Michy že to Dag chce. Ale proč zrovna teď?
S Dagem ležela na kraji tábora. Dnes bude den kdy se Liliina smečka spojí s tou naší. Kdy do smečky přibudou další psi. A možná i ubydou. Pomyslela si Michy.
V hlavě jí kolovalo hodně myšlenek. Vážně to chce Dag udělat? Pak už možná nebudeme pořád spolu. Pomyslela si.
Z myšlenek jí Dag probral ,,vidím že jsi z toho nějaká nesvá. Neboj. Možná se nic nestane."
,, ale možná ano!" vyjela na něj. Strašně se o něj bála.
,, No tak, vždyť se nic nestane. Jenom to budeme mít ve smečce malinko jinačí"
,, možná ano. Ale co já? Teď nebudeme spolu chodit na hlídky!" neměla Michy slov.
Chtěla mu změnit názor ale on je tvrdý jako skála.
,, Michinko, nic se mi nestane" snažil se ji uklidnit.
,, Ale co když jo" nedala se Michy.
,, pořád tam máš to 'ale' " v tom mě pravdu. 'Ale' pořád tam je..
,, A kdy to chceš udělat?" změnila Michy téma když viděla že prostě mu to nevymluví.
,, hned po tom co se k nám Liliina smečka a ty přidáte" a jo, já vlastně nejsem členem smečky Spring Pack! Já jsem na to zapomněla. Uvědomila si Michy.
Jenom přikývla. Jak mu to mám vymluvit!? Nic ji nenapadalo.
Najednou Alfa zavyla. Svolávala členy smečky Spring Pack a Etazty Pack. Nejspíš se teď přidáme do smečky Spring Pack. Došlo Míchy.
Dag a já Michy vstali. Šli za Alfou. Sice byla ještě hodně podrápaná a pokousaná ale o dost se to zlepšilo.
,, Jak víte" začala Alfa ,,za to že nám smečka Etazty pomohla s vlky, jak jsme se dohodli teď se můžete přidat k nám do smečky."
,,Všichni kdo se chce k nám přidat" pokračoval Flíček ,,běžte támhle," ukázal směrem k vodě ,,ten kdo chce zůstat ve smečce Etazty, tak ať jde tam"
Michy šla jasně k vodě. Chtěla zůstat se svým druhem Dagem. I když je teď hloupý.
Sedla si blízko vody. Vedle ní se objevil Rinn. Pak viděla jak sem jde Lili.
Všichni se rozdělili až na Avril.,, Avril vyber si" řekla Papaja vlídným hlasem.
,, Rinn já myslela že zůstane se smečkou" řekla sklíčeně.
,,Avril, pojď tady se nám bude žít líp" odpověděl Rinn.
Avrin jenom sklopila hlavu a šla za Rinnem.
,, Tak jo" začala Papaja ,,vítáme nové členy smečky. Smečko Etazty Pack, bylo nám ctí s vámi bojovat. Ale teď se musíme rozloučit"
,, kdo se teď stane Alfou? Lili?" zeptal se Sammy.
,, No" začala Lili ,,původně to měl být Puppy" odmlčela se ,,ale teď to bude Gabi!"
Gabi se polekala ,,Já? Proč? Jsem přece Omega. Z Omegy na Alfu to nejde!"
,,Já souhlasím! Gabi bude skvělá Alfa!" zaštěkala Michy.
,, jo! Gabi!" štěkl Lennox.
,,no počkat!" zavrčel Fik ,,proč zrovna ona! Já se o to snažím od té doby co jsem přišel do smečky!"
,,Fiku! Přesně kvůli tomu to! Nemůžeš být Alfa! Až moc si dovoluješ na Alfu a jsi hloupý" vyjela na něj Lili.
,,Alfa bude Gabi a Beta bude... Kdo?" zeptala se Papaja.
,,třeba já!" vyštěkl Fik.
,,Ne! Ty budeš Omega!" vyjela na něj Gabi a všichni lekli.
,,to není fér!" pokračoval Fik.
,,Omego buď ticho! Nebo to bude jako ve smečkách vlků! Omega je obětní beránek" řekl a vysvětlil tentokrát Buddy.
,,Beta bude" řekla Gabi ,,Lennox! Byl vždycky na mě hodný i když jsem byla Omega."
,,děkuji" poděkoval Lennox.
,,tak my půjdeme" pokračovala Gabi ,,bylo nám ctí bojovat po vašem boku."
,,ahoj" řekla smečka Spring Pack dohromady.
Michy bývalá smečka pomalu odcházela. Fik byl hodně naštvaný. Michy byla ráda že není tu s nimi.
Dag jí olízl ucho. A ona věděla co jde dělat. ,,Alfo, chtěl bych vyzvat Betu Buddyho na souboj o pozici!"
Toho se Michy bála!
Ahojky, konečně nová Kapitola!
Dlouho nebyla a já si to uvědomuji.
No nic 625 slov.
Vydávám ji když jsem ve škole mám data. 😊
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...