,,vážně chceš vyzvat Buddyho, na souboj o pozici?" zeptala se Papaja protože to nedokázala pochopit. Proč zrovna Buddyho? Proč ne Flíčka?
,,ano chci" odpověděl rázně Dag.
,,a proč vyžíváš Buddyho? Proč ne Flíčka?" zeptala se Rinn. ,,jsi hloupý?"
,,Hele!" naštval se Flíček.
,,Rinne! To je rozhodnutí Daga!" napomenula Papaja Rinna. ,,vážně chceš vyzvat Buddyho?" radši se zeptala.
,,Ano, to je moje rozhodnutí" pokračoval Dag.
Papaja koukla se na Michy, protože byla Dagova družka. Byla sklíčená ale vypadala že o tom ví.
Když ji Dag zpatřil, jak na Michy kouká, řekl ,,tak jdeme! Chci to mít za sebou!"
,,No počkat!" štěkl Flíček. ,,první Buddy musí souhlasit! Třeba ho teď mohla bolet noha a tak dál!-"
Papaja ho nenechala mluvit dál ,,Buddy souhlasíš se soubojem o pozici?"
,,jasně! Nikdy jsem takhle připravený nebyl" štěkl.
,,jsi si jistý?" Papaja měla o něj větší strach, než on sám o sebe.
Buddy k ní přišel ,,neboj se, nic se mi nestane" řekl a olízl jí uši.
Stála u jejich doupěte a koukala se svými štěňaty na psi který se schromáždily okolo Buddyho a Daga.
,,Nešetři mě!" štěkl Buddy. Ale šetři...
,,Neboj, takového jako ty nebudu šetřit!" odpověděl Dag.
,,Jak jako já?" zeptal se Buddy.
,,Takového obra!" zasmál se.
,,Tak" začal Flíček startovat souboj ,,Můžete se vzdát, když se nevzdáte protivník má právo vás zabít. Po případě ho zarazíme. Tak pravidla znáte! Teď tři... Dva... Jedna... Boj!" štěkl a Dag se rychlostí rozběhl proti Buddymu.
Dag byl už skoro u Buddyho, ale to ne něco stalo. Někdo zavyl! Byla to fena! Byla to členka naší smečky! Byla to Tyara!
Všichni se na ni otočili. Tyara ležela na boku a vyla. Štěňata chtějí ven!
,,Blac- teda Bailey a Side!" zavyla Papaja. ,,pomozte Tyaře do doupěte! Všichni ostatní běžte dělat povinnosti! Fiono pojď" zavelela a rozběhla jsme se k Tyařinu doupěti.
Bailey se Sidem odvedli Tyaru do doupěte. Flíček šel hned vedle nich a uklidňoval Tyaru. Pro druhy je to strašné když nemůžou svoji družce moc pomoc.
Papaja už byla v doupěti s Tyarou, Flíčkem a Fionou. Poděkovala Baileymu a Sidovi za pomoc a začala uklidňovat Tyaru.
,,jen klid, teď to bude chvilku bolet ale pak budeš šťastná po celý svůj život" řekla to samé jako před tím jí řekla Fiona. Láskyplně se na Fionu podívala.
,,Papaja má pravdu. Po celý svůj život." stupňovala dolů svůj hlas Fiona.
Fiona začala říkat postupy. Papaja viděla Flíčkův vystrašený výraz tak mu řekla že má jít s ní ven z doupěte.
Původně nechtěl ale pak ho přinutila. Přece se nemůže koukat jak jeho družka takhle trpí. U ostatních to bylo jinak. To jsou silní psi... Pomyslela si Papaja.
Vyšla s Flíčkem ven, a uviděla venku Buddyho. ,,Papajo jak je na tom?" hned jí položil otázku...
,,Dobrý, akorát všechny porody jsou těžké... No počkat! Já jsem tam nechala štěňata! A ty jsi tady..." vyděsila se.
,,Neboj" ozvalo se zprava - neboli ze strany kde je jejich doupě. Papaja se otočila. Byli tam Michy a Avril.
,,Ach, děkujeme!" odpověděla Papaja.
,,Za nic!" odpověděla Avril ,,mám ráda štěňata a když mě tady Michy viděla jak k nim jdu tak šla taky"
,jednou bych chtěla taky štěňata" začala Michy ,,ale ještě na to s Dagem nejsme připraveni a navíc mě děsí to vytí"
,,jak říká Fiona." zopakovala Papaja větu po Fioně ,,chvilku to bolí ale pak je to štěstí po celý svůj život!" Michy kývla.
,,A jenom" začala Avril ,,rozdělíš nám postavení?"
,,no jo! Já na to zapomněla! Svolejte smečku hned tam budu! Jen se ještě podívám na Tyaru" ono se to nezdálo ale povídali si tak asi pět minut a Flíček byl čím dál víc na nervy.
Papaja vkročila do doupěte. Tyara sice už nevyla ale pořád ležela na boku a vedle ní tři malá štěňata. Samé holky...
Flíček jen co je uviděl tak se rozběhl za Tyarou. ,,jsi v pořádku? Nic se ti nestalo? Jak se budou jmenovat? Oni to jsou všichni holky?" zasypal Tyaru otázkami.
,,Flíčku! Nech Tyaru vydechnou!" napomenula ho Papaja. ,,Tyaro ty jsou nádherné! Jdu to hned ohlásit smečce! A rovnou řeknu i postavení." bylo to sice krásné koukat na nové přírůstky do smečky ale Papaja má svoje...
Vyšla ven. Venku už všichni seděli uprostřed tábora a pokládali Buddymu různé otázky.
Když ji uviděli tak přestali a koukali se na ni jak jde k Buddymu. Avril a Michy pořád hlídali jejich štěňata.
Papaja si sedla vedle Buddyho a začala říkat postavení a informovala je i o nových členů do smečky...
Tak máme tu další kapitolu. Prosím napište mi kdo chce být jako chůva, našich štěňat... Může jenom ten kdo nemá svoje štěňata. Nejlépe družky ale to je jedno... Budou dvě...
No nic jak se vám kapitola líbila?
A moc děkuji za votes a...
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...