6. Kapitola Trest

229 30 13
                                    

Flíček mi přijde malinko divný. Před chvilkou mě a Tyaru pozoroval a pak nespustil oči z Buddyho. Pomyslela si Papaja.

,,mám hlad. " řekla Papaja Tyaře.

,, Já taky. Uvědomuješ si vůbec že jsi Alfa! Vždyť ty to musíš říct. Co to blábolím. Ty jsi Alfa takže ty prohlásíš kdy bude jídlo." odpověděla divně Tyara.

,, to je pravda" musela Papaja přiznat ,, smečko! Je čas jídla! " zavyla.

Všichni se schomáždili tam kde včera. Já a Tyara jsme šly za nimi. Moon přinesla kořist a Papaja si vybrala rovnou jednoho králíka.

Ve smečce je šestnáct psů. Alfa podle zákonů smečky má mít o dost více než třeba Omega nebo u nás poslední pes.

Když si i Moon vybrala svůj podíl tak Papaja zavyla ,, Tak a teď můžeme jíst. "

Všichni se do toho pustili jako kdyby celý den nejedli.

Dnes byl měsíc nejníže u země tak Papaja uvažovala jestli nepůjdu do lesa výt. Věděla,  že by měla výt se smečkou ale ona do této smečky přivedla tolik změn....

Všichni už dojedli a koukali se na Papaju. Ona vůbec nevěděla o co jde tak vztala a šla pomalu do doupěte.

Když  vcházela do doupěte notak k ní přiběhl Buddy?

,, Copak tu děláš Buddy. Máš už jít spát. Nebo si aspoň lehnout. " chtěla to říct jemně ale moc to nešlo.

,, No promiň Alfo ale ty jsi zapomněla na dvě věci. Smečka nemá odvahu ti to říct tak jsem přišel já."

,, Já věděl že máš něco za lubem! BUDDY! " někdo zavrčel u vchodu do doupěte.

Najednou na Buddyho skočil bílo-černo-hnědý pes. Flíček!!!

,, Flíčku! Nech ho"  zavrčela Papaja. Ale nezabralo to.

Flíček držel Buddyho za srst na zádech. Buddy ho zkoušel sundat ale nešlo to! Musím mu pomoct!!! Pomyslela si Papaja.

Vrhla se k Flíčkovi a chytla ho za zátylek. Nechtěl se Buddyho pustit ale když s ním škubla a sevřela stisknutí tak pustil a zavrčel.

,, Co děláš?!  Alfo! " on mi odporuje!?! Zavrčela Papaja v duchu.

Neměla nervy a odtáhla ho silou ven z doupěte. Cukal se a drápal. Ale Paaja byla větší takže mu to nepomohlo.

Členové smečky k Papaje přiběhli a ona pustila Flíčka. Chtěl se rozběhnout zpátky do doupěte Alfy a Bety ale než se stačil rozběhnout tak ho Irys a Sad drželi.

,, co to má znamenat Flíčku!! " zavrčela Papaja rozřuřeně.

Smečka ji takhle rozřuřenou ještě asi neviděla. Tak ty menší to znamená Moon, Hafík a Tlapka couvli.

,, Alfo! On je zlý! Teď na tebe chtěl zaútočit!" zaštěkal na Papaju.

Papaja vrčela.. ,,Ne! Přišel za mnou protože nikdo ze smečky neměl odvahu za mnou přijít! Chtěl mi něco říct a ty jsi přišel! Kdyby se něco dělo tak zavyju na poplach nebo něco takového! "

Papaja byla na něj strašně naštvaná. ,, Aha. Promiň Alfo."  asi věděl že udělal chybu ale tohle nebude bez potrestání.

Papaja na něj dál vrčela a mezitím už přišel Buddy. Sad a Irys ho teď drželi pevněji.

,, To je v pořádku. Alfo. " snažil se Papaju uklidnit.

,, ne to teda není! Zaútočil na tebe! Mohl tě zabít a neposlechl můj rozkaz ať tě pustí!"

,, no"  nedal se Buddy ,, nezabil mě a kdyby mi něco dělal co by mě hodně vadilo tak bych ho bouhl tlapkou. Já mu nechtěl nic udělat. "

,, To je jedno."  nedala se Papaja.

Měla jsem na Flíčka takovou zlost. Nejradši bych ho kousla. Nebo ještě něco horšího. Jaký mu mám dát trest? Pomyslela si.

,, Tohle nebude bez následků!" zavyla Papaja a Flíček se zděsil.

,, Ale Alfo já jsem tě chtěl jenom bránit" zakňučel Flíček.

,, Ticho! " odsekla Papaja.

Všichni psi si vyměnili pohledy a Papaja přemýšlela co mu dá za trest.

,, Jeho trest bude"

Pokračování příště 😀
Dnes byla krátká kapitola ale možná že vydám večer další.
Jaký myslíte že bude mít trest?

Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat