Byla jsem strašně ráda že moje sestřička se stala Alfou. Ale musí tam být nějaké ale. Řekla si v duchu Alfina sestra, Luna.
První co malinko nepochopila bylo to že zrušila Omegu. Tím pádem se každý musí střídat v přípravě pelíšku.
Dnes to pravě musela být Luna. Luně se nechtělo tak šla za svojí sestřičkou.
,,Ahoj Alfo" začala Luna.
,,Ahoj, copak je? A ty mi prosím neříkej tak."odpověděla Papaja.
,,No napadlo mě že..." nevěděla jak se jí na to zeptat ,,že by mohly pelíšky připravovat dva psi. "
,,Jak tě to napadlo.... Jo vlastně ty dnes jako první chystáš pelíšky že? No šlo by to. Svolej smečku a já jim to řeknu."
Bežela za každou skupinkou kterou potkala. Když svolala všechny co byli v táboře, tak zavyla abych upozornila i ty co nebyli v táboře.
Všichni se shromáždili uprostřed tábora tak Papaja na Lunu kývla abych se už taky posadila.
,,Svolala jsem vás abych vám řekla že na chystaní pelíšku budou pokaždé dva psi. Dnes to bude Luna a... " koukala se po všech členech a nakonec řekla ,,a Tlapka."
,,Ano Alfo" řekla malá border kolie.
Luna s Tlapkou šli do lesa nasbírat listí a mech.
,,Ty jsi s Alfou sestra že? " zeptala se Tlapka.
,,Ano, to jsem" Luna se jí snažila nevšímat, ale moc to nešlo. Proč zrovna s ní?
,,Tady ty listy nesbírej, jsou suché. "
,,Aha no jo." hodila by se na Omegu že? Zaškárlila Luna v duchu.
Po dlouhé době všechny pelíšky vystlaly. Co nejrychleji se Luna snažila odejít od Tlapky až to na ni bylo málem vidět.
Hledala skupinku s kterou by si mohla popovídat, nakonec šla za Gigi a Blackym.
,,Ahoj Džiči a Blacky o čem se tu bavíte? " začala Luna.
,,Ahoj Luno, no když se ptáš ale nikomu to zatím neříkej. Nebo víš ty co pojď radši na kraj tábora" začala Gigi.
Luna nechápavě šla za Gigi a Blackym. ,,Co se děje? " zeptala se když byli už na kraji tábora.
,,No jak to říct." začal Blacky ,,jsi první komu to říkáme a věříme že to zatím nikomu neřekneš jde o to že" Gigi ho přerušila.
,,Já a Blacky jsme druh a družka. "
Luna na ně nevěřícně koukala ,,To je hezké. Budete se k sobě hezky hodit a nechtěli bys te to říct ještě Alfě? Nevím jestli se jí bude líbit že to vím dřív než ona." potichu se zasmála.
,,To je pravda. Vy dvě jste sestry takže ji znáš díl než my. Hele nechceš nám o ni něco povědět? Třeba proč jste nezůstali spolu... " řekla Gigi.
,,No" hledala kde začít ,,jako malé jsme se narodili v jedné smečce. Měli jsme ještě bratra ale ten zůstal s naší rodnou smečkou. "
,,Škoda, obě jste velmi chytré určitě byl taky" řekl Blacky.
,,No to je jedno. Papaja chtěla být vždycky pes samotář. Když jí byl rok utekla. Já jsem šla za ní a našla tuhle smečku, nechtěla jsem být pes samotář tak jsem neváhala a rovnou jsem poprosila Alfu aby jsem se mohla přidat. "
,,Aha a co ji přesvědčilo se přidat taky do smečky?"
,,To nevím, asi potřebovala společnost, protože já bych to nevrdržela. Možná se jí na to půjdu zeptat"
,,No to asi běž, nechtěla bych mít sestru která se o mě nezajímá" řekla Gigi a podívala se do země.
,,Dobrě, tak ahoj" a Luna šla k Alfově doupěti.
Slyšela uvnitř hlasy. Kdo to mohl být?
Nakoukla dovnitř a viděla že tam Flíček leží a Papaja mu něco říká.
,,Neruším? " šla pomalu do doupěte. Nikdy v doupěti Alfy nebyla. Doupě bylo hezky vyhrabané a podestlané.
Když Luna s Tlapkou podestlílala doupata tak Tlapka si vybrala hlídkaří doupě a Alfy.
,,Ne ne, klidně pojď. Co se děje?" zeptala se Papaja.
,,No jen jsem se chtěla zeptat.... co tě přimělo přidat se do smečky, tím neříkám že tě tu nechci naopak" dodala Luna rychle ,,ale ty jsi chtěla být vždycky pes samotář."
,,No na to je jednoduchá odpověď" začala ,,už mě nebavilo být pořád sama a když jsem pozorovala nějakou smečku tak mi to došlo. Přidala jsem se do téhle smečky za prvé kvůli tobě a za druhé kvůli tomu že Sad mi přišel slabý Alfa. "
,,Aha, takže jsi věděla že patřím do tady tý smečky?"
,,Já to věděla už když jsem odešla z naší rodné." ušklíbla se
Luna měla na ni zlost. Já ji hledala takovou dobu o ona o mě věděla? Určitě věděla že jsem se přidala do téhle smečky kvůli ní! Ale odvahu to říct nahlas neměla. Radši se zeptala.
,,A jak to nebo co tu dělá Flíček? On je Beta né Alfa nemá v doupěti Alfy nic dělat!" vyštěkla Luna.
,,To nic Luno. Bety spí s Alfami aby tady Alfa nespala sama jako Omega nebo kdyby někdo zaútočil abych tu neumřela. " řekla klidným hlasem Papaja.
,,Aha" odfrkla si. ,,tak já jdu asi na hlídku tak ahoj" a odešla dřív než Papaja stihla něco říct.
Vlastně tohle je první hlídka co je Alfa Papaja. Jsem zvědavá na tí její trasy co zavedla.
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...