16. Kapitola Gigi

179 27 12
                                    

Předem upozorňuji že tady bude něco o tom porodu.. Zakryla jsem to ale i tak..

Blacky seděl u štěňat. Koukal jak Gigi spí se štěňati. Najednou ucítil krev.

Bylo to divný. Vstal a koukal na svoji rodinu. A teď si té krve všimnul.

Gigi krvácí!!!

Začal zděšeně výt. Po chvilce přiběhla Fiona.

,, co se děje" ptala se udýchaně

,, Džiči krvácí!" zavyl zděšeně Blacky.

Fiona se koukla od kud a řekla ,,jak rodila notak se jí to pořádně nezavřelo" vysvětlila.

,, dá se to vyléčit?" radši se zeptal než aby myslel na umírající družku.

Fiona jenom zakňučela.

Gigi umírá.

Najednou do doupěte vběhl Buddy a Flíček.

,,Alfa spí tak jdeme my. Co se d.." Flíček přestal mluvit když uviděl tu krev.

,,Džiči umírá" zakňučel Blacky.

,,dejte ty štěňata pryč" řekla Fiona ,,nemusí vidět jak jejich maminka um.." asi se jí to říkalo špatně.

Black chytil Lolu a Tedyho a šel jsem před doupě. Za ním šel Buddy s Jackie v puse.

Lehl si a začal je olizovat.

Buddy si lehl vedle něj. A Blacky využil situace a šel říct Gigi poslední slova.

Lehl si hned vedle jejího obličeje a začal. ,,Džiči nebyl jsem dobrý druh. Kdybych si toho všiml tak by teď Fiona nejspíš zachránila"

,,nebyla to tvoje chyba" řekla velice pomalu a slabě ,,Blacky postarej se o naše štěňata."

,,ne prosím ještě ne" naléhal ,,neodcházej!"

Gigin dech slábl.

,, Džiči.." nedokázal potlačit kňučení. Začal výt.

Venku se schomáždila celá smečka a Flíček říkal co se stalo. Smečka začala výt. Bylo divné že to Papaja neslyšela.

Blacky vylezl z doupěte a šel za štěňaty. Začal je lízat a a lehl si k nim.

Buddy šel za Papajou. Bylo divné že se neprobudila.

Vlezl do doupěte. Byla noc. Nechtěl Papaju budit. Tak nádherně spala. Schoulená do klubíčka.

Vylezl ven a lehl si. Usnul.

Ráno šel do doupěte a chtěl říct co se stalo.

Papaja se probudila. Nechtěl ji strachovat tak ji řekl jenom jména nových přírůstku.

Řekne jí to pak....

Tady ta kapitola byla krátká ale vyšla hned po minulé.
364 slov.

Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat