5. Kapitola Flíček, '

253 33 8
                                    

Bylo divné že moje... Kamarádka přiběhla zadýchaná a řekla Gigi a Sadovi že mají jít za Alfou. Pomyslel si Flíček.

Flíček seděl u zadýchané Tiary.

,,Už dobrý? Můžeš nám říct co se stalo" Flíček se snažil by na svoji..... Kamarádku milý, přitom mu vadilo že nic neví.

,, Jo už asi dobrý" asi bežela co nejrychleji uměla.

,,tak můžeš nám nebo jestli chceš jenom mě říct co se stalo?"

S tebou sama určitě nikam nepůjdu. Pomyslela si Tyara. ,,dobrý řeknu to celé smečce. "

,, tak můžeš mluvit" Flíčkovi malinko vadilo, že to nechce říct jen jemu.

,, no jak začít.... Byli jsme na lovu ulovili jsme dvanáct králíků a nevěděli jak je všechny odnést, tak jsem se nabídla že půjdu do tábora a řeknu vám to. Když jsme se domlouvali tak Papaja řekla ,,vezmi sebou Džiči a.... Kdo je ještě rychlí a silný?, a teď z houští někdo řekl ,, Já "
Papaja řekla že mám co nejrychleji běžet do tábora a přivést je." Řekla Tyara.

,, Proč Papaja chtěla jenom dva psi na pomoc možná s celou smečkou? " zeptal se Flíček zděšeně.

,, to nevím" odpovedela Tiara.

,, třeba nechtěla rozpoutat válku." řekla chytře Tlapka ,, Třeba by si mohly myslet že jsou v ohrožení když přijde celá smečka. "

,, no možná" to musel Flíček uznat.

,, nebo Papaja z jeho hlasu vycítila strach a věděla že ho přesunou sami" řekl Blacky.

,, No tak se jich na to můžeme zeptat. Támhle jdou!" vyštěkl Hafík.

Všichni se otočili a koukali směrem kam se Hafík koukal. A vážně, oni už jdou.

Všichni jim šli naproti.

,, Papajo pozor za tebou je nějaký pes!! " zavrčel Flíček a rozběhl se k Alfě.

,, Flíčku uklidni se. To je Buddy a Ema. Možná noví členové naší smečky. Uvidíme večer." řekla na Flíčka klidným hlasem.

Nemohl z něj pustit oči. Byl velký a silný. A to je problém!!

,, Alfo ty se nezlobíš že tě nazval Papajou? " zeptala se Irys.

,, No... Ani ne protože on mě chtěl varovat a navíc mě to až tak nevadí, klidně mi říkejte Papajo."

Flíček byl dojat jak hodnou Alfu máme.

,, ty- ty jsi Alfa?! " najednou vyštěkl Buddy.

,, Ano" Papaja mohla prasknout smíchy. Bylo to na ni vidět.

,, Ale-ale ty jsi velitel skupiny lovců! "

,, Ano, to jsem nebo jenom na tenhle den. Jinak je to Sad" a ukázala na Sada.

,, Ale-ale proč jsi mi to neřekla? " Buddy byl zmatený.

,, nezvyšuj na naší Alfu hlas Buddy!" Flíček musel něco udělat ten pes se mu nelíbí.

,, Flíčku klid. No, chtěla jsem zjistit jak bys ses k normálnímu členů smečky choval. A prošel jsi"

Jaký klid?! Přivedeš naše území neznámého psa a čekáš že mu hned uvěřim?! Na to rovnou zapomeň. Buddy dej si na mě pozor! Pomyslel si Flíček

,,pojďte" řekla Papaja vzala položené zajíce a šla s lovci a Buddym k hromadě jídla.

Moc se k té hromadě nepřibližuj! Buddy!

Když lovci odložili kořist tak šla Papaja za Tyarou.

Flíček se k nim nenápadně přiblížil.

,, Tak jak ti je? Sad říkal že si nemohla skoro ani dýchat když jsi přiběhla do tábora. Říkal že tě posílám aby jsi jim řekla že potřebuju pomoc a že má jít Džiči a Sad."

,,no, už je to lepší. Díky za optání " nachvilku se zarazila ,, Papajo"

Papaja se na ni usmála a pak koukla na Flíčka. Ten se snažil koukat někam za ně aby si Alfa nemyslela že je špehuje.

Najednou k němu přišla Irys.

,, ahoj copak tě ke mě přivádí? " optal se Flíček.

,, no, jenom." asi nevěděla jak to říct ,, je pravda že ty a Tiara.... No víš.. "

,, No" Flíčkovi se o tom nechtělo mluvit ale někomu to říct musel a jak ví že Flíček a Tyara... ,, No já asi k ní něco táhne" koktal Flíček ze sebe.

,, Klid Flíčku"

,, Prosím říkejte mi Beto. Alfě to nevadí že ji občas řekneš Papajo ale mě tak trochu jo. "

,, no dobře Beto." malinko se hihňala. ,, to je skvělé!"

,,Ale Tyara ke mě asi nic necítí."

,,to bude dobrý Beto. Ona zachvilku uvidí jak jsi hodný... Zachvilku tě bude mít taky ráda. Ty můj koktalko. "

Hele! Já nejsem koktalka. To je pro feny jméno! Pomyslel si Flíček.

Irys odešla a Flíček nekoukal na Tyaru ani na Papaju ale na Buddyho.

Teď ležel s Emou vedle sebe. Ema je pes nebo fena? No teď se Flíček nemohl jít zeptat byl u Buddyho.

Tak si lehl a snažil se usnout. Ale nešlo to Buddy je nebezpečí!!

Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat