Celý den Buddyho skupina chodila po lese. Hledali aspoň zajíce ale nikde nic. Ulovili jenom dva!,, Půjdeme už zpátky do tábora. Stejně nic nemůžeme najít. A doufám že ostatní budou mít větší štěstí." zavelel Buddy.
Všichni se otočili a byli nejspíš šťastný, protože je hledání kořisti moc nebavilo.
Začínala být noc. Máme ještě tak osmnáct hodin, co Papaja žije.
Ale pořád mi nejde do hlavy proč vlci chtějí po psech aby jim dali kořist. Vlci jsou dvakrát tak silnější a většinou i větší. Pomyslel si Buddy.
Byli kousek od tábora když uslyšeli vyjícího psa. Běželi k vytí.
Byli dva. Nejspíš fena a pes. Před nimi se začínali objevovat siluety dvou psů.
,, kdo jste!" zavrčel nahlas pes který vypadal tak trochu jako vlk.
,, jsme smecka Spring Pack! A tohle je naše území!" štěkl Buddy.
Za ním se krčila Pretty. Byli jenom po dvou protože ostatní neboli malí psi zůstali v táboře.
,, to jsme nevěděli." řekla fena. Byla hodně stará ,,mohli by jsme se prosím k vám přidat? Mě vyhodili ze smečky protože jsem moc stará. A tady Jack odešel a šel se mnou. Je dobrý pes, nemusíte přijmout mě ale jeho jo."
Buddyho to co řekla až překvapilo.
,, Tak dobře přijmeme vás do smečky ale teď není ta nejlepší chvíle. Pojďte za mnou." řekl Buddy.
,,moc děkujeme. Jak už tady Fiona řekla já jsem Jack. A to je Fiona." řekl napůl vlk neboli Jack.
,, co pak se stalo? Proč není ta nejlepší chvíle?" zeptala se stará fena neboli Fiona.
,, vlci nám vzali Alfu. Moji družku a žádají o výkupné. Nechápu proč to udělali." vysvětlil Buddy.
Pretty pořád se ohlížela jestli něco neskusí.
Mě přijdou jako dobří psi. Pomyslel si Buddy.
,, to je strašné!" zavrčela Fiona.
,, teď jsme se vraceli do tábora" řekla Pretty uraženým tónem.
,, a proč vlastně jste vyli?" přerušil Buddy Pretty aby neřekla něco čeho by pak litovala.
,, no.." začal Jack ,,Fiona je malinko starší a lekla se když omylem šlápla na větvičku." vysvětlil Jake.
,, to není pravda!" zavřela Fiona ,, to Jake se lekl!"
Jake se zahyhňal.
,, No to je jedno." řekl Buddy aby se tady nehádali.
Všichni čtyři šli do tábora tam vysvětlil Buddy proč jsou tady noví členové.
,, A kolik máme kořisti?" zeptal se.
,, máme všechno až na jednoho králíka" odpověděla Gigi která se lepila k Blackymu.
,, a kde je Flíček?" ptal se Buddy dál.
,, nevíme, naposledy jste ho viděli vy." vysvětlila Tlapka.
,, No to je jedno. A teď Arte a Hafíku běžte pro toho posledního zajíce! My mezitím se připravíme k tažení kořisti." zavelel Buddy.
Málem bych zapoměl. Uvědomil si Buddy
,, a ještě chci poděkovat Sadově skupině a Blackyho skupině za ulovení pět laní!" zavyl Buddy.
Všichni začali štěkat.
,, Buddy my máme strašný hlad nemohli by jsme jenom malinko se najíst? Když ani nebudeme spát." zeptala se Tyara.
,, no malinko" musel Buddy souhlasit.
Všichni se malinko najedli. Snědli půlku laně a mezitím přišel Hafík s Artem. Art měl v puse bílého králíka.
Hafík s Artem si taky dali kousek laně. Aby nabrali sílu.
,, tak a teď jdeme tahat kořist do tábora vlků!" zavyl Buddy s nechutí.
Každý se zapojil do tahání. Kořisti bylo hodně tak se nikdo nesměl loudat ani odpočívat.
Budeme rádi když tu kořist přineseme v čas. Chudinka Papaja. Jak jí asi je?
Psala bych dál ale nevím proč ale jsem strašně unavená takže to rozdělim na dvě části.
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...