "Nee, Niall daar." zegt Zayn en hij wijst. Ik kijk achter me en ik zie Niall.
"Niall!" schreeuw ik en ik ren naar hem toe. Ik doe mijn armen om hem heen en ik leg mijn hoofd in zijn nekholte. "Het spijt me zo." snik ik. Voorzichtig legt hij zijn hand op mijn rug. "Ik hou van je, vergeet dat niet. Alsjeblieft." Hij doet allebei zijn armen om mij heen. "Ik was zo bang, zo bang dat ik je nooit meer zou zien. Ik wil je niet kwijt Niall." "Ik ben hier." zegt hij zacht, ik hoor in zijn stem dat hij het niet echt begrijpt. Ik kijk hem aan en ik leg mijn beide handen op zijn wangen. "Ik was zo bang. Toen je zei dat je weg ging en daarna dat nieuws ik was zo bang." "Welk nieuws?" "Een jongen met bruin/blond haar heeft zelfmoord gepleegd. Ik kon je nergens vinden en niemand had je gezien. Ik wil je niet kwijt Niall. Ik hou zo veel van je, ik kan niet zonder je. Ik weet dat ik je niet goed behandeld heb, ik was jaloers en ik weet dat het dom was." "Ik wil geen zelfmoord plegen, ik was aan het regelen dat ik een andere kamer kreeg." Ik schud mijn hoofd. "Alsjeblieft, blijf bij me. Ik kan niet zonder je Niall en ik haat het gevoel wat ik nu heb. Ik wil je niet kwijt." "Ik jou ook niet." Ik omhels hem weer. "I love you so much." fluister ik in zijn oor. "I Love you more." Ik glimlach en kijk hem aan. "Mag ik weer naar mijn eigen kamer?" "Je mag nergens anders slapen, ik heb je gemist." mompel ik en ik leg mijn hoofd op zijn borst. "Zullen we dan nu naar onze kamer gaan?" ik glimlach en knik.
Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Zijn armen gaan om me heen en ik glimlach.
"Quiero mirarte, quiero soñarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte, quiero besarte
Quiero tenerte junto a mí
Pues amor es lo que siento
Eres todo para mí" zing ik zacht.Niall kijkt me aan. "Spaans?" ik glimlach en knik. "Wat betekent het?"
"ik wil naar je kijken, ik droom van je
leven met elk moment
wil ik om te houden van u , ik wil je kussen
ik wil dat je naast me bent
Wel liefde is wat ik voel
Je bent alles voor mij.""I love you." zegt Niall en hij hangt over me heen. "Ti amo." glimlach ik. Zacht druk hij zijn lippen op die van mij. Ik leg mijn handen op zijn heupen. "Jij bent de enige waarvan ik hou, dat weet je toch?" ik knik. "Jij bent bij mij ook de enige." onze lippen verbinden weer.
"Hoe ken je het nummer?" "Ooit opgezocht. Het is al een tijdje geleden maar ik weet nog ongeveer hoe het gaat. Ik ken het stukje dans nog wat hierbij hoorde." Ik ga staan en ik trek Niall mee. "Ik leid." zeg ik als ik tegenover Niall ga staan. Ik glimlach en pak zijn hand.
(Louis is die jongen, Niall het meisje)
Ik zing het stukje opnieuw. Ik laat Niall los en hij glimlacht naar me. "Op de middel bare had ik dans les. Ik had heel wat geleerd en ik vond het best leuk." grinnikt Niall. "Weet je het nog?" Hij knikt. "Leidt jij?" Niall glimlacht en knikt. "Heb jij dit ook gehad? Het draai gebeuren en dat ik je daarna vast hou en omlaag haal?" (Hoe leg ik dit uit😂) Louis knikt. Niall begint af te tellen.
"Je mist alleen je jurk." grinnikt Niall. "Misschien zal je me nooit in een jurk zien." "Misschien wel." ik glimlach en Niall pakt mij vast. Zijn hand gaat van mijn wang naar mijn kin. Hij laat me naar hem kijken en zacht drukt hij zijn lippen op die van mij.
"Quiero mirarte, quiero soñarte." zeg ik als we een tijdje in elkaar ogen kijken. "Misschien kunnen we aan Harry vragen of hij dat nummer op zijn mp3 kan zetten. Ik wil het hele nummer luisteren." Ik knik. "En als we hier samen uit zijn kunnen we de video clip zien." grinnikt ik. "Ik kan niet wachten." Hij wrijft over mijn wang en ik druk weer een kus op zijn lippen.
Dit is een korte hoofdstuk.
Vinden jullie met die gifs irritant?Vroeger keek ik altijd Violetta en dit nummer is altijd ik mijn hoofd gebleven. Het is een ontzettend mooie nummer en ik dacht dat het wel leuk was om het te gebruiken voor dit verhaal.
JE LEEST
Kliniek ~ Nouis/Larry
FanfictionHarry werkt al ongeveer een twee jaar in het kliniek . Hij bots tegen iemand aan en ziet dan zijn eigen broertje staan. Louis. Hij mocht geen contact meer met zijn kleinere broertje, maar nu hij hier is beschermd harry zijn broertje voor alles en ie...