21. Kapitola Jak Zaútočit

183 24 13
                                    

Všichni si sedli a Papaja začala mluvit.

,,smečko Spring Pack a Liliino smečko, vaše Alfa rozhodla že nám pomůžete a společnými silami přemůžeme vlky"

Okolní psi začali vrčet a štěkat.

,, šikanovali nám moc dlouho" zavyla Tlapka.

,, Ticho!" zavyl Buddy. Nikdo ho neposlechl.

Buddy se koukl na Flíčka a Flíček kývl. Oba dva najednou zavyli. Všichni okolní psi utichli.

,, řekl jsem ticho!" zavyl Buddy.

,, nejste tady sami!" pokračoval Flíček ,,jsou tady i štěňata!"

Nikdo už nezavyl, nevrčel jen se buď koukali na Bety a na Papaju nebo na štěňata.

,, děkuji, Betové" poděkovala jim Papaja.

,, jak už víte" začala Papaja svůj proslov ,, vlci mě unesli"

Liliina smečka se na mě vyděšeně koukla.

,, když jsem tam byla. Zjistila jsem ze všichni vlčice byli byli brezí. Takže teď budou mít štěňata, stejně jako mi"

,, ale oni už budou mít starší štěňata a možná už i budou bojovat!" řekla Tyara.

,, To je jedno, my na své straně budeme mít překvapení" řekl Jack.

Papaja kývla na Jacka a pokračovala ,, nevím jestli Irys, Sid a Blacky budou chtít jít bojovat"

,, Já půjdu" zaštěkal Sid.

,, Já ne zůstanu se Marley" řekla Irys.

,, Blacky a ty?" řekla Papaja když viděla že se moc nechystá mluvit.

,, Já asi zůstanu" odpověděl.

,, tak jo vy dva budete hlídat tábor a jestli bych vás mohla poprosit. Pohlídáte nám prosím štěňata?"

,, Klidně" řekla radostně Irys.

,, Dobře, Irys, půjdeš do našeho doupěte s Marley a budete hlídat naše štěňata. Blacky nechceš být s nimi?"

,, No dobře" řekl potichu. Ale i tak ho Papaja slyšela.

,, my ostatní půjdeme na vlky. Jak už víte, budeme rozdělení do čtyř skupin. Jedna půjde ze zadu druhá ze předu a ty další dvě ze stran. Před tím než na ně zaútočíme všichni se vyválejte v bahně a najdete si dvojici."

,,Proč dvojici?" zeptala se Luna.

,, ano" odpověděl za Papaju Flíček ,,každý si sám sobě nedokáže uhlídat záda ale když budete dva co se budete vzájemně krýt tak, vás vlci těžko přemůžou."

Všichni souhlasili a kývali hlavami.

,, a kdy na ně zaútočite?" zeptala se Irys.

,, za dva dny" odpověděl Buddy.

Najednou Papaja uslyšela vrčení. Snažila se najít toho kdo vrčel. Byla to Tyara.

Flíček si toho nejspíš všiml a běžel za ní.

,, co se děje? Tyaro?" zeptala se Papaja zmateně.

,, máme tu našeho zrádce!" zavyla.

Moon. Teď  si jí Papaja všimla. Seděla u konce sedících psů a Tyary si vůbec nevšímala.

,, Moon co tu děláš!" zaštěkala Papaja. Moon se nejspíš lekla protože sebou cukla.

,, jsem tu se svojí smečkou!" odpověděla jako by se dřív vůbec nic nestalo.

,,Tady nejsi výtana a ty to víš! Odejdi z mojí smečky a opust naše území!" vyjela na ni Papaja.

,,Já nejsem ve vaší smečce. Tupá Alfo!" řekla

,, Jak se opovažuješ!" zavrčel Buddy

Moon si ho nevšímala ,,Já jsem v Liliině smečce neboli ve smečce Etazty!"

Teď to Papaje došlo.

,, Moon ty jsi nás zradila!" Papaja se otočila na Lili která celou situaci sledovala vykulenýma očima ,,Moon je zrádce! Neposlouchala rozkazy a rozdělovala smečku! A dala hodně informací vlkům!"

,,Moon vždy stála za mnou, když nějaký pes odporoval tak na něj vyjela a byla vždy hodná a věrná smečce. Promiň Papajo ale já ti nevěřím"

To co řekla Lili Papaju překvapilo. ,, Lili... Moon je zrádce!" nedala se.

,,je zlá!" vložil se do toho Sid.

,, vždyť se na ni jenom koukni!" řekl Buddy.

,, je sice hezké že nám chcete pomoct s vlky ale já bojovat po boku tady té bestie nebudu!" tohle Papaju od Flíčka překvapilo.

,, Alfo" vložila se do toho fena z Liliina smečky neboli smečky Etazty.

,, Ano Rito?" odpověděla Lili.

,, Moon když u toho nejsi zlobí. Proč myslíš že ji nikdo z tvojí smečky nechránil. Nikdo by si na obránce Alfy netroufl"

Mají hromadu postavení.. Obránce Alfy, zástupce Alfy, vsadím se i Omegu a i podle mě Deltu, Gamu a další! Pomyslela si Papaja.

Lili koukla na zem. Jako kdyby tam viděla nějakého hezkého brouka.

,, omlouvám se, byla ve smečce nová" řekla Lili ,,a já jí hned dala vysoké postavení"

,, co s ní teda uděláme?" zeptal se Jack.

,, navrhuji ji ocejchovat!" řekla Irys.

,, co to znamená?" zeptala se Papaja. Asi tak polovina smečky nevěděla co to znamená a ona nebyla vyjímkou.

,, ocejchovat znamená že ji poškrábáme nebo něco takového aby ji další smečka jen tak neuvěřila." vysvětlila.

,, To je dobrý nápad" musela Papaja souhlasit. Luna jí říkala že Moon byla ve smečce krátkou dobu...

Když to Moon slyšela no tak vykulila oči a rozběhla se. Tyara a Flíček který byli hned vedle ní se rozběhli za ní.

Tyara je rychlá. Ta ji chytí.. A Flíček ji pomůže. Když jsou druh a družka tak to určitě dají. Pomyslela si Papaja.

Měla pravdu. Ani ne po deseti sekundách ji Tyara chytla za zátylek.

Moon se smíkala ale to ji nepomohlo. Blacky se postavil instinktivně před štěňata když Tyara procházela okolo nich.

Tyara dala Moon před Papaju.

Papaja nechtěla dělat tak odpornou práci.

Pokračování příště 😁.
Jak se vám kapitola líbila?
Jo a konečně je tu Rita!

Jak vypadá Rita

Jak vypadá Rita

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat