Buddy vyl asi deset minut až neměl dech.
Když vytí ukončoval tak začal knučet. Přiběhl k němu Blacky.
,, Co se děje? Co se st.. " adsi si všiml pachu vlků a Papajiny srsti ,,ach né. Buddy jsi v pohodě? To bude dobrý."
Buddy nemluvil. Přiběhla po chvilce i Gigi. Nejspíš byli celou tu dobu spolu. Na to teď nemáme čas!
Blacky něco pošeptala do ucha Gigi.
,,Papaja bude v pohodě poběžím pro lovce a půjdeme po stopách."
Buddy nic nestihl říct a Gigi odběhla.
Po chvilce se tu sešli všichni lovci.
Musím se vzchopit!
Buddy vztal a zavelel ,,jdeme po stopách! Zachráníme naší Alfu!"
Všichni štěkli a souhlas a rozběhli se po stopách.
Neboj Papajo já tě najdu!
Šli po stopách když tu najednou Buddy viděl stín asi vlka.
,, Stop" zavelel. ,, tamhle asi někdo je!"
Šli pomalu a hlídali si vzájemně záda. Najednou se před nimi objevil pes.
Flíček,, co tu děláš Flíčku!" štěkl na něj Buddy.
,, No, Papaja za mnou šla a já chtěl být o samotě. Tak jsem ji zavedl do houští. A odběhl. Pak jsem slyšel vytí a našel vás." odpověděl Flíček.
,, Takže kvůli tobě je Papaja v zajetí!" vyjel na něj Buddy.
,, Jak v zajetí? Co se s ní stalo?"
,, to bysme se měli ptát mi tebe! Běž zpátky do tábora! Cvrčku."
,,Co se opovažuješ mi říka.. " Buddy nemohl ztrácet čas. Skočil na něj a chytil za zátylek. A hodil ho směrem k táboru.
Možná jsem byl moc přísný. Ale on zavedl Papaju do toho křoví!
,,Jdeme!" všichni na sebe koukali ale nic nenamítali.
Jenom Tyara stála na místě šla za Flíčkem. Chvilku u něj byla a pak běžela za námi.
,, Co tu chcete!" ozvalo se před námi.
,,Tohle je naše území" řekl někdo napravo.
,,Vypadněte" řekl někdo z leva.
,, běžte pryč! " řekl někdo zezadu.
Tak jo obklíčili nás.
,,Jdeme si pro naši Alfu!" řekl vždy klidný Art. Teď byl naštvaný a vrčel.
,, Pro tu dlouho srstku?" ozvalo se zase před nimi a začali se objevovat vlci.
,, ano teda ne! Jmenuje se Papaja! A je to naše Alfa! A moje družka!" zavrčel Buddy.
,, to je jedno" řekl černý vlk před nimi.
,, Dáte nám dva jeleny a dvacet králíků jinak ji zabijeme." řekl hnědo bílí vlk.
,, vy! Kde je máme sehnat!" začal Blacky.
,, nevím, ale pokud nám je nedáte zítřejšího večera tak ji zabijeme!" zavrčela bílá vlčice.
,, A dost" řekl asi jejich Alfa ,, dejte nám dva jeleny a dvacet králíků. Pokud nám je nedáte zabijeme vaší Alfu! Pokud na nás zaútočíte tak nás neporazíte protože nás je dvacet a vás koukám jenom sedm."
Nesmíme jim říct že to je jenom polovina smečky. Jinak si budou myslet že na ně chystáme past. Pomyslel si Buddy.
,, to není celá smečka!" řekla bílo hnědá bordokolie. Moon!
,,Moon co tady děláš! A ještě jim tady říkáš nesmysly!" Buddy se to skrýt.
,, vás je víc! Jak se opovažuješ nám to neříct!" vyjela na mě hnědá vlčice.
,, Proč bych vám to říkal!" Buddy se snažil být zlý ale aby to nevypadalo že jim chce něco udělat.
,,to je jedno. Pořád je nás určitě více a navíc každý z nás přepere jednoho a půl nebo rovnou dva psi." řekla jim asi jejich Omega.
Ona má pravdu. Musíme jít lovit. Ach jo naše smečka bude o hladu.
,, Tak jo. Zítra večer vám přineseme dva jeleny a dvacet králíků. Ale abych vám mohl věřit chci vidět Papaju!" nic jiného jim nezbývalo.
Vlk vedle jejich Alfy na ně vycenil tesáky. Ale Alfa ho napomenul.
,, Tak dobře. Pojďte za mnou ale pokud něco uděláte zabijeme vás i vaši Alfu."
Všichni ze smečky šli za Alfou neznáme smečky.
Vkročili jsme na louku a uviděli skalku a jeskyni. Tam musí být Papaja!
,,Tesáku! Přivěď vězně!"
Z jeskyně šel Šedý vlk a za ním Papaja! Byla od krve.
Asi se jim bránila. A oni ji..
,, Papajo!" štěkl Buddy a chtěl jsem za ní ale Šedý a černý vlci na něho vycenili tesáky.
To by byla sebevražda.
,, Jsem v pořádku." řekla Papaja.
,, No ale zítra večer už nebude." řekl posměšně hnědý vlk.
,, Tak viděli jste vaší Alfu a teď běžte lovit!" zavrčela na nás Alfa vlků.
Buddy jenom kývl a běžel se skupinkou lovců zpátky do tábora.
Neboj Papajo já tě zachráním. Určitě ulovíme dva jeleny a dvacet králiků ale nevím jestli je najdeme. A co si o sobě myslí Moon. Až přivedu Papaju bude s ní konec.. Pomyslel si Buddy.
Chtěli jste další kapitolu tak tady ji máte!
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...