28. Kapitola - Část 3 - Útok!

150 26 29
                                    

Toho pronikavého vytí si Buddy nevšímal. Bylo někde blízko jeho. Ale on se soustředil jen na jednu věc. Záchrana Papaji!

Skočil na Alfu vlčí smečky a svalil ji na zem. Snažil se jí zakousnout do krku ale ona si ho dobře bránila.

A pak se stalo něco nečekaného. Přiběhl další vlk a zakousl se Alfě do krku.

Alfa jenom vydechla ,,zrádce!!!" Alfa se zapotácela a spadla. Nedýchala.

Buddy se otočil a běžel k Papaje. Ta tam stěží dýchala. Měla všude drápance a kousance.

,, Fiona! Sammy!" zavyl Buddy.

Bylo divné, žádný vlk už nebojoval. Koukali se na mrtvou Alfu a na vlka který ji zabil.

,, Omego, ty jsi zabil Alfu?" zeptal se jeden vlk.

Takže to je Omega. Pomyslel si Buddy.

,, už jsem nechtěl koukat jak nás šikanuje!" promluvil vlčí Omega ,, tak jsem ho zabil!"

,, Počkat!" zavrčela Papaja. Všichni na ni otočili hlavy ,,Omegu, já a Luna jsem ji zabili!"

,, To ano" začal vysvětlovat vlk ,,my máme dvě a někdy tři Omegy"

,,A protože" ujal se slova Omega ,,jsem zabil Alfu, mám právo být Alfou!"

,, Ach jo! Proč je nemůžeme vyhubit! Další spory!"zavrčel Art.

Buddy už ho chtěl napomenout když se ozval Omega tedy Alfa ,,klid pse. Já chci vést smečku pryč. Našel jsem pěkné místo a tam založíme tábor"

Tenhle vlk byl moudrý.

,, dobrá" ujala se slova Papaja ,,jelikož už nebudeme nepřátelé. Tak vám popřeju štěstí. Ale pokud vkročíte na naše území. No tak se mě bojte!"

Vlci se zahyhňali ,,neboj Alfo psí smečky, nezautočíme"

,,tohle je smečka Spring Pack!" vyjel na ně Dag který se lepil k Michy.

,, Dagu!" vyjel na něj Buddy. ,,Ti vlci se vzdávají a to že neznají naše jméno smečky. Jim snad odpustíme!"

Dag se zkrčil. ,,promiňte"

Fiona se koukala na Papaju. Na její škrábance... ,,musíme do tábora!" řekla když si Papaju prohlédla.

,, Art, Sid, Bailey a Jack vezmou nebo pomůžou" zavelel Flíček.

Všichni čtyři přikývli a vydali se do tábora. Celou cestu Buddy podpíral Papaju.

Když došli do tábora, přivítala je Tyara ,,tak co? Vyhnali jste vlky? Jej Papajo co se ti stalo?"

,, Tyaro klid. Kde jsou štěňata?" uklidnil ji Buddy.

,, štěňata a Blacky s Irys jsou ve vašem doupěti. Loudalka se snažila někam jít ale neboj hlídali jsme je" Buddy už se zděšil.

,,Fiono odveď zraněné k vodě a ošetři je. Sammy ty pojď se mnou. Ten kdo nemá zranění a kdo bude chtít ať jde lovit, je pozdě v noci, nikdo vás nenutí. " zavelel Buddy a šel s Papajou a Fionou po boku do jejich doupěte.

,, Ahoj" přivítali je Blacky s Irys. Ti vztali a každý vzal dvě štěňata. Jackie se snažil jít sám ale Blacky ho chytil.

Papaja si lehla vedle štěňat. Fiona měla u sebe nějaké bylinky a trávu. Položila to na největší zranění.

Po chvilce přišel do doupěte Jack. ,, je mi líto, ale Ema, Puppy a Pretty umřeli."

Takže to byla Pretty. Chudák Pretty. Pomyslel si Buddy.

,,děkujeme, vím že je to těžké. Pokud nechceš tak někoho popros ale oznam smečce zprávy" řekla s těžkostí Papaja.

Buddy jen přikývl. Papaja a štěňata jsou v bezpečí. Pomyslel si.

Ahojky!
Konečně další kapitola.
Já nevím ale to určitě víte mám 5.5. Narozeniny ale já to překvapení chci oznámit hned... Ach jo
Pokud to vydržím tak počkám ale je možné že ne. Asi málo kdo si toho všimne. No to je jedno 555 slov. To se sem hodí 😁😁

Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat