Ráno se Flíček vzbudil. Lili, Avril, Tyara a Michy ještě spali. Byl s nimi v doupěti jak rozhodla Papaja.
Papaja a Buddy měli vlastní doupě, protože měli štěňata a byli druhové. Všichni druhové mají vlastní doupata.
Flíček vylezl ven. Všiml si Irys jak si povídá s Papajou. A vedle nich bylo stěně.
Nejspíš Marley. Protože byli u doupěte Irys a Sida. Pomyslel si Flíček.
Šel za nimi.
To není Marley! To je Haky. On si hraje s trávou? On má otevřené oči! Uvědomil si Flíček.
Šel rychleji než před chvilkou.
,, Ahoj" pozdravil když k nim přišel.
,, ahoj Flíčku. Jak ses vyspal?" zeptala se Papaja.
,, emm dobře, no nic, jenom mě malinko vadí když mi někdo říká Flíčku a ne Beto.. Ale to je asi jedno ty jsi Alfa"
Vyloženě to nesnášel! Flíček je jméno pro slabochy! Když to Beta....to zní jako nejlepší! Teda až na Alfu. To by bylo super!
,, no dobře, Beto" to Beto řekla se zasmáním.
,, Haky už kouká jo?" změnil Flíček téma.
,, ano, a podle mě už všichni ostatní štěňata taky." řekla Papaja.
,, jak dlouho už tady sedíte?" zeptal se Flíček ,,a kde máte Buddyho a Sida?"
,, Sid a Buddy ještě spí" odpověděla první Irys.
,, A Buddy a Loudalka s Hledělem taky. A jsme tu asi tak deset minut. Jo abych nezapomněla" pokračovala Papaja ,,dnes deme na vlky!"
,, To ano ale až večer že?" Radši se zeptal. I když znal odpověď.
,, ano, až večer půjdeme na vlky. Lovci se moc dneska nesmějí namáhat, při lovu"
,, Ale já můžu" řekla strašně Irys ,,já vím že nás je hodně, ale i tak mi přijde že je zbytečné se hnát na vlky když nás zatím neohrožují"
,, sama sis odpověděla, Irys" řekla Papaja a Flíček naklonil hlavu ,,zatím" řekla důrazněji ,,nás neohrožují! Ale co bude až jim ta štěňata vyrostou."
Mlčeli.
Bylo hezké si takhle ráno popovídat. Sice nemáš jistotu že tě někdo nebude poslouchat ale to je jedno. Stejně tady nic moc neříkáme. Pomyslel si Flíček.
,, Líbí se tu Marleymu?" řekl když si zase začali povídat.
,, Ano a jak!" řekla vesele Irys ,,máme tu hodně jídla, dobré útočiště, čistou vodu a další! To jenom díky Papaje naší Alfě!" Papaja se zaculila.
,, Dekuji, Irys. Ale já tohle území nevybrala. Já přišla a stala se Alfou. Ale nikdy jsme nikam nechodili"
V tom měla Papaja pravdu. ,,to je jedno" začal Flíček ,,jinačí Alfa by určitě odešla, tohle území přece bylo minulého Alfy! Ale ne ty jsi chytrá. Ty jsi tu zůstala"
,, Moc vám děkuji" Papaja se musela dmout pýchou.
,, Říkám to nerad" začal Flíček ,,moc rád bych se stal Alfou, Papajo. Proto tě vyzívám na souboj o pozici!"
,, Flíčku?" otázala se Irys ,,To myslíš vážně? Vždyť teď jsi Papaju bránil! A teď ji chceš vyzvat na souboj o pozici?"
,, Irys dobrý" uklidňovala ji Papaja ,,já to velice ráda příjmu, aspoň si před soubojem s vlky dám menší nácvik" zasmála se.
,, Jsem sice malý! Ale jsem rychlý!" bránil se Flíček.
,, Já neříkám že budeš snadný. Proč myslíš že jsi Beta?"
,, To je pravda. Papajo můžu to ještě stáhnout." Papaja na něj vykulila oči ,,pozice Bety mi bohatě stačí! A navíc se nebudeme vyčerpávat a zraňovat před soubojem s vlky."
,,Klidně, mě to nevadí" Papaja je chytrá. Tak jí mám rád! Ale radši mám Tyaru! No počkat. Flíček si něco uvědomil.
,, Papajo, Tyara čeká ještě štěňat! Nemůže přece bojovat!"
,, Už jsem o tom v noci přemýšlela, neboj Flíčku" uklidňovala ho. ,,dnes jsem chtěla si s ní promluvit aby zůstala v táboře. Bylo divné že jsem na to včera večer zapomněla."
Takhle si asi tak hodinu povídali. Postupně se všichni budili. Buddy sice vystrašený vyběhl z doupěte ale když je a Hakyho viděl šel zase zpátky.
Lovci už vyrazili na lov. Po obědě si sedli do kroužku. Sice Papaja musela zavýt aby zavolala psi co spali ale jinak tu byli všichni.
,, Připravte se!" zavelela Papaja ,, zachvilku deme! Sice ještě není večer ale než k nim dojdeme a obklíčíme je už bude noc. Irys, Tyaro a Blacky nedělejte si o nás starosti. Vrátíme se nejpozději do zítřejšího rána. Nechali jsme vám a štěňatům dva zajíce. Když budete mít hlad. Za žádných okolností neopouštějte tábor! Rozumíte mi?"
,, Ano" řekli najednou.
Vydali se na cestu. Jako společníka měl mít Flíček Tyaru ale teď když nejde jde s ním Bailey.
Flíček byl velitelem ve skupince která šla v levo. Papaja která šla v zadu. Byddy měl ze předu a Sid měl v pravo. Čtyři nejvyšší postavený psi vedli skupinky.
Tak ahoj, po dlouhé době další kapitola. Chtěla jsem ji udělat malinko delší ale jako boj chci z jinačího pohledu.
766 slov.
A koukněte se na moji knížku: Papaji obrázky!!!
a na Buddyho příběh u MartaZeSmecky. Sice ještě není ale kapitoli jsou vydávané často. Pokud píšete někoho příběh (z mojí smečky) tak mi napište. Zmíním vás.
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...