Na Papaju skočila vlčí Alfa! Nesmím dopustit aby Papaju zabila. Pomyslela si Luna.
Nemohla jen tak přihlížet jak vlčí Alfa Papaju zabíjí. Skočila na ni když držela Papaju za krk.
Jen co Lunu uviděla, jak k ní běží, pustila Papaju a škrábla ji. Luna se leknutím otočila a ona využila příležitosti, chytla ji za zátylek a hodila ji směrem pryč.
Pořád Lunu bolela tlapka ze souboje s hnědým vlkem. Takže nemohla zpátky utíkat. Začala výt. Byl to jediný způsob jak Papaju zachránit.
Asi tak půl minuty vyla. Papaja bojovala o svůj život. Mezitím přišel Buddy a když uviděl že Luna vyje tak se strašně vyděsil.
Uviděl jak Papaja bojuje s Alfou vlčí smečky. Rozběhl se nimi a skočil na Alfu vlčí smečky.
Luna najednou ucítila bolest v noze. Otočila se a uviděla menšího vlka. Nejspíš stěně. Začala s ním bojovat.
Buddy bojoval s Hafíkem proti nádherné bílé vlčici. Najednou táborem proletělo vytí. Bylo to Lunino vytí.
Buddy se chtěl za vytím rozběhnout protože byla ve dvojici a Papajou! Ale nemohl se rozběhnout hned na pomoct. Musel porazit tu nádhernou bílou vlčici.
Asi tak půl minuty jim trvalo než bílou vlčice přemohli. Buddy se rozběhl za vytím. Ani se nekoukal jestli za ním běží Hafík.
Viděl Lunu jak vyje. Lunu! Dvojice Papaji! Papaja má problémy. Rozhlédl se a viděl jak Papaja bojuje s Alfou vlčí smečky.
Buddy skočil na Alfu vlčí smečky když kousala Papaju do krku.
Začal zuřivě kousat Alfu vlčí smečky. Alfa vlčí smečky byla velice silná ale na rozzuřeného druha a zároveň tátu nemá!
Silně Alfu vlčí smečky kousl do zad protože na krk nedosáhl. Alfa poprvé zavyla. To byl problém. Jak zná Buddy vlky tak hlídají svoji Alfu jako svoje vlče.
A měl pravdu. Jen co vlčí Alfa zavyla no tak na něj skočil vlk. Svalil ho na zem a držel ho. Nekousal ho ani se mu nesnažil ublížit.
,, Tak a teď budeš koukat jak tvoje Alfa umírá" řekl škodolibě. Mezitím se vlčí Alfa otřepal a koukl na něj.
Když uviděl, jak Buddyho drží ten vlk a on se z jeho sevření nedokáže dostat, otočil se na vyčerpanou Papaju.
,, Nech ji být!" zavrčel Buddy tak nahlas. Alfa se otočila a řekla.
,, Proč jako? Jsi slabý aby jsi ji zachránili, a hodně silný aby jsi ji ublížil" řekla a on její slova skoro nepochopil.
Zakňučel. Mezitím se vlčí Alfa otočila a šla k Papaje. Nech ji být!
Najednou vlk který na Buddym stál už na něm nebyl. Pretty! Pretty skočila na vlka! Zachránila Buddyho a on teď může zachránit Papaju!
Pretty je silná. Dokáže toho vlka přemoci. Rozběhl se za Papajou. Tentokrát běžel potichu a když byl u vlčí Alfi tak jsem se ji pokusil kousnout do krku.
Kousl. Vlčí Alfa se lekl a rychle Buddyho smetl. ,,jak se opovažuješ útočit na Alfu! Blbý pse! Nejspíš Omego" zavrčel na něj vlčí Alfa.
,, No to samé můžu říct já o tobě! Ty sám útočíš na Alfu a já nejsem Omega! Jsem Beta" zavrčel Buddy a skočil na vlčí Alfu.
Neměla slov. Vydržela toho hodně ale Buddy je v ochranářském módu a nenechá moji družku zemřít!
Krajinou proletělo vytí. Vytí umírajícího psa!
Muhaha! Napínavější jsem to nemohla udělat! Haha! A další kapitola vyjde asi asi zítra.
567 slov.
A koukněte se do moji info knihy... Budou tam příběhy členů smečky...
Ještě nejsou ale pokusím se je tam teď dát.
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AventuraHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...