19. Kapitola Běžte Pryč Vlci!

175 27 12
                                    

Po deseti minutách co Buddymu Papaja s Blackym přinesli štěňata, přišli i oni.

,, ahoj" pozdravil je Buddy. ,,neříkali jste že si půjdete zaběhat?" řekl když viděl že nejsou vůbec udýchaní.

,, No" začala Papaja ,, Blacky chtěl za štěňaty"

Když Buddy spatřil Blackyho a on Buddyho nebo štěňata rozběhl se ke štěňatům a začal je lízat.

,, Blacky" začal Buddy když viděl že Papaja se na to nechystá.

,, Ano" řekl ale nepřestával lízat malé hlavičky.

,, Máme pro tebe dobrou zprávu" začal Buddy radostně.

,, Pokud se nevrátí Džiči, tak žádná není dobrá" řekl negativně ale už zvedl zrak.

,, No" nevěděl Buddy jak to říct ,,tak to budeš rád.. Papajo řekneš to?"

,, Ano" odpověděla ,,Blacky když Džiči vyla, no tak ji někdo uslyšel. A ten někdo je Lili."

,, Kdo je Lili?" Blacky si sedl.

,,Lili je Džičiina sestra."

,,Co?"

,, Je to pravda" z jeskyně vylezla Lili.

Byla stejná jako Gigi akorát měla jednu packu bílou.

,,Džiči se nikdy nezmiňovala že má sestru!" zavrčel Blacky.

,, Blacky klid" napomenul ho Buddy. To je práce Bety.

,, A-Ale" koktal ,, Jak je to možný!"

,, Já a Džiči jsme byli dvojčata." začala vysvětlovat ,,Jako malé jsme vyrůstali ve smečce. Ale pak na nás zaútočili vlci. Džiči utekla ale já a smečka jsme bojovali. Hodně nás zemřelo."

,,To je mi líto" řekl Buddy.

,, Slyšela jsem od Papaji že máte taky problémy s vlky. A proto jsem se nepřihlásila že bych chtěla do smečky. Mám svoji smečku a přišli jsme vám pomoct."

,,Zaútočíme na ně za dva dny."

,,a až to všechno skončí chtěla bych k vám do smečky. Vychovávat tvoje štěňata."

Blacky stál s vykulenýma očima.

Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat